|
Post by spurv on Mar 24, 2009 17:10:22 GMT 1
hendes hånd gled lagsomt op og lagde sig om hans kind, hendes hud var kælig men ikke disideret kold, hun smilede men kunne mærke hvordan hendes hænder rytede en lille bitte smule
|
|
|
Post by ainion on Mar 24, 2009 17:18:50 GMT 1
du har heller ikke prøvet det før vel " sag han til hinden da han kunne mærke heneds hånd ryste hans hjærte begunte stile aff slå hurtiger
|
|
|
Post by spurv on Mar 24, 2009 17:21:39 GMT 1
hun rystede på hovedet og bed sig let i læben. " nej" hans hud var varmunder hendes hånd og hun kkunne mærke at hendes hjerte slog hurtiger *hvad sker der* hun sank en klump hun kunne mærke hun var ved at midste grebet, hun kunne mærke vandet i døbe fonden og vievandet ved indgangen. hendes vinger var lige så stille blevet sprædt så de stod i et rum, med hans og hendes vinger
|
|
|
Post by ainion on Mar 24, 2009 17:28:18 GMT 1
hans læber glæde stille hen over hindens det var mærklidte men det følste godt og radt hos hinden han lage stille sin hånd om hinden mens han hadt den ande på hindens kind
|
|
|
Post by spurv on Mar 24, 2009 17:31:51 GMT 1
vandet fløj op fra døbefonden, og vievands fadet ved indgangen uden for skød vandet fra en nærliggende brønd i luften. alle tre stod op i luften som en vulkan af vand. hun lod sig glide ind i hans favn tag mens hendes hjerte styrtede af sted, hun nød det og lkkede kort øjende. * jeg kan ikke styre det * med en anstrnegelse skubbede hun sig selv fra ham og så fra ham og mod kaoset af vand der nu var i kirken hun var helt ånde løst og hendes hjerte og sind rasede stadigt.
|
|
|
Post by ainion on Mar 24, 2009 17:38:47 GMT 1
han mærked det der sket om kring sig og da han mærked hun skøpped ham lidt væk stopped han også "unskyld" kom det fra ham han så lidt på hinden han så selv lige så forviret ud som henden.
|
|
|
Post by spurv on Mar 24, 2009 17:41:35 GMT 1
hun rystede heftigt på hovedet " nej ikke undskylde" sagde hun næste desperat. hun ville ikke have han skulle fortryde faktisk ville hun gerne have det sete igen..hun bed sig i læben og så på det kaos der var i kirken. vandet begyndte at flyve rundt om dem som om det ville have dem tætter på hinanden, en lille rynke dukkede op på hendes pande
|
|
|
Post by ainion on Mar 24, 2009 17:46:44 GMT 1
han smilde lidt til hinden da vandent bekynte af virvle om dem det var som om naturen godt ville have dem sammen han lage sin hånd om hinden som får nu kunne han lige pluslige huske vorfor hun så bekent ud han smilde stort til hindn
|
|
|
Post by spurv on Mar 24, 2009 17:51:02 GMT 1
hun lod ham gøre det, men lukkede øjende og prøvede at holde ham ude af sit sind hun måtte se at få styer på de kræfter. langsomt mens hendes sind faldt til ro fik hun vandet dirigeret tilbage til deres retmæssige sted. efter længer tid åbnede hun øjende med en dyb indånding " undskyld, vandet læber løbsk når mine føelser bliver forviret, eller for store" hun rødmede let og mødte hans blik mens hun prøvede at holde sit hjerte i ro
|
|
|
Post by ainion on Mar 24, 2009 18:00:05 GMT 1
han kørte hånde op melen hindens vinger " det er oki" sag han stille til hinden og kyssed hinden på kind han hadt fundet hinden virklige funde hinden han lage hoved ind til hinden og sukked stille af nydlse af det han kunne mærke hans svær lyste fuldt op melme dem
|
|
|
Post by spurv on Mar 24, 2009 18:03:47 GMT 1
hun så undrende på ham men nød det. selvom vandet var på vej op igen hun skubbede ham blidt væk med et smil go tog hans hånd " det går for hurtigt jeg kender dig ikke" sagde hun kærligt men bestemt, hun havde aldrig været så tiltrukket af noen før, men hvis det forsatte ville vandet ryge helt i luften når hun ikke kunne styre det mere
|
|
|
Post by ainion on Mar 24, 2009 18:39:32 GMT 1
hehe du har radt vide lidt om os" svadt han hinden han kørte stille sin hånd op på hindens kind igen han kunne mærke af hun godt ville vær sammen med ham men hun hadt radt de skulle lærer hinanden af kende inde.
|
|
|
Post by spurv on Mar 24, 2009 18:41:53 GMT 1
hun smilte men sukkede let, det ville blive svært at sige alt hun bed si i læben " ingen vej uden om så" det var medst hendvendt til sig selv. " ved du hvem jeg er" spugte hun nervøst
|
|
|
Post by ainion on Mar 24, 2009 18:46:28 GMT 1
ikke heldt men jeg har set dig i mine drømme " svadt han hinden lige ud han hørte stade sin ånd op og ned af hinden blidt mens han så på hinden med sinen grønne øjne. det var svært af se om han viste vem hun var .
|
|
|
Post by spurv on Mar 24, 2009 18:48:30 GMT 1
hun rødmede hun havde ikke regnet med at blive kendt på en en drøm. " jeg er bange for du har hørt om mig, eller i hvertfald om min far " hun bd sig let i læben, hun kunne mærke hun blevnervøs nu og vandet skulle til at gøre oprør igen hun sank en klum, underligt nok hjalp hans berøring hende hun smilte skævt
|
|