|
Fun?
Oct 6, 2009 1:05:46 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 1:05:46 GMT 1
Hun kiggede på ham og smilte "Det ved de da ikke." sagde hun med et smil "de har altid fået et tydeligt nej fra mig." sagde hun med et mildt smil og kiggede på ham og bed sig i læben og satte sig stille op og kiggede på ham og strøg kort sin hånd gennem sit hår "Min mor plejede altid at fortælle mig at de er okay... At de ikke vil gøre mig ondt, at de bare prøver at være mine venner..." sagde hun og kiggede på ham "En af dem.. de kørte mig hjem.. Men han stoppede tæt på skoven, og han sagde at bilen skal slappe lidt af, at den er blevet for varm." sagde hun og kiggede på ham og kiggede så væk "... han begyndte at røre mig..." sagde hun og kiggede stadig væk "Han kyssede min hals, og jeg spurgte ham hvad han gjorde... Han sagde at det er en lej og at jeg bare skal tage det roligt... Men så begyndte han at trække op i min trøje, og jeg sagde at han skulle stoppe... men han ville ikke, og han blev ved, og jeg begyndte at gå i panik, og jeg prøvede at skubbe ham væk... pludselig hørte jeg en stemme råbe af ham.. jeg hørte ikke helt hvem det var, men stemmen sagde at hvis han ikke lader mig værer, så vil han ringe til politiet... og da han blev så skræmt, der løbte jeg væk." sagde hun og kiggede så stille på ham.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 1:12:41 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 1:12:41 GMT 1
han så på hende stille og bed sig i læben, han nikkede stille, "ja.... det ved jeg" sagde han og så på hende stille, "personen som råbte var nemlig mig" sagde han og så hende stille i øjnene og lod stille sin hånd glide om hendes kind "det var også der jeg ikke kom i skole næste dag efter alle de tæv jeg havde fået af ham da han opdagede mig" sagde han og kløede sig i nakken, han så stille ned, "jeg ved godt jeg ikke er stærk eller har nogen evner til at beskytte... men jeg vil gøre alt for at du ikke kommer noget til" sagde han stille og kyssede hende så varmt og forelsket på læberne mens han lukkede øjnene nydnede, han havde ikke turde at fortælle hende om det da han havde troet at hun ville blive sur på ham men nu vidste han at han havde gjordt den rette ting.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 1:42:46 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 1:42:46 GMT 1
Hun kiggede overrasket på ham "Det var dig..." mumlede hun lidt for sig selv og sad helt lammet og kiggede på ham og tænkte det hele igennem og da hun så mærkede hans læber mod sine kyssede hun ham blidt tilbage men slap så kysset lidt efter og kiggede på ham "Du hjalp mig..." sagde hun stille og kiggede på ham og smilte så og krammede ham blidt indtil sig "Tak elskede." sagde hun blidt og kyssede varmt hans kind og smilte roligt "Den dag, hvorfor var du der? hvordan kunne du være der?" spurgte hun og kiggede på ham og bed sig lidt i læben og strøg stille hans kind og kiggede ind i hans øjne .
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 1:52:20 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 1:52:20 GMT 1
han så på hende med et varmt smil "tja som du ved er jeg lidt af en særling" sagde han og kløede sig smilende i håret, "jeg var der ude for at tegne, for at fange et øjeblik af skovens ynde og smukhed" sagde han og så på hende med et dybt blik "store søster sagde at det var et smukt sted så jeg undersøgte det jo.. og fandt dig rode med manden med et meget utilfreds blik" sagde han og smilte varmt til hende, "her er tegningen fra den dag" sagde han og pegede på sin ene opslagstavle hvor der hang et billed af skovens blade og træer hvor solen skindede igennem.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 1:58:55 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 1:58:55 GMT 1
Hun smilte roligt "Han var forfærdelig.." sagde hun med et smil "hans hænder var så kolde.." sagde hun og kiggede lidt ned og bed sig i læben og kiggede så op på ham "Ikke mange drenge har tænkt sig at lade mig værer skat." sagde hun og kiggede på ham og bed sig i læben "Jeg har været heldig de gange hvor de prøvede og det ikke gik for dem, men jeg er bange for at de engang vil være kloge nok og lave en gruppe, en alene er intet problem at få væk, men en hel gruppe, det er noget andet." sagde hun og kiggede på ham og smilte så roligt "Men nu skal vi ikke tage os af det, vi har jo snart en fest som vi skal være friske til." sagde hun med et roligt smil.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 2:03:34 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 2:03:34 GMT 1
han så på hende og forstod at hun var bange, men et stort smil kom på hans læber, "bare rolig skat. om de så er en kæmpe gruppe får de ikke lov til at røre en finger på dig" sagde han og smilte stort til hende og nussede blidt om hende "løb til mig hvis de prøver på noget skat" sagde han og nussede hendes kind blidt, han så på hende og nikkede "det kommer til at blive en fest med druk og kærlighed" sagde han og smilte stort, "hvis jeg kan tage det lige så godt som dig" sagde han og lo varmt til hende med et varmt og blidt smil.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 2:07:29 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 2:07:29 GMT 1
Hun smilte varmt og kyssede ham blidt "Tak skat." sagde hun og lagde sig roligt indtil ham og smilte stille og nikkede "Ja, festene er altid sjove." sagde hun med et smil og puttede sig godt indtil ham og gabte kort "Jeg elsker dig skat." sagde hun blidt og stilel lukkede hendes øjne sig, hun var ved at falde godt i søvn og hun følte sig tryk da hun lå der med ham, det føltes som en drøm for hende. Hun smilte roligt mens hun stille faldt i søvn, og hun mumlede lidt en tale i søvne om hvor meget hun elskede ham.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 2:14:48 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 2:14:48 GMT 1
