|
Post by Flint on Oct 6, 2009 20:03:13 GMT 1
det var ved af vær aften i korven og folk var på vej hejem og krov ajeren gjor randt på de for skælige bor små lys sad var tændt men flint sad på sit vælse som han hadt ljet af ajeren han tæte lidt på henden pingen som han motte på straden vorfor kunne han ikke glemme henden
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 20:16:08 GMT 1
Rosalie kom stille gående udenfor kroen, hun havde jeans og en almindelig top på den her dag, det var mørkt udenfor. Hun satte sig stille på en bænk og varmede lidt sine hænder, det var entelig ret koldt udenfor. Rosalie kiggede lidt rundt og bed sig en anelse i læben "her er så koldt.." mumlede hun og begravede stilel sine hænder ned i sine lommer.
|
|
|
Post by Flint on Oct 6, 2009 20:24:51 GMT 1
flint gik stille ud for af taker lidt luft han viste ikek af hun var der eller ikke han sukked lidt og så ned i en vand put som skined han så ikke så godt ud han savnet henden meget men vad kunne han gør.
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 20:29:24 GMT 1
hun lænte sig stilel tilbage i bænken og hun kiggede lidt rundt og begyndte så stille at nynne, hun nynnede for det meste når hun var bange, og det i mørket og kulden, var hun faktisk bange. Hun bed sig lidt i læben og smilte lidt for sig selv mens hun stille nynnede videre og kiggede lidt op mod månen som var højt oppe i himlen.
|
|
|
Post by Flint on Oct 6, 2009 20:33:34 GMT 1
harr rosalie " sag han stille han kunen høger hendens nunne han smilled da han fadt ud af at det elige var henden han nynned stille med for af loge henden hen til sig.
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 20:41:22 GMT 1
Hun hørte lidt nynnen og hun smilte lidt og gik stilel mod nynnen og smilte da hun så Flint "Hey, flint." sagde hun med et smil "hvad laver du her?" spurgte hun.
|
|
|
Post by Flint on Oct 6, 2009 20:46:47 GMT 1
ikke noget jeg over natter her " sag han stille han smilled men så ned og var vid i hovdet.
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 20:48:16 GMT 1
Hun bed sig i læben da hun så at hans ansigt var helt hvid "er du okay?" spurgte hun og kiggede undrende på ham.
|
|
|
Post by Flint on Oct 6, 2009 20:54:44 GMT 1
ja ja jeg er oki rosalie men kan vi ikek gå ind " han kikked på kroven og det var meget mere vamt der inden her og kroveb lukked også snat. " du ser heller ikke ud til af have det så godt " smilled han da han kunne se hun frøs.
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 20:58:39 GMT 1
hun smilte roligt og nikkede kort "Jo." sagde hun og gik stilel ind og smilte "Her er meget varmere end udenfor." sagde hun med et smil.
|
|
|
Post by Flint on Oct 6, 2009 21:01:27 GMT 1
ja det er der de logger snat så du kan sove hos mig mis du ville " han lage en hån på hendens skuller og nussed den blit.
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 21:05:19 GMT 1
Hun kiggede på ham og kiggede lidt ud af vinduet "Jeg ved ikke om jeg kan, jeg mener, min mor er sikkert meget bekymret alerrede." sagde hun og smilte "Også, jeg vil ikke være til problemer, og du har nok kun en seng så det er vist ikke det bedste." sagde hun og smilte.
|
|
|
Post by Flint on Oct 6, 2009 21:11:39 GMT 1
han smilled til henden du kan da ikke gå ud i det vær der du dør jo af kulle ind ddu når hjem sag han stille han gik stille hen til trappen " du kan få lov til af sove i min seng så finder jeg noget andet af sove på. vis du ikke ville ha mig til af llikek samme med dig.
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 21:19:12 GMT 1
Hun kiggede på ham "Jeg kan godt sove på gulvet hvis det er, jeg har bare brug for et tæppe." sagde hun med et smil og kiggede på ham.
|
|
|
Post by Flint on Oct 6, 2009 21:21:31 GMT 1
er der noget gladt søde " sag han stille og nussed hendens kind.han ville ligevær sikker .
|
|