|
Post by Dea on Feb 3, 2009 18:33:48 GMT 1
"I kunne også bare have spurgt det ville være en del lettere" sagde hun blot og kiggede bare roligt på vagterne, hun var lidt ligeglad om de tog hendes våben dem kunne hun altid skaffe flere af, bare de ikke trak hende ud i solen, så ville de for alvor have et våben imod hende.
|
|
|
Post by desmon on Feb 3, 2009 18:41:15 GMT 1
"fortæl mig hvor du komemr fra og ike mere pis med at du komemr herfra alle ved du ikke gør men vis du gør hvem er dine forældre så der må være en der kender dem øen er blevet gennemsøgt op til flere gange men du er aldrig blevet set" sagde han koldt dog kiggede hane ikke på hende men overvejede hvad hendes svaghed kunne være
|
|
|
Post by Dea on Feb 3, 2009 18:47:34 GMT 1
Hun sukkede irriteret. "Jeg stak af fra min familie og jeg kom hertil fordi at en eller anden tåbelig vampyrjærger fik mig afsløret som tyv og man kan vel sige at jeg er 'eftersøgt' i både Light og Dark" sagde hun roligt og lagde armene over kors, nu hvor hun tænkte nærmere over det ville hun faktisk helst ikke ned i vandet hun var på en mærklig måde lidt bange for det.
|
|
|
Post by desmon on Feb 3, 2009 18:51:31 GMT 1
de grinte alle sammen i nogle minutter før de fleste ebgyndte at gå "hvorfor sagde du ikke det reglerne er snak vis du bliver spurgt eller hold din mund brug ikke våben uden du har fået ordrer til det af mine mænd og ja ellers så pas på hvor du går" sagde han grinende og mændene gav hende hendes våben tilbage før de gik med Desmon
|
|
|
Post by Dea on Feb 3, 2009 18:58:13 GMT 1
Hun rullede med øjne. "I skulle tilfældigvis ikke have en kappe jeg kunne låne vel?" spurte hun og puttede sine våben de steder hvor de skulle, hun kunne jo ikke gå ud i solen og folk ville nok syntes hun var lidt dum hvis hun ikke gik væk fra hvor hun stod, men hun kunne jo ikke tåle solen og hun kunne jo ikke stjæle nogen kappe og hendes gamle var ødelagt.
|
|
|
Post by desmon on Feb 3, 2009 19:01:20 GMT 1
han vendte sig om "her på øen klarer vi os selv så nej det kan du ikke" svarede han roligt og gik videre selvom han havde tusindvis af kapper havde han ikke tænkt sig at låne hende en hun kunne selv købe en og havde hun ingen problemer kunne hun jo altid bare arbejde det af på kroen eller på et skib
|
|
|
Post by Dea on Feb 3, 2009 19:03:11 GMT 1
Hun sukkede irriteret. Så måtte hun jo bare blive her indtil solen gik ned, men der ville gå lang tid og hun var træt og hun kunne jo umuligt sove her. Hun rystede på hovedet, hun havde ikke i tanke at fortælle ham at hun ikke kunne gå ud i solen, men det blev sikkert nødvendigt en dag, men lige nu måtte hun bare blive her. Hun satte sig ned og begyndte at ae sin kat.
|
|
|
Post by desmon on Feb 3, 2009 19:08:31 GMT 1
han satte sig ind i kroen og fik igen et glas rødvin de andre drak sig hurtigt fulde i øl han sukkede da han kunne se hun sad derude og mindede ham faktisk om hans egen barndom eller da han første gang skulle stå alene han tog glasset med rødvinen i og gik ud til hende han havde i farten taget en kappe med til hende da han kom derud kastede han den hen til hende "kom med" sagde han så
|
|
|
Post by Dea on Feb 3, 2009 19:10:17 GMT 1
Hun tog hurtigt kappen på og sørgede for at den dækkede alt hendes hud, han havde sikkert lagt mærke til det, men hun var lidt ligeglad. Hun rejste sig på med katten på skuldren og gik hen til ham. "Hvad vil du så med mig?" spurte hun skarpt og kigge nøje på ham med de sorte øjne.
|
|
|
Post by desmon on Feb 3, 2009 19:15:16 GMT 1
"følg nu bare med" mumlede han højt nok til at hun kunne høre det mens han gik drak han dog lidt ad vinen han havde sat kurs mod der hvor hans skib stod eller der hvor de havde lagt til og han gik om bord ned til nogle kahytter han gik ind i en af de tomme "her kan du bo indtil du har råd til andet" sagde han roligt
|
|
|
Post by Dea on Feb 3, 2009 19:18:26 GMT 1
Hun gik med ham og lagde irriteret armene over kors. "Det er meget sødt af dig, men jeg begøver ikke hjælp jeg har klaret mig fint før og det kan jeg sagtens også gøre nu" sagde hun irriteret og vendte om på hælen og gik ud af hans skib og hen imod skoven, hun havde tænkt sig at sove og det skulle være nu for hun var virkelig træt.
|
|
|
Post by desmon on Feb 3, 2009 19:21:04 GMT 1
"det var også kun et tilbud" sagde han da hun gik forbi ham han gik ud af rummet igen og låste alting efter sig og fik sat vagter op han havde opdaget det ikke var sket han gik tilbage til kroen og fik lidt mere vin de fleste var godt fulde men han var dog ikke endnu og regnede ikke med at blive det
|
|
|
Post by Dea on Feb 3, 2009 19:25:48 GMT 1
Hun tænkte over at hun stadig havde lejet værelset på kroen. Hun gik hurtigt tilbage til det og ind i kroen hun talte hurtigt med kro ejeren og gik ovenpå og ind på værelset. Hun smækkede døren i - Dog uden af låse den - Og smed sig i sengen. Hendes kat sprang op ved siden af hende og lidt efter sov de begge trygt.
|
|
|
Post by desmon on Feb 3, 2009 19:29:40 GMT 1
han så hende godt komme ind men ingen andre rørte på sig da hun kom ind alle var for fulde og snart var alle gået i gulvet men kun han sad tilbage med et glas rødvin i hånden og ventede på de ville vågne op igen der var absolut ro nede i krostuen Desmon sad på en stol med benene smækekt op på en anden og ventede
|
|
|
Post by Dea on Feb 3, 2009 19:34:11 GMT 1
Da solen var gået ned kom Dea ned og gik lige ud af krostuen. Hun var en smugle sulten og kiggede sig lidt omkring. Hun så en rimelig fuld købmand der så rigtig rig ud. Hun gik forbi ham og lod som ingenting og stjal alle hans penge i pungen, fulde mennesker var meget lette at stjæle fra. Hun gik tilbage imod kroen og snakkede med kroejeren og lavede en aftale med ham om at hun kunne være servitrice hvis han gav hende mad og værelse og alt det hun behøvede og som hun havde håbet gik han med til det.
|
|