|
Post by Demitria on Dec 27, 2008 12:17:54 GMT 1
"Jeg har gjort dette en masse gange" sagde hun og sprang elegant i vandet. "Jeg svømmer selv" sagde hun da hendes hoved kom til syne i overfladen. Hendes hoved forsvandt igen og kom til syne henne ved skibet efter et lille stykke tid. "Du skal nok først kravle op så du ikke for blod i ansigtet" sagde hun og sørgede for ikke at sige det så højt da de andre på skibet jo stadig sov. Hun fjernede noget hår fra ansigtet og smilte skævt til ham, hendes brune hår flød oven på vandet og så helt majestatisk ud da månen lyste svagt på det.
|
|
|
Post by Kaltones on Dec 27, 2008 12:22:40 GMT 1
"hvis du siger det" sagde han med et smil og begyndte elegant og hurtigt at kravle op med armene da han var oppe helt oppe svang han sig over relingen og kiggede ned mod hende " kommer du?"spurgte han lavt og sendte hende et lille grin før han kiggede rundt på skibet *pirater er dovne de kunne værer blevet overfladet og brændt sammen uden at nogen ville havde en chance alt sammen fordi der ikke er nogen vagter ombord* tænkte han og rystede stillede på hovedet. Kaltones gik lidt længere ind på skibet og hans læderstøvler gav et lavmælt dunk hver gang de ramte bræderne på skibet
|
|
|
Post by Demitria on Dec 27, 2008 12:27:16 GMT 1
"Mit ord er lov" sagde hun og trak på skuldrene. "Selvfølgelig" sagde hun og begyndte at kravle op af rebet imens hendes blod begyndte at pible frem fra hendes skulder, arm og ryg. Hun svang sig over rællingen og samlede rebet sammen og lagde det på dækket. "Kom med, du er nød til at blive tør hvis du skal gå rundt på mit skib" sagde hun og tog hans hånd. Hun førte ham ind af en dør og ned af en gang, hun gik ind af en dør itl venstre hvor man kom ind på et rundt kontor med en masse bøger og kort. Hun gik over i højre side og åbnede en dør og gik ind, herinde var hendes soveværelse. Hun smed et håndklæde/stykke stof til ham og tog selv et og begyndte at tøre sig. Da hun var nogenlunde tør fandt hun nogen bandager frem og begyndte at forbinde skaderne.
|
|
|
Post by Kaltones on Dec 27, 2008 12:31:04 GMT 1
Kaltones fulgte efter hende ind til hendes soveværrelse og da hun kastede et håndklæde/stykke stof over til ham smilte han bare og tørrede sig hvor efter han kiggede på hende " skal jeg ikke hjælpe dig med forbindingerne det er altid bedst at det er en anden der gør det så kan de strammes mere" sagde han og gik hen mod hende men stoppede dog lidt bag ved hende da han ikke ville gå tætter på hende før hun svarede ham. kaltones kiggede rundt " så det er sådan et skib ser ud " mumlede han det eneste han havde set at et skib var lager rummet da han havde sneget sig ombord på et skib.
|
|
|
Post by Demitria on Dec 27, 2008 12:37:44 GMT 1
"Nej tak, jeg klare mig" sagde hun og lagde den sidste forbinding om sig, forbindingerne blev hurtigt røde af blod, men det tog hun sig ikke af. "Vil du tilbage til skoven eller vil du have en kahyt her på skibet?" spurte hun og satte sig hen på sengen. "Ja, havde du forventet at det så anderledes ud?" spurte hun da hun sagtens kunne høre hvad det var han sagde. "Hvad lavede du ude i skoven? Bor du der?" spurte hun og kiggede på ham med nogen stadig sløve øjne.
|
|
|
Post by Kaltones on Dec 27, 2008 12:43:41 GMT 1
Kaltones smilte bare til hende og gik uden om spørgsmålet med om han ville tilbage til skoven eller om han ville havde en kahyt " tager du tit folk i hånden for at vise dem et sted hen eller er jeg et særligt tilfælde?"spurgte han med et smil og kiggede rundt " Ja sidst jeg så et skib var det fra lagerrummet" sagde han med et smil " tja jeg bor hvor jeg kan jeg er jo fredsløs og har intet hjem" sagde han og trak på skuldrene og kiggede så på hende igen. Kaltones var stille lidt mens han kiggede rundt før han kiggede på hende " men hvad lavede du inde på land?" spurgte han så
|
|
|
Post by Demitria on Dec 27, 2008 12:47:29 GMT 1
"Jeg spurte dig om noget og jeg forventer at få et svar" sagde hun og kiggede stædigt på ham. "Det er en vane" sagde hun undvigende og trak på skuldrene. "Alle skibe har et lager rum, vi har også, men vores er bare fyldt med skatte vi skal aflevere" sagde hun og smilte skævt. Hun brød ud i grin da han sagde at han var fredløs og intet hjem havde, næsten alle pirater var fredløse, men det vidste han måske ikke. "Har man ikke lov til at være lidt på land selvom man sejler på de syv have?" spurte hun og smilte drillende.
