|
Post by Adrianna on Jan 25, 2009 20:26:56 GMT 1
Hun så lidt overrasket ud ved hans forslag "Mig? Leve i ødemarken.. Jeg kan da ikke finde ud af at være fredløs på den måde" sagde hun bekymret og bed sig i læben "Og er det ikke derude den der oprørsgruppe er?" hun ville ikke indrømme det, men dem ville hun helst ikke møde.
|
|
|
Post by sakara on Jan 25, 2009 20:31:33 GMT 1
han kiggede ldit undskyldene på hende "jeg emner bare et par dage mens soldaterne køler af og desuden kommer de tilbage igen snart med flere mænd og alt andet og så er vi ikke så heldige" sagde han roligt "jo der er 'de fordømte riddere' vis det er dem du snakker om men de plejer ikke at angribe i ødemarken de angriber herinde istedet" sagde han roligt
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 25, 2009 20:34:51 GMT 1
Hun bed sig i læben. Hun brød sig ikke om tanken om at være samme sted som de fordømte riddere. Også selv om de ikke angreb "Okay jeg tager med, selv om jeg ikke er meget for at være i ødemarken. Men det må jeg vel leve med" sagde hun med et lille suk. Det eneste gode ved at skulle derud, var at hun kunne få mere tid med sakara
|
|
|
Post by sakara on Jan 25, 2009 20:41:10 GMT 1
han smilte ldit da hun sagde hun ville med "bare rolig der sker ikke noget jeg har en lille hule under jorden som ingen kender til der kan vi være i fred og ro" sagde han roligt og rejste sig op dog en smule langsomt og kiggede ud gennem vinduet "vi må hellere se at komem afsted før de finder os" sagde han bekymret
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 25, 2009 21:23:22 GMT 1
"Jeg er ikke bange for at der sker noget. Det er bare tanken om at skulle være derude. Man har jo ikke ligefrem hørt gode ting derude fra. Det er altid skrækhistorie" sagde hun med et lille smil og kiggede mod døren "Jah det må vi vel hellere" sagde hun stille og bed sig i læben.
|
|
|
Post by sakara on Jan 25, 2009 21:27:05 GMT 1
han smilte lidt drillende og gik hen til hende og hjalp hende op "der er da også kærligheds historier tror jeg" sagde han drillende og grinte lidt "bare rolig der sker ikke noget så længe vi bor i hulen ingen kender den og folk er ligeglad med mig" sagde han bagefter men kunne stadig ikke lade være med at smile
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 26, 2009 8:20:37 GMT 1
Hun grinede og tog hans hånd og kom så op og stå "Det har jeg nu ikke hørt tror jeg, men det kan være at kærlighedshistorierne ikke komme herud, men bliver ude i ødemarken" sagde hun med et smil "De der soldater var da ikke ligeglade med det" sagde hun drilsk "Og nu er du faktisk skyld i at jeg blev nød til at bruge mine kræfter, det gør jeg ellers aldrig" sagde hun med et lille grin.
|
|
|
Post by sakara on Jan 26, 2009 19:24:11 GMT 1
han kiggede lidt på hende og så meget undskyldene på hende " det er jeg meget ked af" sagde han så og kiggede ud mod gaden alle soldaterne var næsten alle sammen væk "vis vi skal væk skal vi væk nu" sagde han en anelse nervøs "jeg er ked af det der skete" sagde han bagefter lige så undskyldene som før
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 26, 2009 19:28:07 GMT 1
"Det skal du ikke være ked af, jeg vil gerne hjælpe" sagde hun med et smil og kiggede ud hvor de resterende soldater lagde, meget såret "Du har nok ret, det er ikke smart at blive her særlig meget længere" sagde hun med et lille suk "Virkelig det gør ikke noget, jeg valgte det jo selv"
|
|
|
Post by sakara on Jan 26, 2009 19:32:58 GMT 1
han gik hen og åbnede døren "jeg er dog stadig ked ad det du kunne jo bare have udleveret mig jeg skulle nok klare den det har jeg gjort længe men stadig mange tak" sagde han og gjorde en venlig gestus ud mod døren og kiggede ud der var overhovedet ingen af de resterende mænd der kunne bevæge sig
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 26, 2009 19:39:02 GMT 1
Hun smilede til ham og gik ud af døren "Mod så mange soldater når du var så udmattet, det tror jeg ikke du ville kunne, det tror jeg ikke der er nogen der ville kunne når de var så udmattet som dig. Desuden, jeg sagde jeg at jeg ville hjælpe dig gjorde jeg ikke" sagde hun mildt og kiggede ikke rigtig på soldaterne
|
|
|
Post by sakara on Jan 26, 2009 19:41:21 GMT 1
han lukkede fordigtigt døren for ikke at ødelægge kroen mere end den allerede var og gik hen imod Ødemarken "det bliver kun ie t par dage du skal bo der men vis du vil må du da gerne blive" sagde han lidt drillende og spejdede efter flere soldater de skulle bare over grænsen så var de uden for fare
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 26, 2009 19:53:50 GMT 1
"Jamen jeg skal da overveje dit tilbud, selvom jeg tror der er lidt for lidt mennesker derude efter min smil" sagde hun med et skævt smil og fulgte efter ham. Hun havde aldrig været i ødemarken før, men hun regnede ikke med at det vrimlede med menneske, ellers ville navnet ikke rigtig passe.
|
|
|
Post by sakara on Jan 26, 2009 19:57:02 GMT 1
"der er jo heller ikke så langt ind til byen herfra" sagde han drillende og han kunne begynde at skimte marken den var egentlig bare sand der lå ud over sletten men der herskede den mest hadede mand i historien plus et utal af andre lovløse der var hos ham dog var han ligeglad han havde altid være gode venner med ham
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 26, 2009 20:07:47 GMT 1
Hun smilede og nikkede "Det er altid noget, men på den anden side, hvor skulle i ellers få mad fra" sagde hun muntert og blinkede til ham. Hun kunne godt lide hans selskab, han virkede så frigjort og ligeglad med hvad andre tænkte om ham. En der bare gjorde hvad han selv ville.
|
|