|
Post by Dea on Feb 3, 2009 15:47:33 GMT 1
Dea havde fået bestukket en piratkaptajn til at sejle hende til pirat øen. Hun havder været rimelig eftersøgt på det sidst. I både Light og Dark pågrund af ham den dumme vampyrjæger. Mørket havde sænket sig over pirat havnen da hun ankom. Hun skyndte sig hurtigt at betale kaptajnen. Det havde været dyrt, men måske hvis hun kunne få noget arbejde af en slags kunne det vel være hun kunne få et nogenlunde normalt liv, hun skulle bare lige først farve hendes lillae hår. Hun havde en kappe på og fuldstændigt sort tøj på, selvom det var mørkt så kunne hun ikke løbe nogen risiko med at nogen så hende, det ville nok ikke være så smart hvis hun skulle få et normalt liv. Hun kiggede sig lidt omkring for at få et overblik over byen. Hendes sorte kat sad på hendes skulder og holdte øje med fare. Hun fandt hurtigt ud af hvor kroen var og gik ind i den. Heldigvis var de fleste derinde for fulde undtagen nogen enkle. Fx var der nogen gorilla lignene slags vagter over i et hjørne der stirrede gennemborende på hende. Hun gik hurtigt over til kroværten og var glad for at kappen skjulte hende helt, man kunne ikke engang se hvad køn hun var. Hun bedte med en uigennekendelig stemme kroværten om et værelse og fik det hurtigt udleveret. Hun satte sig hen i et meget mørkt hjørne og holdte godt øje med døren.
|
|
|
Post by desmon on Feb 3, 2009 15:51:47 GMT 1
Desmon gik roligt hen ad de mange gader der lå på øen de havde allerede nu fået lavet mange ting og var igang med at uddanne folk en mand ved anvn Murlocon havde kontaktet ham og sagt at vis de angreb Light på et bestemt tidspunkt med skibe og alt ville de blive godt belønnet og eftersom Desmon jo var pirat kunne han ikke sige nej til det og han var igqang med at få udstyret alle til kamp det var kun enkelte der kendte til det så ikke der ville blive sladret han åbnede døren op til kroen der sad nogle vagter henne i et hjørne som nikkede anerkendene til ham han havde selv helt sort tøj på og havde igen fået sit hår farvet brunt igen så folk kunne kende ham
|
|
|
Post by Dea on Feb 3, 2009 15:57:14 GMT 1
Hun så en mand komme ind af døren. Hun kiggede kort på 'vagterne' og konstaterede at han åbenbart var betydningsfuld og hun nok ikke skulle ligge sig ud med ham. Indtil videre vidste hun ikke spicelt meget om det her sted, men det skulle hun nok gøre på et tidspunkt. Hun mærkede kort på din pung, hun havde ikke spicelt mange penge tilbage da hun havde måttet skynde sig væk. Og det at kroejerens pris for et værelse var ikke ligefrem bedre, det var jo vildr dyrt, men efter hvad hun havde set var han den eneste her i byen er lejede værelser ud indtil videre. Hun kunne vel være heldig hvis der nu var en smed at hun kunne hjælpe til der eller måske blive tjeneste pige et eller andet sted, og måske kunne hendes kat bringe post ud, men først måtte hun have farvet sit hår og det var det første hun skulle gøre i morgen.
|
|
|
Post by desmon on Feb 3, 2009 16:00:38 GMT 1
han gik op til baren og bestilte et glas rødvin han var den eneste krofatteren ville severe rødvin for han var begyndt at drikke det og vidste ikke helt hvorfor dog havde de andre pirater fundet ud af at drikke rødvin betød man var betydningsfuld han kigede sig kort om i kroen for at finde et bord de andre pirater snakkede bare videre og han gad ikke forstyrre nogen han var begyndt at blive mere forsigtig med tiden så istedet satte han sig ned ved et bord der var ledigt
|
|
|
Post by Dea on Feb 3, 2009 16:05:24 GMT 1
Hun tog øjne fra manden og kiggede lidt på de andre gæster. Det burde vel ikke være så svært at stjæle lidt penge fra vagterne eller krofatteren. Men hun måtte nok vente til det blev dag så hun kunne gå ud imod butikkerne, der ville nok være en hel masse mennesker og så ville hun jo kunne stjæle fra dem, men måske var de vant til at folk prøvede at stjæle noget for dem så de var måske klogere end hun troede. Hun var nok nød til at studere byen og dens indbyggere grundigt inden hun gjorde noget.
