|
Post by ainion on Mar 24, 2009 18:55:39 GMT 1
din far var han ikke sendebud for helmen " svadt han hinden stile han husked lidt om det men han kunne ikke sætte en finger på det
|
|
|
Post by spurv on Mar 24, 2009 18:57:56 GMT 1
hun nikkede " det er han vel også" hun sukkede og sså lidt ned han havde heldig vis ikke hørt alle skandalerne om hans uvorne datter. " jeg er ea michaela, min far er ærke englen michael" hun pgede op på de store malerier hvor han var afbilledet med flammesværdet i hånd.. alle hvde hørt om ham selv menneskende kendte ham hun ed sig let i læben
|
|
|
Post by ainion on Mar 24, 2009 19:06:56 GMT 1
han kikked stille op på den stor engel og ned på hinden igen "ea michaela" sag han stille han hadt ikke vært så op sadt på hvad der sket der ude men lidt fudte han da med han kyssed hinden stille på kind "ea michaela" det lyder smukt for mine øre
|
|
|
Post by spurv on Mar 24, 2009 19:11:40 GMT 1
hun rødmede og bed sig let i læben. " jah men jeg når ikke min far til sokke holderne" hun smilte skævt hun var blevet en skamplet på det hele. " jeg har ikke lyst til det" hun så undrende på ham. 2 men ved du virkeligt ikke hvem han er"
|
|
|
Post by ainion on Mar 24, 2009 19:17:49 GMT 1
nej søde det hved jeg ikke jeg har rejste længe så jeg hved ikke særlig madt om ham eller dig " man kunne godt hører af han var rejsne
|
|
|
Post by spurv on Mar 24, 2009 19:20:23 GMT 1
hungrint tydeligt lettet og smilede. hun øønskede ikke han skulle kunne li hende for sin fars skyldsom andre havde gjordt hun smilede. " og ung er du også" sagde hun muntert og strøg ham over kinden og smilede, hun bed sig let læben. " han står biblen" sagde hun lavet og så kort væk
|
|
|
Post by ainion on Mar 24, 2009 19:27:32 GMT 1
ung ja moske " grinde han stille og støj hinden over pande med sin hånd " jeg ville kun læse siden vis du ville ha mig til det" svadt han hindne med et stille kys og så på hinden igen
|
|
|
Post by spurv on Mar 24, 2009 19:30:17 GMT 1
hun grinte varmt og kyssede hans kind " det er lige meget om du ved det nu" sagde hun sødt og holdt hans hånd, " men du skal regne med mere end en side" sagde hun muntert og tog hans hånd. hun havde lyst til at skulle uden for og hun beyndte blidt at hive ham mod døren
|
|
|
Post by ainion on Mar 24, 2009 19:49:37 GMT 1
han smilde stille og lod sig hive med ud sammen med hinden han vite godt nok ikke vor de skulle hen men det var lige madt.
|
|
|
Post by spurv on Mar 24, 2009 19:55:53 GMT 1
hun smilte og holdt hans hånd " håber ikke du har noget imod at være lidt uden for" sagde hun varmt og så sødt på ham
|
|
|
Post by ainion on Mar 24, 2009 20:04:09 GMT 1
næææææ har jeg ikke " svadt han hinden og lage armen om hinden fra rukken af mens han kyssed hinden på kinde " det er dejlidt af vær ude "
|
|
|
Post by spurv on Mar 24, 2009 20:13:54 GMT 1
hun smilte og lettede uden vaarsel fra jorden med hans arme rundt om sig ans vægt generede hende ikke hun måtte ud til søen hvor hun kunne tænke klart. han ville nok selv brede vingerne ud,
|
|
|
Post by ainion on Mar 24, 2009 20:26:48 GMT 1
han så stille op på hinden og grinden han spradet sin stor vinger ud som skinden af solens strålder han han satte af med et stor vinge fate mod hinden og fløj om hinden som duger ville gører.
|
|
|
Post by spurv on Mar 24, 2009 20:31:33 GMT 1
e var hurtigt med på deres leg og følte sig straks mere fri her ude hun smilede og fløj rundt om ham uden nogen sinde at tage øjende fra ham og blev ved med at smile, så som en due hun dykkede hun pludselig væk fra ham og fløj mod skoven. lig som i duernes elskovsleg hun jublede og vendte sig mod ham for at se om han var med
|
|
|
Post by ainion on Mar 24, 2009 20:39:14 GMT 1
han stopped lidt op for af se vor hun skulle hen men nu slog det ham han sussed elegandt ned sil hinden memen træerne vor hun stod og kikked på ham
|
|