|
|
|
Post by Kaltones on Dec 27, 2008 12:51:46 GMT 1
"tja det kan godt værer at det kan forvente lydighed fra din besætning men jeg er ikke en der svarer på alle spørgsmål" sagde han med et træk på skuldrene og kiggede på hende " men hvorfor skulle jeg havde en kahyt her jeg er jo ikke blandt din besætning og hvis jeg ved nok om pirater så er det at det kun er dem med højst rang der for en resten sover sammen med hinanden"sagde han og trak på skuldrene "og hør her jeg er vant til at se en løgn for guds skyld jeg var general en gang så tror mig det er ikke bare en vane er det vel?"spurgte han lige så stædigt som hende
|
|
|
Post by Demitria on Dec 27, 2008 12:57:46 GMT 1
"Fint hvis du ikke vil give mig et svar må jeg jo selv finde det" sagde hun og trak sin 'pistol' der havde ligget under hendes hovedpude, selvom det smertede i hendes skulder rettede hun den imod ham. "Ikke på mit skib, der for alle en kahyt de sover i" sagde hun roligt og lagde benene over kors. "Nææ der kan man jo se, en general, ved du overhovedet hvor ligeglad jeg er med det?" spurte hun hårdt, der var mange af hendes pirater der havde været generaler og soldater der var blevet fredløse pågrund af et eller andet tåbeligt.
|
|
|
Post by Kaltones on Dec 27, 2008 13:02:45 GMT 1
"hej skyd mig hvis du vil men jeg tror jeg går nu" sagde Kaltones ligeglad med pistolen han vendte ryggen til hende og gik ud af kahytten og ud på dækket hvor han begyndte at gå hen mod rebet som hun havde hevet op. Kaltones tjekkede rebets længe og sørrede for at det var en lille smulle for kort til at han ville ramme vandet hvor efter han bandt den ene ende fast om anklen og den anden og relingen. kaltones gik lidt tilbage for at tage tilløb mens han mumlede " pirater de skal altid tror de er hævet over alle andre" han kiggede mod døren for at se om hun var fulgt efter ham *det er nu lidt sørgeligt at nogle er så dumme* tænkte han med et træk på skuldrene
|
|
|
Post by Demitria on Dec 27, 2008 13:07:29 GMT 1
"Jeg har intet problem med at se blod" sagde hun og skød på døren da han var gået ud. Alle piraterne ombord på Diablo 2. sov meget let go da de hørte skudet skyndte alle sig op på dækket. Inden længe havde de fået omringet Kaltones. "Og hvad laver du så her?" spurte en af piraterne der havde fedtet hår og var meget lille og spinkel. "Ingen går ombord her uden Demitris tilladelse" hvæsede han, Demitri var et navn Demitria havde fået da hun startede som pirat under sin fars ledelse, hendes pirater kaldte hende det stadigvæk da der ikke var særlig mange der respekterede en kvinde som kaptajn.
|
|
|
Post by Kaltones on Dec 27, 2008 13:13:06 GMT 1
"bare surt at jeg lige redde hende ikke" sagde han ligeglad og kiggede ind i øjnene på manden uden at blinke indtil piraten sænkede blikket. Kaltones begyndte at løbe over mod rælingen og sprang så ud over da han var nogle få cm over vandet stoppede det reb han havde bundet om sin ankel ham hvor efter han trak sit sværd *jeg hævner mig lige en lige lidt over den utaknemmelige heks* tænkte han og trak det piratsværd han sjælendt brugte men før han huggede ind i skibets skrog stoppede han og begyndte i stedet at skærer rebet over men det vidste sig at det var tykkere end han havde troet og derfor tog det ham længere tid at skærer det over.
|
|
|
Post by Demitria on Dec 27, 2008 13:23:14 GMT 1
"Redde hende min bare" mumlede en pirat og nogen begyndte at hive Kaltones op på dækket igen mens andre så til og grinte. "Når der kan man jo se, rebet var for tykt til at han kunne skære det over" sagde en pirat og grinte. "Nå, vil du så fortælle os hvem du er eller skal Demitri til at få det ud af dig?" spurte en anden pirat og grinte lidt. "Demitri er ikke så skræmmende mere" sagde en anden pirat trist og sukkede. "Når og hvad så? Der er intet Demitri ikke kan" sagde en tredje pirat og de andre mente det samme.
|
|
|
Post by Kaltones on Dec 27, 2008 13:26:42 GMT 1
"tja" sagde Kaltones og fik før de havde hevet ham om snoren skåret over hvor efter han faldt med hovedet først ned i vandet. kaltones svæmmede ind under skibet og kravlede lydløst op af den anden side for at holde øje med dem *de er godt nok dumme* tænkte han med et drilsk smil kaltones svand sig op så han stod på dækket og sneg sig hen til masten som han adræt kravlede op i. kaltones kravlede vidre ud på det stykke træ der holdt sejlet fast. der lagde han sig og slappede af mens han holdt øje med piraterne der var der nede. noget som Kaltones altid havde haft var god tålmodighed så han vidste at hvis de ikke fandt ham snart kunne de lede i flerer timer
|
|
|
Post by Demitria on Dec 27, 2008 13:34:07 GMT 1
Piraterne smed rebet ned i vandet og gik ind i deres kahytter igen, de gad ikke lede efter ham da han ikke rigtig kunne gøre nogen skade de ikke kunne rette op på og Demitria ville hundse med dem i morgen tidlig så de gad virkelig ikke nu. Demitria havde stået i skyggerne af døren og smilte skævt, hun kunne sagtens se hvor Kaltones var henne. Hun havde sin 'pistol' i hånden og selvom det smertede meget i hendes skulder rettede hun pistolen imod ham og skød med vilje et par cm væk fra hans hoved så skudet ramte masten istedent for ham. Piraterne bemærkede det, men de gad ikke at tænke videre over det. Masten flækkede ikke eller gik i stykker. Demitria grinte og gik ind i sit værelse igen.
|
|