|
Post by Rosalie on Oct 25, 2009 18:30:51 GMT 1
Hun smilte og krammede ham og slap ham så og smilte og drak lidt af teen , det smagte faktisk rigtigt godt, som hun sagde.
|
|
|
Post by Flint on Oct 25, 2009 18:40:54 GMT 1
Flint så på henden han gav henden et kys på kinden og lage sit hove mod hendens det af mærke henden var meget raadt for ham
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 25, 2009 18:53:35 GMT 1
"Flint." sagde hun og bed sig i læben "jeg tror at det her er en god tid at huske på, at vi kun er venner." sagde hun og kiggede på ham.
|
|
|
Post by Flint on Oct 25, 2009 19:02:38 GMT 1
Flint sukket ” ja kun venner ” han så lidt væk han lage sig til ratte og så op og tæket lidt vorfor skulle hun også have en kærste vorfor kunne han ikek komme føst
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 25, 2009 19:07:25 GMT 1
Hun kiggede på ham og bed sig lidt i læben og lagde sig så stille ned og lukkede stille sine øjne, hun drømte om Razmuz.
|
|
|
Post by Flint on Oct 25, 2009 19:10:29 GMT 1
Flint lage arem om henden og trykket henden stilel ind til sig han var dlige vam og hans hår luget af naturen han sov rolige og godt.
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 25, 2009 19:12:37 GMT 1
"Razmuz..." hviskede hun lavt i søvne og hun strak en smule på halsen og bed sig i læben og mumlede atter hans navn.
|
|
|
Post by Flint on Oct 25, 2009 19:17:21 GMT 1
flint hørte ikke noget men han sage stille hendens naven af rang søven han førte stille sin læber hen til hendens hals og små kysset det lidt mens han klimte henden ind til sig ”mhhh” han kunn godt lidt det men det var det af det var i søven
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 25, 2009 19:20:41 GMT 1
Da hun mærkede kyssene smilte hun "Razmuz...." hviskede hun lavt i søvne , hendes øjne var lukket , hun sov, og hun drømte at Razmuz var der, hun savnede ham så meget.
|
|
|
Post by Flint on Oct 25, 2009 19:23:53 GMT 1
flint kysser henden op til hendens læber og tukket henden ind til sog mens de ene ben kom ind under hendens ”jeg elsker dig ” viskede han i søven og klimte hendens baller piren
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 25, 2009 19:28:36 GMT 1
Hun kunne lidt mærke at hans læber følges anderleds og hun sukkede lidt "Dine læber... de føles anderleden Razmuz...." hviskede hun i søvne "jeg har savnet dig Razmuz..." hviskede hun lavt i søvne og nød hans berørelse, nu hvor hun var sikker i sin drøm at det var Razmuz, hvis hun vidste hvad der virkelig skete ville hun have stoppet det hele.
|
|
|
Post by Flint on Oct 25, 2009 19:33:05 GMT 1
Flint hørte ikke noget han kunne ikke følr noget det var som om hans drøm hadt tadte over han kunne spøger vad som hælst nu vor hun snakket i søven men det kunne han ikke han to hånden ind under hendens neder del og førte hånden over hendens skede
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 25, 2009 19:45:01 GMT 1
Hun sukkede dybt og smilte og hviskede igen Razmuz's navn og kyssede så blidt Flint's læber, hun drømte virkelig at det var Razmuz, og det virkede bare så virkeligt syntes Rosalie, det var faktisk helt underligt.
|
|
|
Post by Flint on Oct 25, 2009 19:49:39 GMT 1
flint todet af det var et kæle naven hun hadt gidet ham men han kunne ikke lade vær med af sige noget i søvent " elsker du flint " sag han i søve og kørte fingern op i henden lidt og kørte den lidt fram og til bage han kunne godt lide hendens sanve
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 25, 2009 19:55:06 GMT 1
Hun rynkede undrede på sine øjenbryn "flint?... hvordan ved du om Flint, Razmuz, jeg har aldrig sagt noget om ham..." mumlede hun i søvne og trykkede så sit underliv mod hans "Razmuz... jeg vil have dig nu, jeg har savnet dig så meget." hviskede hun i hans øre og bed blidt i hans øreflip , hun var stadig helt sikker på at hun drømte, og at det var Razmuz.
|
|