|
Post by tazu on Jan 23, 2009 23:40:49 GMT 1
Tazu løb hen imod slottet han havde været ude i mere end 24 timer og havde måtte gemme sig i en lille hytte mens lyset havde været der var blevet kidnappet ad Murlocon og havde fået skåret sine vinger af han kigegde på de stumper der var tilbage det der var hans største frygt lige nu var at han havde gjort noget imod hans familie han vidste dog at Anna ville være sur bekymret eller begge da han havde været ude i højlys dag
|
|
|
Post by Anna on Jan 23, 2009 23:52:51 GMT 1
Anna sad på slottet i en af de mange stuer. Hun var syg af bekymring da tazu ikke kom hjem da solen stod op. Hun frygtede det værste og bad til at han var okay. Hun ville ikke kunne bære det hvis han var kommet til skade. Hun havde ikke sovet eller noget som helst andet i 24 timer mens hun ventede på han kom hjem, hun havde heller ikke snakket med nogen på noget tidspunkt selv om flere havde prøvet at komme i kontakt med hende.
|
|
|
Post by tazu on Jan 23, 2009 23:55:17 GMT 1
han nåede hurtigt hen til de store døre til slottet han havde fået mange blikke da han ikke så ud som han plejede og hans vinger var også væk dog kunne man ikke se det helt da hans tøj dækkede lidt for det men Anna kunne sikkert godt se det men det havde ikke været hans skyld de havde været for mange
|
|
|
Post by Anna on Jan 23, 2009 23:59:05 GMT 1
Hun stirrede tomt ud i luften uden at bevæge sig. Hun havde sendt nogen ud for at lede efter ham med daggry, men de havde ikke været i stand til at finde ham. Det at de var vendt tomhendet tilbage gjorde hende mere nervøs, hun vidste jo at en vampyr der havde været offer for solen, ikke efterlod nogen spor
|
|
|
Post by tazu on Jan 24, 2009 0:01:29 GMT 1
han kiggede rundt "ANNA!" råbte han du over hele slottet han sprang op ad trapperne han vidste godt hun enten var bekymret eller sur muligvis begge dele vis ikek hun havde hørt ham ville han lede hele slottet igennem "ANNA" råbte han igen og ventede på svar for at høre om hun var her eller der var sket noget
|
|
|
Post by Anna on Jan 24, 2009 0:05:28 GMT 1
Hun bevægede sig lidt da hun hørte hans stemme, først troede hun at det bare var noget hun bildte sig ind, men da han kaldte anden gang så blev hun klar over at han virkelig var det og det ikke bare var hendes fantasi og bekymring der snakkede "TAZU" kaldte hun håbefuldt og rejste sig fra sofaen
|
|
|
Post by tazu on Jan 24, 2009 0:07:29 GMT 1
han hørte hendes stemme og pustede lettet ud hun var der endnu "ANNA HVOR ER DU HENNE" råbte han igen og baégyndte bare at løbe ind i alle værelser og kigge da han ville finde hende og sige undskyld for det der var sket og forklare hende det hele at det ikke var hans skyld at han var blevet overfaldet det hele
|
|
|
Post by Anna on Jan 24, 2009 0:14:18 GMT 1
Hun kunne ikke helt bestemme sig for hvor hans stemme kom fra "STUEN PÅ ANDEN SAL TIL VENSTE" råbte hun og tog sig ikke af tjenernes lidt mærkelige blikke. Hun vidste ikke helt om hun skulle være sur eller lettet over at han lød til at være okay, han havde virkelig gjort hende bange, mere end hun nogensinde havde været før.
|
|
|
Post by tazu on Jan 24, 2009 0:16:29 GMT 1
han løb afsted op til anden sal og åbnede døren og blev så lettet over at hun var der at han var ved at besvime han kunne intet sige intet som ikke ville gøre det værre dog sagde han noget "undskyld" hørte han sig selv sige op til flere gange han sagde ikke andet end "undskyld" igen og igen
|
|
|
Post by Anna on Jan 24, 2009 0:21:09 GMT 1
Hun stivnede først lidt da hun så ham og løb så hen til ham og lagde armene om ham et par sekunder inden hun slap ham og gav ham en lussing, og krammede ham så igen. Hun var både vred og lettet "Hvor pokker har du været.. Jeg har være ved at dø af bekymring" sagde hun både vredt og lettet
|
|
|
Post by tazu on Jan 24, 2009 0:23:32 GMT 1
han sukkede "Murlocon havde lagt en plan for mig" sagde han kort og lukkede øjnene hans største ønske var blevet opfyldt idag at hun havde været okay var det eneste der betød noget som helst lige nu "er Meria okay" spurgte han bekymret og man kunne høre han mente det fuldstændig han ville dø vis der var sket ham noget
|
|
|
Post by Anna on Jan 24, 2009 0:26:51 GMT 1
Hun nikkede "Hun har det fint, hun ligger og sover... Hvilken slags plan mener du" spurte hun undrene og havde stadig armene omkring ham. Hun bemærkede pludselig at der manglede noget.. Hun slap ham og trådte et lille skridt tilbage "Hvor er dine vinger" spurte hun forfærdet og kiggede på ham med et nervøst blik
|
|
|
Post by tazu on Jan 24, 2009 0:29:26 GMT 1
han sukked eigen og lukkede øjnene "du burde måske sidde ned" sagde han roligt og efter en lang pause han skulle lige finde ud af hvordan han skulle sige det sagde han så "Murlocon havde planlagt et baghold tilegnet mig han fik mig tilbage til sin lejr og prøvede at få mit kongerige fra mig" han holdte en kort pause "mit kongerige kostede mig mine vinger" sagde han så og undlod at sige noget om at de havde brugt vievand
|
|
|
Post by Anna on Jan 24, 2009 0:37:29 GMT 1
Hun satte sig lidt modvilligt ned og lyttede til hans ord, hun var forfærdet over det der var sket, men også lettet over at han havde overlevet det "Tazu, du er vampyr, de ville gro ud igen med det samme hvis de bare var blevet skåret af. Hvad skete der ellers som du ikke fortæller mig" sagde hun stille og kiggede på ham
|
|
|
Post by tazu on Jan 24, 2009 0:40:14 GMT 1
han vidste ikke hvordan han skulle forklare det uden at det ville give hende et chok men ord skulle nok komme men det var bare hvilke "de var forberedte" sagde han og holdt en pause og sukkede så "de brugte vievand" sagde han så og måtte selv sætte sig ned på en stol for ikke at miste sin balance
|
|