han så på hende og smilte stort, han syntes at ligge nøgne sammen var en dejlig befriende følelse, han smilte stort og varmt og nød det rigtig meget, "jeg elsker dig sådan" sagde han stille før at han falde i søvn med at havde trukket dynen halvt over dem så deres overkroppe var blottede, næste morgen kom Nadja så ind for at vægge dem men fik store øjne da hun så dem begge ligge nøgne og ind til hinanden, hun rømmede sig let og smed så en pude på Razmuz's hoved så han vågnede let op med et sæt, han rødmede stort og trak dynen lidt op om dem, "der er mad om 10 minutter" mumlede hun til ham, han nikkede varmt og så varmt på Rosalie "skat... du skal op nu" sagde han varmt til hende og nussede blidt hendes kind.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 2:27:47 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 2:27:47 GMT 1
Rosalie vågnede stille op og kiggede stille på ham, hun lå lidt og kiggede blot op i hans øjne men smilte så stille "Godmorgen skat..." sagde hun blidt og kyssede ham stille og kiggede på ham og satte sig så op og strakte sig og gabte kort "mmm.." mumlede hun lidt og smilte og kravlede så af sengen og kravlede stille rundt på gulvet og ledte efter sit tøj "Tøj, tøj , tøj , tøj.." mumlede hun halvsøvnig for sig selv og kravlede videre rundt på gulvet som en kat for at finde sit tøj, hendes hår var helt rodet og hun havde ikke noget tøj på.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 2:41:24 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 2:41:24 GMT 1
han så på hende med et stort smil "har min engel sovet godt ?" spurgte han hende varmt, han så på hende da hun ledte efter sit tøj, han så foran sin seng og tog hendes tøj op og smilte stort til hende, "her er dit tøj skat" sagde han og smilte stort, "men jeg vil have et kys for det " sagde han og blinkede til hende, han så let efter sit eget tøj som han nu ikke kunne finde i hans værelse.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 14:20:09 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 14:20:09 GMT 1
Hun smilte roligt og rejste sig op og smilte stort "Tak skat." sagde hun og smilte og kyssede ham så blidt "værsegod." sagde hun og tog så sit tøj og trak det over sin krop og smilte til ham og strøg sin hånd gennem sit hår og smilte roligt og bed sig lidt i læben og kiggede på ham med et smil "Tadammm" sagde hun med et smil og kiggede på ham og satte sig så ned på sengen og strakte sig gabende "jeg har sovet rigtig godt." sagde hun så med et smil og kiggede på ham "Hvad med dig skat?"
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 16:14:12 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 16:14:12 GMT 1
han så på hende og smilte stort til hende og syntes det så godt ud da hun tog tøj på, han bed sig i læben og smilte stort, "jeg har sovet bedre end nogen sinde skat" sagde han og smilte stort til hende, "det har været helt dejligt at faktisk sove" sagde han og smilte stort til hende, han fandt sit tøj og trak det på sig, han krammede hende varmt ind til sig og nussede kærligt om hende, "jeg håber bare ikke vi havde lektier for" sagde han og smilte stort til hende med et varmt blik.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 16:19:15 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 16:19:15 GMT 1
Hun lo kort "Vi får altid lektier skat." sagde hun drillende og smilte roligt og kyssede ham kort og smilte varmt "Er vi gået?" spurgte hun med et mildt smil og kiggede på ham og kyssede kort hans kind og tog blidt hans hånd og kiggede smilende på ham "Tror du at din søster så os?" spurgte hun så og bed sig lidt i læben og kiggede på ham og smilte og dansede så hen til døren med små og blide bevægelser og lo kort og vendte sig hen mod ham med et smil og lagde en anelse sit hoved på skrå og så helt sød og uskyldig ud som hun stod der.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 16:29:35 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 16:29:35 GMT 1
han lo varmt til hende og smilte stort "vi er gået" sagde han og trak sin taske over skuldren, "hvor ser du smuk ud" sagde han med et stort smil og nussede om hendes kind blidt og kyssede hende let på læben, han låste døren op og åbnede døren og så ud, Nadja stod ved døren og så på ham med et lidt trættende blik og så på ham, "næste gang så brug beskyttelse... " sagde hun og vendte sig mod døren "der er madpakker til jeg begge i køknet" sagde hun og gik på arbejde, han stod og rødmede stort og så på hende "så opdagede hun vidste" sagde han og kløede sig i nakken, han skyndte sig ud i køknet og hentede de to madkasser, han rakte hende den ene," det er lækkert mad hun laver" sagde han og smilte let til hende.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 16:33:54 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 16:33:54 GMT 1
Hun smilte varmt og gik ud af hans værelse og kiggede på Nadja og kløede sig kort i nakken "Ses , Nadja!" sagde hun hurtigt før hun gik og smilte roligt "Jeg tror at hun havde ret." sagde hun og lo kort og kiggede på ham "Jeg skal nok også lave en test for at være sikker, vi brugte jo ikke noget igår, vel?" spurgte hun med et smil og kiggede på ham og tog imod madkassen med et smil og tog den ind i sin taske og satte Firenze på sin skulder "Hej lille ven." sagde hun med et smil og kiggede på ham "Går vi?" spurgte hun så med et smil.
|
|