|
Post by Dea on Feb 3, 2009 20:34:47 GMT 1
Hun trak på skuldrene. "Fordi jeg ikke har noget svar" sagde hun blot og pillede fraværende ved en lok af sit lillae hår. "Vil du have det uddybet? Eller hvad?" spurte hun bare og kiggede igen rundt. Kroejeren kom hen og hviskede hende noget i øret og hun nikkede. Hun rejste sig og tog forklædet af og gik udenfor og indsnusede den dejlige natteluft. Månen spejlede sig i hendes hår og fik det til at skinne og glitre.
|
|
|
Post by desmon on Feb 3, 2009 20:39:33 GMT 1
han tog sit vinglas og nikkede til krofatter og gik så ud og stilte sig op ad et træ natten var en lille smule kølig dog var det en dejlig somemrnat "jeg ved det var dig der gjorde det derfor bevægede du dig ikke før ud havde fået den kappe" saged han roligt og smilte stort han havde afsløret hende
|
|
|
Post by Dea on Feb 3, 2009 20:41:37 GMT 1
"Gjorde hvad?" spurte hun uskyldigt og kiggede roligt på ham. "Det eneste jeg gjorde var at smide nogen fulde mennesker ud af kroen, hvis du ikke selv ved det så kan jeg fortælle dig at fulde mennesker ikke er så svære at have at gøre med, men du har vel ikke prøvet det før så vi ses, jeg vil gå mig en lille tur" sagde hun roligt og begyndte at gå væk fra ham.
|
|
|
Post by desmon on Feb 3, 2009 20:45:55 GMT 1
"okay men hvad vil du lave hele dagen imorgen der er solen jo vil du gemme dig i skyggerne" spurgte han med et smil "desuden skal jeg msåke ive dig ud i lyset så vi kan se om du nu også er en mørkedæmon" sagde han roligt han kunne lige huske navnet på dem da han næsten lige havde læst om det
|
|
|
Post by Dea on Feb 4, 2009 19:41:14 GMT 1
"Nej, jeg vil ligge i min seng og sove sammen med min kat fordi at jeg skal arbejde til sent om natten" sagde hun roligt og lagde armene over kors. "Hvorfor tror du dog at jeg er en dæmon? Ligner jeg måske en eller hvad?" spurte hun skaprt og kneb let øjne sammen, hun ville helst ikke blive afsløret.
|
|
|
Post by desmon on Feb 4, 2009 20:18:52 GMT 1
"ja selvfølgelig skal du sove måske skulle du have fri nogle dage så du kunne komme ud i solen og være lidt det ville du nok have godt af" sagde han med et smil og drak lidt ad vinen "jeg ved du er en dæmon du skal ikke lyve overfor mig" sagde han hårdt og drak en smule mere ad vinen og kiggede krot ind til kroen
|
|
|
Post by Dea on Feb 4, 2009 20:23:04 GMT 1
"Jeg lavede en aftale med krofatteren og den aftale vil jeg overholde så ingenting med picninc til mig desværre" sagde hun og kørte en hånd igennem det lillae hår. "Jeg tror desværre du har fået lidt for meget vin Hr. for jeg er desværre ingen dæmon og jeg ligner heller ikke en, så hvis du vil have mig undskyldt så skal jeg ind og severe for gæsterne igen" sagde hun og vendte om på hælen og gik hen imod kroen igen.
|
|
|
Post by desmon on Feb 4, 2009 20:26:27 GMT 1
han smitle lidt greb hårdt fat i hende som hun gik forbi ham og fik hende lagt ned på jorden med et knæ ved hendes ribben så han nemt kunne brække dem "altså vis ikke du er en dæmon så vil jeg sådan set gerne have du beviser det så du kan sige jeg ahr taget fejl" sagde han koldt og drak ldit mere vin
|
|
|
Post by Dea on Feb 4, 2009 20:28:27 GMT 1
Hun kiggede koldt på ham. "Og hvorfor skulle jeg så det? Vil du kaste mig i havet som en slags hekseprøve?" spurte hun hårdt og havde det ikke særlig rart med tanken om havet eller vandet overhovedet. "Og jeg har altså et arbejde jeg skal udføre så vil du lige have mig undskyldt?" spurte hun og kiggede roligt på ham.
|
|
|
Post by desmon on Feb 4, 2009 20:29:52 GMT 1
"nej jeg syntes bare du skulle vise dig selv ude i solen en eller anden dag jeg er sådan set lidt ligeglad men så kan du jo prale lidt med at jeg ahr taget fejl" sagde han koldt og hårdt og pressede lidt ned mod hendes ribben for ligesom at understrege alvorligheden i det han mente at han mente det alvorligt
|
|
|
Post by Dea on Feb 4, 2009 20:34:13 GMT 1
Hun rullede med øjne. "Hvorfor skulle jeg dog det? Det kan godt være du har magt, men det er jeg lidt ligeglad med, jeg har et arbejde jeg skal passe min fine ven, så jeg har ikke tid til barne streger" sagde hun roligt og mærkede det presse i ribene, han var lidt lam syntes hun, hun havde for længst lært at slippe ud af sådanne situationer. Hun gav ham en knytnæve i skridtet og pressede sine negle imod hans tindinger og pressede sit knæ imod hans rygrad og rullede rundt så hun lå øverst. Hun rejste sig hurtigt fra ham og skyndte sig ind i kroen og ind bag disken.
|
|
|
Post by desmon on Feb 4, 2009 20:37:37 GMT 1
han rullede rundt og lå i et lille stykke tid og bare følte smerten det var ikke så slemt som han havde prøvet før faktisk havde han prøvet meget værre efter lidt tid rejste han sig op og børstede det værste støv og skidt ad sig han kiggede efter sit glas som var vælte og vinen var spildt han trådte på glasset så det splintrede han stilte sig op ad et træ og så igen ud over vandet han skulle nok få fat i hende
|
|
|
Post by Dea on Feb 4, 2009 20:39:24 GMT 1
Hun tog forklæde på igen og begyndte at servere for de andre gæster. Desmon havde været rimelig dum, hun var tyv så hun kendte kneb og havde lært at klare sig selv, hvordan havde han troet at han kunne få noget ud af hende ved hjælp af vold?
|
|
|
Post by desmon on Feb 4, 2009 20:42:09 GMT 1
han fortsate bare med at stå og kigge ud mod havet han overvejede at gå ind og få et glas vin mere men gav simpelthen ikke gå derind lige nu folk var alt for fulde til at være hyggelige han følte sig pludselig så ansvarsbevidst og vidste nu godt hvad der mentes med 'med stor magt følger stort ansvar'
|
|
|
Post by Dea on Feb 4, 2009 20:47:21 GMT 1
Da klokken var lidt over midnat gik alle gæsterne og Dea gik op på sit værelse og smed sig i sengen. Hun havde ondt i benene, men det blev sikkert bedre i løbet af de kommende dage. Hendes kat sprang op på hendes ryg og begyndte at hoppe. "Århh hold dog op din skovl" sagde Dea surt og katten spandt og slikkede hende på kinden.
|
|