|
Fun?
Oct 5, 2009 1:09:29 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 5, 2009 1:09:29 GMT 1
han så på hende med et stort smil og kyssede hende varmt på kinden, hans hænder nussede hende stille og roligt mere intimt om hendes bryster og ned af hendes mave til hendes underliv kærligt, "jeg elsker dig sådan" mumlede han varmt, han nussede hende rigtig godt der nede og lod sine fingre glide godt der nede rigtig frækt, "skat" sagde han forelsket og stille lod sine hænder glide under hendes lår nussende men løftede så roligt op så hun blev hævet lidt over hans underliv, "vil du placere min?" spurgte han hende rødmende.
|
|
|
Fun?
Oct 5, 2009 1:19:13 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 5, 2009 1:19:13 GMT 1
hun smilte mildt til ham og rødmede lidt af hvad han gjorde og hun bed sig lidt i læben og tog stille om hans lem og førte det stille til hullet og rødmede dybt og kiggede på ham og bed sig i læben *det skal nok være okay, det skal nok være okay, det skal nok være okay.* tænkte hun igen og igen i sig selv, hun var nærøvs, men spændt på samme tid. Hun smilte roligt og gav så stille slip på hans lem så han kunne komme op i hende og hun bed sig lidt i læben, hun tøvede slet ikke med at gøre det her med ham, hun elskede ham, og hun var sikker på at hun ville nyde det, for alting var af kærlighed.
|
|
|
Fun?
Oct 5, 2009 1:24:08 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 5, 2009 1:24:08 GMT 1
han smilte roligt og bed sig let i læben da han kunne mærke hendes jomfruhul, han smilte roligt og så let lod hans greb om hendes lår slippe lidt så hun gled ned og hans lem blev præsset op i hendes hul og på grund af hendes vægt poppede den direkte igennem hendes jomfruhinde, han gav et stort støn og krammede hende ind til sig og kyssede hende kærligt og varmt op af halsen og let ved hendes kind og tæt på læberne, "kys mig skat.. kys mig med dine lidenskabelige læber" sagde han og smilte forelsket til hende.
|
|
|
Fun?
Oct 5, 2009 1:31:53 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 5, 2009 1:31:53 GMT 1
Hun gav et lidt smertefuldt støn fra sig og holdte lidt sin overkrop op ved hjælp af sine arme så hun ikke kvaste ham helt , dog rystede hendes arme af ren både glæde og smerte og hun bed sig lidt i læben og mærkede lidt hvordan blodet lidt gled ud og ned på hans seng og hun bed sig lidt i læben og bed sig i læben da hun mærkede hans læber og kyssede ham så dybt og forelsket da han sagde det og hun lukkede sine øjne og stønnede kort, det gjorde stadig en anelse ondt, og hun rystede nærmest af nærvøsitet.
|
|
|
Fun?
Oct 5, 2009 1:36:27 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 5, 2009 1:36:27 GMT 1
han lod sine hænder nusse varmt om hendes lår igen og lod den glide hen foran hendes lår kærligt, han nød virkelig også kysset rigtig meget og kyssede hende dybt og forelsket igen, han gjorde kysset lidt dybere og lukkede nydende øjne, han begyndte også roligt at støde op i hendes hul stadigvæk siddende og gjorde det rigtig godt i følge hans meing af hans første gang, han gispede varmt og nød det fuldt ud og lod den glide godt op i hende.
|
|
|
Fun?
Oct 5, 2009 1:49:18 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 5, 2009 1:49:18 GMT 1
Hun slap lidt kysset og stønnede kort nydende og bed sig i læben, hun huskede på at hendes mor faktisk slet ikke vidste hvor hun var, og pludselig kunne man hører hendes mobil ringe og hun kiggede hurtigt mod mobilen som lå ved siden af hende og hun bed sig i læben og kiggede på ham og stønnede lidt og bed sig i læben, hvis hendes mor ikke vidste hvor hun var ville hun gå i panik, og nok ringe til politiet, og da hendes mor var sur var det ikke godt. Hun bed sig i læben og kiggede på ham og kyssede ham blidt og stønnede kort mens mobilen blev ved med at ringe.
|
|
|
Fun?
Oct 5, 2009 10:00:08 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 5, 2009 10:00:08 GMT 1
han gispede nydende og støde godt op i hende, det var en fantastisk følelse som han aldrig nogen sinde havde prøvet at føle før det var en følelse af et stærkt bond som blev skabt imellem dem her ved deres aller første gang, han lagde så sine arme om hendes mave da han gispede godt og var ret så tændt og syntes at det var pirende hans stød men fortsatte med at støde op i hende "ah ah skat ah jeg.. jeg kommer " gispede han og stødte godt op i hende "må jeg komme i dig" gispede han nydene.
|
|
|
Fun?
Oct 5, 2009 15:10:22 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 5, 2009 15:10:22 GMT 1
Hun stønnede nydende og nød det rigtig meget og bed sig i læben og kiggede på ham og smilte stille "Det.. må du gerne.." stønnede hun nydende og bed sig hårdt i læben og nød virkelig føgelsen, mobilen blev ved med at ringe , dog tog hun den ikke, og stille stoppede den med at ringe og hun smilte stille, det var første gang hun ikke havde svaret hendes mor. Hun smilte forelsket og bed sig i læben med et smil og kiggede på ham og kyssede ham så blidt og stønnede nydende.
|
|
|
Fun?