|
|
|
Post by desmon on Feb 3, 2009 16:08:56 GMT 1
han kiggede ldit rundt inden han satte sig ned dog satte han sig slet ikke ned men gik hen til en pige med lilla hår og stilte sig foran hende "jeg har ikke set dig her før" sagde han så roligt hun var for ung til at kunne have været her længe men lignede intet barn herfra så ville han havde set hende før og især med det mærkelige hår
|
|
|
Post by Dea on Feb 3, 2009 16:13:01 GMT 1
Det gav et lille set i hende da han talte til hende. Hun lagde mærke til at hendes hætte var faldey tilbage så hendes ansigt var fuldt synligt. Hun kiggede sig hurtigt omkring og der var heldigvis ikke andre der havde set hende. Hun slog hætten op igen. Hun svarede ham ikke da hun ikke helt vidste om hun skulle svare ham.
|
|
|
Post by desmon on Feb 3, 2009 16:16:10 GMT 1
han kiggede koldt på hende "jeg spurgte dig om noget" sagde han hårdt og var tæt på at slå hende men tænkte så på at hun måske tilhørte en af hans mænd som var blevet holdt skjult men han skulle vide hvem det var elelr ville hun nok enten blive smidt vandet elelr blive sejlet tilbage men det han allerhelst ville vide var hvordan hun var kommet herhen
|
|
|
Post by Dea on Feb 3, 2009 16:19:06 GMT 1
"Jeg pleger også at holde mig i skyggerne" sagde hun langsomt og gemte sin meget vrede kat lidt væk. "Hr." tilføjede hun lidt efter da det nok var bedst at kalde ham Hr. Da han nok var rimelig betydningsfuld, ellers ville han ihvertfald ikke have vagter, så meget vidste hun da.
|
|
|
Post by desmon on Feb 3, 2009 16:22:22 GMT 1
"jeg spurgte ikke hvor du opholdte dig tøs jeg spurgte dig hvor du komemr fra sidan ejg ikke har set dig her før" sagde han hårdt og var ligeglad med at hun kaldte ham Hr. da det ikke ændrede på særlig meget andet end hendes høflighed som han var en smule ligeglad med eftersom manerer ikke var sat særlig højt her
|
|
|
Post by Dea on Feb 3, 2009 16:24:51 GMT 1
*Ubehøvlet* tænkte hun for sig selv. Hun tænkte sig grundigt om inden hun svarede ham. "Jeg har altid været her, og som jeg sagde før så holder jeg mig i skyggerne derfor har du nok ikke set mig" sagde hun så høfligt som hun nu kunne. "Hr" tilføjede hun lidt efter og lod sig sænke ind i skyggerne så hun næsten var usynlig, lidt som en demonstration så han kunne se hvad hun mente.
|
|
|
Post by desmon on Feb 3, 2009 16:27:37 GMT 1
han smilte koldt "er der nogen ehr der nogensinde har set denne pige nogensinde før eller bare har hørt om en pige med lilla hår der skulle leve her" råbte han ud over lokalet og der var enkelte der mumlede noget og andre der først kiggede på hende for at ryste på hovedet han kiggede ned på hende med et lumskt smil
|
|
|
Post by Dea on Feb 3, 2009 16:34:56 GMT 1
"Der er sådan set ingen der har set mig nogensinde da jeg holder mig i skyggerne" sagde hun sammenbidt og rejste sig op og begyndte at gå hen imod døren. Hvis han rev hendes kappe af ville han se de forskellige knive der hang i hendes bælte, og de forskellige stinkbomber der også hang i hendes bælte. Hun havde selvfølgelig også knive gemt i ærmerne o.s.v. Hendes sorte kat sad på hendes skulder og holdte godt øje med alle og enhver.
|
|
|
Post by desmon on Feb 3, 2009 16:37:02 GMT 1
han trak hårdt fat i hende dog i den anden skulder end i den katten sad på og rev hende tilbage i stolen "ved du hvad vi plejer at gøre med piger der kommer her til øen uden nogen tilladelse" spurgte han med et smil folk der hørte det begyndte at grine og nogle rejste sig endda p for bedre at kunne se hvad der skete nu
|
|
|
Post by Dea on Feb 3, 2009 16:40:25 GMT 1
Hun blev bare siddene godt irriteret. Dog kom et lusket smil frem da der var et vindu bag ved hende. Hun lirkede det lydløst op og hoppede ud af det. Uheldigvis kom hendes kappe til at hænge fast og blev revet af hende. Hun skævede op imod månen kort og hamrede vinduerne i og begyndte at løbe med sin kat lige i hælene.
|
|