|
Post by Rosalie on Oct 31, 2009 12:44:15 GMT 1
Rosalie kiggede rystende på ham og hun tog hurtigt sit tøj på *Nej.. nej.. nej nej nej nej !!!* tænkte hun råbende i sig selv og rejste sig hurtigt og løbte hurtigt ud, hun løbte til den anden side af søen og hoppede så i, med alt tøjet, hun holdte sig inde under vandet *Rosalie... hvad har du dog gjort?... det var en drøm, der skete intet... der...* hun var stadig under vandet, hun gad ikke at komme op.
|
|
|
Post by Flint on Oct 31, 2009 12:54:00 GMT 1
flint spakete til en sten der var ikke det han ønske for henden hun skulld falde for ham ude han skulle slås for det vad kunne de nu går råbet værdet nolge skæls or på elver spov man kunne hæger det heldt nede under vandet da vandet bliv bange han satte sig så ned på en sten og så ned i vandet nolg engel tår faldt ned i vandte
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 31, 2009 12:59:04 GMT 1
Hun lukkede sine øjne under vandet og forholdte sig nede under vandet, hun kunne mærke at hun var ved at blive tør for luft, hun forholdte sig dog under vandet, hun så smuk ud som hun sad der under vandet med lukkede øne, men hun trak ikke vejert meget længere, og hendes syn var ved at blive sort for hende.
|
|
|
Post by Flint on Oct 31, 2009 13:06:30 GMT 1
flint ser en skilese i vandte han kunne se af det var rosalie han to hudte hånden ned til henden og tak henden op på land " nej nej " sag han beumrte og så på henden nolge tår tildet atter ned til henden " det skal du ikke går " man kunen se på ham han elsket henden meget og han ønsket ikke det for henden " du må ikke går det " han hadt todet hun vilel begå selv mor og det ville han ikke kunne tage vis hu nvar død han støj henden over panden mens han kunne mærke af en gråd var på vej hen til ham.
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 31, 2009 13:32:14 GMT 1
Da hun kom op på land viste hun intet tegn på at hun trak vejert, hendes øjne var lukket og hun var helt bevidstløs, vandet som var på hende dryppede i små og stille tårre ned på jorden og gjorde græsset vådt, hun havde slugt ret så meget vand, det var ikke at hun prøvede at begå selvmord, men da hun var i vandet havde noget taget fat i hende og hun havde ikke kræfterene til at komme op af vandet, så nu som hun lå der så det helt ud til at hun ikke trak vejert, og hendes hjerteslag var langsomme og tunge.
|
|
|
Post by Flint on Oct 31, 2009 13:51:58 GMT 1
Flint lage henden op på sint sødt han puste noget luft ind til hende og tykket henden på buste han gærd lidt ved sinden af han kunne ikek lide af hun hadt taget sit ajte liv eller vad der nu var sket hun motte ikke dø for vis hun gjor gjor han også ” kom nu søde det var ikke mengen det skulle ske ” sag han lidt i værde ” jeg elsker dig ” visket han mens hans øjne lukke sig samme han bliv ved med af bøve af få liv i henden
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 31, 2009 14:02:02 GMT 1
Pludselig kom en hosten fra Rosalie og hun satte sig op og spyttede vand ud og hun tørrede lidt sin mund og kiggede tilbage på ham med våde øjne "Undskyld.... det var ikke min mening.." hviskede hun og bed sig i læben og strøg lidt sit våde hår om bag øret og hun kiggede ned "Det som skete... det var bare en drøm, ik?" spurgte hun og bed sig i læben og kiggede stille på ham stadig med våde øjne.
|
|
|
Post by Flint on Oct 31, 2009 14:09:56 GMT 1
flint så ned nolge tår kom ned af ham " jeg tor det ikke " sag han han vente sig om så han så ud mod sønen man kunne se af han holdte meget af henden vorfor skulle han forfor skule det også lige ske " selv om jeg gæren ville ha det var så tor jeg det ikke "
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 31, 2009 14:16:39 GMT 1
Hun bed sig i læben og kiggede på ham "...Undskyld....." sagde hun og kiggede ned og bed sig i læben og rejste sig stille op og kiggede ned af sig selv og gik så langsomt hen mod skoven, hvad skulle hun sige til Razmuz? Hun kiggede op i himlen og bed sig hårdt i læben.
|
|
|
Post by Flint on Oct 31, 2009 14:33:41 GMT 1
han så på henden han raste sig stille og gik hen til henden og om fangte henden mens han glimte henden ind til sig han var lidt lige gald med om hun var nøgne " jeg..jeg elsker dig " sag han stille nolge tår ramte henden ned på skulleren " jeg ønskte ikke ad det her skulle sket " han mækrte hendens nøge krop med sin jakker
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 31, 2009 16:24:43 GMT 1
Hun stoppede op og bed sig i læben og lukkede kort sine øjne og stod helt stille lidt tid og hun vendte sig stille mod ham "Jeg elsker Razmuz..." sagde hun og bed sig i læben og kiggede ned "Undskyld, jeg kan ikke styrer hvad mit hjerte vil have, jeg har været med Razmuz noget tid nu, vi har gjort ting sammen, og det har været sådan en fantastisk del af mit liv... og jeg elsker ham virkelig." sagde hun og bed sig i læben.
|
|
|
Post by Flint on Oct 31, 2009 16:33:53 GMT 1
flint så ned på jorden også det så ud til af ders live var vendt op og ned " så ville jeg ikek for styger dig mere rosllia " sag han han vente sig om og begudte af gå hen mod et af træne han ville logge sig selv inde han lage stille hånden på han tækte lidt over det vorfor skulle hun også vær så muk af sin alder af vær.
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 31, 2009 16:41:29 GMT 1
Hun kiggede på ham og bed sig i læben "Flint.. Flint please stop." sagde hun og gik efter ham og bed sig i læben og hun løbte hurtigt op af stå foreand ham så han stoppede og hun kiggede på ham og bed sig i læben "Hvis du vil... så kan jeg kende dig til en af mine veninder.." sagde hun og bed sig i læben.
|
|
|
Post by Flint on Oct 31, 2009 16:50:48 GMT 1
det ville alige blive det samme som dig " han vente bliket og så væk fra henden han tækte lidt over vad han skulle gør han kunne mærke træte ville ha han bliv for af komme til af lige ig i en lang og dup søve ude kæligehed eller den fom.
|
|
|
Post by Rosalie on Oct 31, 2009 16:58:00 GMT 1
Hun bed sig i læben og rystede på hovet "Please, bare prøv.." sagde hun og krammede ham så og begravede sit ansigt indtil hans brystkasse og hun bed sig i læben og kiggede så stille op på ham "Tro mig.. du kan finde så mange bedere end mig.." sagde hun og bed sig i læben og kiggede på ham.
|
|