Oct 5, 2009 15:28:35 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 5, 2009 15:28:35 GMT 1
han stønnede højt og nydende som hans lem sprøjtede sit kom direkte op i hende og så det løb ud af hende, han gispede nydende og holde om hende varmt og kærligt, "åh skat.." gispede han og smilte varmt "jeg elsker dig så meget" sagde han og trykkede stille sine arme om hende varmt, "jeg har set efter dig i så mange år" sagde han og kyssede hende på nakken, "men drengene lod mig altid komme længere og længere væk fra dig" mumlede han stille, "du ved.. den gang jeg falde ned af skrænten.. det var ikke mig der snublede.. men drengene som skubbede" sagde han og bed sig let i læben.
|
|
|
Fun?
Oct 5, 2009 22:52:48 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 5, 2009 22:52:48 GMT 1
hun stønnede nydende da han kom i hende og slappede så helt af i hele kroppen og lagde sig så ned ved siden af ham og lagde sig blidt indtil ham og lyttede roligt mens hun stille lagde sit hoved på hans brystkasse og bed sig i læben "Det er ikke ret nemt at snakke med mig, vel?" spurgte hun og bed sig i læben "Hvad mund de andre i klassen føler.." mumlede hun lidt for sig selv men satte sig hurtigt op af hvad han sagde "Hvad?!" udbrød hun overrasket og kiggede på ham med store øjne "Hvad, hvem?!" spurgte hun og kiggede på ham.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 0:08:13 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 0:08:13 GMT 1
han kløede sig i nakken, "jeg skulle nemlig til at imponere dig" sagde han og smilte varmt til hende, "men drengene ville det ikke så jeg blev skubbet ned af kandten for at forhindre at jeg fik imponeret dig" sagde han og kløede sig i nakken, "tja...jeg kan vist godt sige hvad det var jeg ville imponere dig med " sagde han og smilte varmt til hende og nussede stille om hende varmt, "jeg havde købt dig en halskæde... og havde taget fint jakkesæt på" sagde han og bed sig i læben og så stille ned, "det gjorde nu ondt at lande men ikke lige så ondt som at ikke kunne blive din" sagde han og smilte stort til hende.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 0:21:16 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 0:21:16 GMT 1
Hun bed sig i læben "hvem var det lige precis som gjorde det?" spurgte hun og kiggede på ham og kyssede ham blidt " men du har mig nu." sagde hun med et blidt smil og igen ringede hendes mobil og hun sukkede kort "2 sek skat." sagde hun med et smil og tog mobilen "Hej mor... ja jeg ved at det er sent... nej jeg kommer ikke hjem..." hun kiggede på ham og smilte så "Du ville ikke tro på mig hvis jeg fortalte dig." sagde hun med et smil "Også mig, ses mor." sagde hun og lagde på og smilte roligt "min mor var lidt bekymret." sagde hun med et smil og igen ringede hendes mobil og hun sukkede dybt og kiggede på nummeret "Ej... ikke ham.." mumlede hun og lagde mobilen væk fra sig , det var klassens mest populære dreng, han havde ringet til hende mere end 5 gange igår, for at spørge om hun ville gå ud med ham, og han havde fået et nej alle gangene.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 0:27:47 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 0:27:47 GMT 1
han så på hende og smilte stille, han lagde sine arme om hende varmt og trykkede hende ind til sig" du er så sød skat" sagde han og smilte stort til hende, han så på mobilen og da den ringede igen med samme nummer tog han den hurtigt og lagde den for øret, "jaa? hvad er der" sagde han og med det samme blev der lagt på, "han lagde da hurtigt på" sagde han og så på mobilen men smilte stort *så fik han den gjorde han* tænkte han med et stort smil og nød virkelig at havde givet ham det slag over fingrene.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 0:41:25 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 0:41:25 GMT 1
Hun smilte og lo kort da han gjorde det "Jeg tror at klassen vil begynde at snakke.." sagde hun med et smil og kyssede ham blidt og kiggede på ham ".. har drengene nogensinde sagt noget, om mig?" spurgte hun så og bed sig i læben og kiggede på ham og lagde sig blidt indtil ham og holdte roligt om ham "Jeg elsker dig skat." sagde hun med et smil og bed sig i læben "jeg har virkelig været frygtelig før jeg mødte dig.." sagde hun og kiggede op på ham "Ik?" sagde hun og smilte roligt og kyssede blidt hans kind.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 0:47:59 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 0:47:59 GMT 1
han så på hende og bed sig i læben "de har sagt at jeg ikke var god nok til dig" sagde han og smilte stille til hende, "også har de sagt at du er vildt god til at tilfreds stille dem" sagde han og bed sig let i læben "altsår med munden" sagde han og bed sig let i læben og så lidt væk "jeg ville virkelig ikke havde hørt det" sagde han og bed sig i læben, "jeg vil hellere høre fra dig af hvor meget du har prøvet" sagde han og så på hende med et varmt blik, "jeg vil kun høre på dine ord skat" sagde han og smilte varmt til hende.
|
|