|
Post by Flint on Oct 25, 2009 20:02:18 GMT 1
ikke noget det var bar et naven der faldet mig ind " sag han i søve ha mærke af hun prasset sit under liv mod hans finger han begudet lang somt af tage tøjet af henden og smed det ned på jorden og mærket af hun indet hadt på inde iunder han sanvet henden men motte bøje sig lidt da han var lidt stør ind henden
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 25, 2009 20:08:47 GMT 1
Hun sukkede lavt og snavede ham , i hendes drøm havde hun virkelig det som om at det virkelig var Razmuz, og dog kunne hun fysisk svagt mærke at der var noget galt. Dog lagde hun sine arme om hans nakke og gnubbede lidt sit underliv mod hans "Razmuz..." hviskede hun lavt mod hans læber.
|
|
|
Post by Flint on Oct 25, 2009 20:16:46 GMT 1
Flint sukket dupt han brasset sit under live mod hinden så hans leme kom stille ind i henden ” vad er der ” sag han og bevædet under livet ind i henden det var radt han kunne også af der var noget glat men vente så til bage til henden
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 25, 2009 20:19:17 GMT 1
Hun kom med et nydende støn og hun bed sig i læben "Jeg elsker dig Razmuz..." hviskede hun lavt i søvne og kyssede ham dybt på læberene "Jeg elsker dig og kun dig Razmuz..." hviskede hun kærligt.
|
|
|
Post by Flint on Oct 25, 2009 20:26:36 GMT 1
flint stønne højt hans svæstke kom stille ind i henden han kunne ikke åben øjne det var som om hans dørm sad fast han to hånd fadt i henden da det var vil dliget han drømte om den føste gang han så henden hans hår smilet samme med hendens og klimte bar hendens lille korp ind til ham han kunne godt mærke af noget var galdet men vad
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 25, 2009 20:39:58 GMT 1
Hun stønnede nydende og trykkede sit underliv op mod hans "Razmuz..." stønnede hun nydende og bed sig i læben, hun sov stadig tungt.
|
|
|
Post by Flint on Oct 25, 2009 20:45:37 GMT 1
" ah ah bliv ved " sag flitn og to henden om livet " vad er der " han gklimte hendens røv mere og mere ind til sig
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 25, 2009 20:48:35 GMT 1
Hun stønnede nydende og stødede lidt mod hans underliv "Bliv med mig..." hviskede hun i søvne og stønnede nydende.
|
|
|
Post by Flint on Oct 25, 2009 21:06:00 GMT 1
flint støde efter hånden til og to henden om livet og prasset mod henden de ville nok for sig lidt af et skjok over af de af haft sex drømme om men det flint ikkefor stod vorfor hun kaldte ham det anven men han tækte ikke mere over det
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 25, 2009 21:16:38 GMT 1
Hun stønnede og holdte ham tæt indtil ham "Razmuz, jeg elsker dig." hviskede hun blidt , hvis hun vidste hvad der virkelig skete ville hun ivertfald få ham af sig.
|
|
|
Post by Flint on Oct 31, 2009 11:55:17 GMT 1
hans væske flød ind i henden det var nboget han godt kunen lide han holdte eligen ikke øjne med om hun blodte da detnok var føste gang med henden men han stødte til han ville så godt have henden han stødte til så det begudet af give nolge klaske lyde han snavet henden så " ah ah ah " det var så digelige
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 31, 2009 12:22:30 GMT 1
Hun kunne næsten se Razmuz for sig, hun snavede ham og stønnede nydende, hun kunne dog føle at hendes krop var ved at blive en anelse træt. Hun vendte lidt sit hoved til siden så deres snaven blev slippet og hun stønnede nydende, hendes øjne var stadig lukket og hun drømte.
|
|
|
Post by Flint on Oct 31, 2009 12:30:03 GMT 1
efter lidt tid stoppe han han lage sin hånd op på henden han var gald for af de hadt gjort det samme men det det var som om det helle var en drøm men kunne det vær ragtit " jeg elsker dig " viske han stille og lår heldt stille
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 31, 2009 12:32:00 GMT 1
"jeg elsker også dig Razmuz..." hviskede hun i søvne. Morgnen kom og Rosalie åbnede stille sine øjne og fik et forvirret blik og kiggede ned af sig selv, hun var helt nøgen, hun kiggede derefter langsomt hen på Flint og skreg "GUD!!!" skreg hun og trak hurtigt sit tøj op til sig.
|
|
|
Post by Flint on Oct 31, 2009 12:39:20 GMT 1
flint vonget og kikket for virte rundt han støtte hovet op i jorden " avvvvv " han faldt samme og to sig til hnovet otg krøp samme vorfor hadt han ignen tøj på han raste sig op og to tøjte på han så på rosalie " nej.. nej det var en drøm " han ryste på hovet og gik nolge skridt væk han gik huritit ud af hulne og ned til en sø han to nolge sten og kaste dem ud i vandet af raser rig på sig selv,
|
|