|
Post by ainion on Mar 24, 2009 15:58:03 GMT 1
nejjj der er vel heller ikke så mange af os her " svadt han hende han så på hun gik op mod alderet han smillde vamt til hinden. han basked lidt med vingene da det følte som om de sov.
|
|
|
Post by spurv on Mar 24, 2009 16:01:18 GMT 1
hun knælte kort ned foran aleret og sendte en lille bøn mod himlen, og en undskyldning til hendes far, hun smilede og rejste sig op og vente sig mod ham igen . " nej det kan man ikke just påstå. hun gik tilbage til ham. hendes gyldne hår hang helt ned over vingerne til hendes midje. " har du været her længe"
|
|
|
Post by ainion on Mar 24, 2009 16:10:21 GMT 1
han så på af hun bete til sin far men sag ikke nådt " ja det kan man godt sige de siste 700 år" svadt han hindne og så ned i jorden lidt hans hjerte banked stille
|
|
|
Post by spurv on Mar 24, 2009 16:14:30 GMT 1
hun smilte og nikkede " jah det jo forskelligt hvordan man ser på tiden, " hun smilede og var kkommet helthen til ham, og smilte sødt.
|
|
|
Post by ainion on Mar 24, 2009 16:19:34 GMT 1
han mærked nodt af hindens krop mod hans det var faktis dejlidt han smilde stade til hinden det var ikke sært af han var en engle for hans sin var ran som det finste silke hans vinger kom stille om kring hinden men sån som de fik lysedt på sig. "ja det er det vel" visked han stille
|
|
|
Post by spurv on Mar 24, 2009 16:21:51 GMT 1
hun lagde letter forviret hovedet på skrå. *hvad er det dog han laver* hun forstod det ikke helt men smilede sødt, føelsrne hun fik fra ham gjorde hende bar mere forundret, hun vidste ikke rigtigt hva hun skulle gøre.
|
|
|
Post by ainion on Mar 24, 2009 16:26:06 GMT 1
han så på singe vinger der var oom hinden og lage dem så lidt væk igen men de ramte hindens stade vorfor de gjor det viste han ikke * hvad er det der sker med mig dov jeg har ikke følt søn før* tænte han stille for sig selv men han så på af hun smiled.
|
|
|
Post by spurv on Mar 24, 2009 16:30:30 GMT 1
liv havde en evne ikke en overnaturlig en men en slags anelse m hvad andre følt og hans forvirede hende. frygt og glæde var tydelig ved alle væsner men hun var foriret over hns. hun smilede, og kunne mærke at hans vinger ramte hendes, hun var lige ved at rødme men holdt det tilbage * hvad er det der sker*
|
|
|
Post by ainion on Mar 24, 2009 16:37:43 GMT 1
" jeg har en mærklige for nemle i mig " sag han stille han kunne ikke røkke sine vinger væk han stod lidt stiv og så på hinden vilken var lidt mærklidt for ham
|
|
|
Post by spurv on Mar 24, 2009 16:43:29 GMT 1
hun smilede sødt og så på ham det begyndte at kille i hendes mave hun rystede let på hovedet for at få fornemmelse af " jeg ved ikke helt hvad det er" sagde hun med en smule nervøsitet i stemmen hun havde godt hørt rygter om at når engle blev forelsket skete det på et øjeblik, men hun kendte ikke denne fornemmelse og kunne ikke finde ud af hvad det var. hun smilte det var underligt det var som om hun ikke kunne tage sine vinger til sig
|
|
|
Post by ainion on Mar 24, 2009 16:50:33 GMT 1
lidt efter brgynte ainion af gå tætter på hindene og hans vinger ramte hindens " det følse sjovt og på en måde glad" svadt han hinden stille
|
|
|
Post by spurv on Mar 24, 2009 16:53:21 GMT 1
hun nikkede og hendes hjerte begyndte at slå, hun begyndte at have en anelse om havde det var hun havde været her længe og det var som om hun blevv draget tætter og tætter på ham. " det som om hjertet slår hurtiger" hun sank en klump, og prøvede at analysere situationen
|
|
|
Post by ainion on Mar 24, 2009 16:59:07 GMT 1
en hånd kom op på hendens kind og nussed den blidt hans hånd var vam. han hadt ikke mådt en engel som ham selv i lag tid hun var smuk det måtte han ind rømme.
|
|
|
Post by spurv on Mar 24, 2009 17:01:40 GMT 1
hun kunne mærke hans varme hånd mod hindens kind, hun kunne mærke hvordan hun skælvede, og hun var tæt på at midste kontrollen hun så bare ind i hans øjne uden at kunne løsrive sig " jeg forstår det ikke" sagde hun blidt
|
|
|
Post by ainion on Mar 24, 2009 17:09:12 GMT 1
"det gør jeg heller ikke men det må vær godt vis det ikke skader " svad han hinden han viste ellers ikke hvad han skulle sige til det
|
|