|
Post by Adrianna on Jan 27, 2009 17:10:03 GMT 1
Hans ord forbavsede hende lidt, men varmede meget. Hun smilede kærligt og kyssede ham på munden "Jeg elsker også dig" hviskede hun blidt i hans øre og kyssede ham så på halsen. Hun mente hver et ord. Det var ikke en sætning hun nogensinde havde brugt for, det var helt nyt for hende, men det føltes rigtigt
|
|
|
Post by sakara on Jan 27, 2009 17:13:55 GMT 1
hendes ord gjorde ham helt varm inden i og hendse kys var også meget dejlige han rykkede hovedet lidt væk så halsen var blottet så hun bedre kunne kmme til og begyndte bare at kærtegne hendes ryg med sin ene hånd med nogle bløde og forsigtige stryg som om hun kunen gå i stykker af det
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 27, 2009 17:17:30 GMT 1
Hun fortsatte med at kysse hans hals med små pirrende og kærlige kys. Hun trykkede sig blidt ind til ham og at mærke hans berøring. Hun følte sig så tæt med ham som aldrig før, hun vidste slet ikke hvordan hun skulle håndtere alle de følelser hun havde nu, de var så store og mærkelige for hende, men også helt igennem vidunderlige
|
|
|
Post by sakara on Jan 27, 2009 17:20:45 GMT 1
han fortsatte sine blide og meget forsigtige strøg han var ligeglad om så lederen dumpede ned til dem nu han måtte simpelthen vente lidt selv ilden kunne vente da hun udgav varme nok til ham og han håbede også hun havde det godt da han ikke ville have hun frøs eller noget andet eller ikke følte sig behageligt tilpas
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 27, 2009 17:25:51 GMT 1
Intet kunne tvinge hende væk fra hans side lige nu, det ville hun ikke lade ske. Hun fortsatte med at kysse ham op og ned af halsen, hun kunne ikke få nok af ham lige nu, og tvivlede på hun nogensinde ville kunne det. Hun kyssede ham kort på munden inden hun igen kyssede ham på halsen
|
|
|
Post by sakara on Jan 27, 2009 17:31:17 GMT 1
han kom med nogel små suk ad hendes kys han lukkede øjnene og nød alt hvad hun gjorde der hvor hendes læber ramte ham begyndte at blive varmt han fortsatte dog stadig sine små blide og kærtegnende strøg på hendes ryg intet skulle skille dem ad ikke i det ehr øjeblik eller i noget andet
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 28, 2009 8:10:46 GMT 1
Hun var rigtig glad for at hun var taget på arbejde i dag, det havde ellers ikke været meningen, hun afløste bare en anden. Hun kunne ikke lade være med at tænke på hvad der ville være sket hvis det ikke havde været hende selv der var på abejde. Hun skubbede stædigt tanken fra sig og kocentrerede sig om nuet. Hun fortsatte de små prirrene kys og nød de små kærtegn på sin ryg.
|
|
|
Post by sakara on Jan 28, 2009 18:43:46 GMT 1
han smitle stort og fortsatte sine strøg og lagde sig derefter helt ind til hende så han kunne mærke hendes tøj mod sit eget han var glad for at han lige havde valgt at tage til kroen idag istedet for at træne sine kræfter han havde åbenbart truffet det rigtige velg selvom det ikke først havde virket sådan
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 28, 2009 19:26:21 GMT 1
Hun vidste ikke hvordan de skulle få det til at fungere mellem dem når han var udstødt, men hun vidste at de nok skulle finde på en måde. Hun var ikke villig til at give slip på ham nu, og sikkert heller ikke i fremtiden. Han var perfekt for hende, det var hun ikke i tvivl om et eneste sekundt
|
|
|
Post by sakara on Jan 28, 2009 19:32:21 GMT 1
han lå og tænkte nøjagtig det samme "hvad skal vi gøre" spurgte han i hendes øre og hans smile falmede en smule da han kom til at tænke over det en udstødt og en der levede i byen ville få det svært men han kunne jo altid snake med Tazu eller Rufus om at måtte komme tilbage til et af landede igen
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 28, 2009 19:37:02 GMT 1
Hun bed sig utilpas i læben, hun vidste det virkelig ikke. Hun kunne ikke være sammen med en udstødt uden selv at blive det, medmindre de skjulte det, og det havde hun heller ikke lyst til "Jeg ved det ikke" sagde hun stille "Hvis der ikke er andre måder så må jeg jo bare blive her sammen med dig. "
|
|
|
Post by sakara on Jan 28, 2009 19:42:57 GMT 1
"jeg tager op til en af kongerne og prøver at løse det her jeg fortæller dem jeg er faldet for den smukkeste kvinde der er smukkere end alle deres smukke piger til sammen" sagde han kærligt i hendes øre og kyssede hendes kind lige under øret og smilte igen han begyndte at elske hende mere end han nogensinde havde elsket nogen
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 28, 2009 20:59:22 GMT 1
Hun smilede forlegent og kyssede ham blidt og kærligt på munden "Det tror jeg ikke du skal sige til dem, så bliver de nok bare vrede" sagde hun kærligt og puttede sig ind til ham "Jeg elsker dig" hviskede hun blidt i hans øre og kyssede ham så på halsen flere gange mens hun nussede ham blidt på ryggen
|
|
|
Post by sakara on Jan 28, 2009 21:02:45 GMT 1
"men jeg vil jo heller ikke stå og lyve for dem de er jo vores konger men de tvinger dig nok til at gifte dig med en anden vis jeg siger det så det er nok en god ide ikke at sige det til dem" sagde han kærligt og trøg hende igen med blide strøg over ryggen og nød fuldstændig hendes kys han lukkede øjnene i efter lidt tid
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 28, 2009 21:05:53 GMT 1
Hun smilede og lukkede øjnene med fortsatte med at kysse ham "Ja det kan godt være de gjorde det, men det kunne de godt glemme. Jeg skal ikke være sammen med andre end dig, nogensinde" sagde hun kærligt og fortsatte så med at kysse ham blidt og pirrende på halsen. Hun kunne ligge her sammen med ham for evigt hvis det skulle være
|
|