|
Post by Anna on Dec 22, 2008 13:04:28 GMT 1
Hun smilede kærligt til ham "Hvor er du sød skat. Jeg har ikke lyst til bare at være en pyntedukke resten af mit liv, men det ved jeg at jeg ikke bliver når jeg er sammen med dig" sagde hun kærligt og kyssede ham "Du er mit et og alt skat, jeg vil aldrig kunne leve uden dig"
|
|
|
Post by tazu on Dec 22, 2008 13:13:46 GMT 1
"du bliver aldrig bare pynt du er jo min kone og ligemeget hvad der sker vil vi altid holde sammen jeg elsker dig jeg ved ikke hvad jeg skal gøre vis ikke jeg har dig så tror jeg jeg ville gå ned du er den der fortæller mig jeg skal fortsætte dig og Meria" sagde han kærligt og trak hende helt ind til sig
|
|
|
Post by tazu on Dec 22, 2008 13:15:04 GMT 1
"du bliver aldrig bare pynt du er jo min kone og ligemeget hvad der sker vil vi altid holde sammen jeg elsker dig jeg ved ikke hvad jeg skal gøre vis ikke jeg har dig så tror jeg jeg ville gå ned du er den der fortæller mig jeg skal fortsætte dig og Meria" sagde han kærligt og trak hende helt ind til sig
|
|
|
Post by Anna on Dec 22, 2008 13:21:44 GMT 1
Hun puttede sig tæt ind til ham og kyssede ham blid på halsen "Alt skal nok blive godt nu skat" sagde hun kærligt "Jeg tror alligevel ikke jeg vil forlade slottet så meget mens jeg er gravis, det vil være for ricíkabelt. Og hvis jeg går ud, så lover jeg at jeg ikke forlader dark" sagde hun mildt
|
|
|
Post by tazu on Dec 22, 2008 13:24:01 GMT 1
"vis det er kan jeg fortælle at mine soldater skal passe bedre på indganede og følge dig med nogle steder vis det er men kun vis du syntes jeg kan få mine bedste soldater på opgaven barnet skal være tryg vi kan ikke have at der sker dig noget" sagde han kærligt og nød hendes kys men ville ikke sige det
|
|
|
Post by Anna on Dec 22, 2008 13:27:27 GMT 1
Hun smilede "Det vil nok være en god ide, jeg tror godt jeg kan klare mig selv, men det ville være dumt at tage nogen chancer, det er trods alt ikke kun mig det går ud over mere" sagde hun kærligt og kyssede ham igen på halsen "Jeg skal snart have meria med ud og købe nogen kjoler, det lovede jeg hende"
|
|
|
Post by tazu on Dec 22, 2008 13:33:52 GMT 1
"vil du være venlig at tage to vagter med som går lidt bag jer for at være sikker jeg vil ikke have der sker noget med jer det vil jeg ikke kunne klare"sagde han kærligt han ville ikke klare vis Anna eller Meria ville blive dræbt eller blev kidnappet han ville ikke kunne klare det på nogen måde det måtte ikke ske
|
|
|
Post by Anna on Dec 22, 2008 13:36:33 GMT 1
Hun nikkede "Selvfølgelig, vi kan tage alle de vagter med du vil have.. " sagde hun kærligt "Det er bedst at være på den sikre side, selvom jeg ikke tror der sker noget i dark, men man ved aldrig om der er nogen fra light der har fået sneget sig ind uden vi ved det"
|
|
|
Post by tazu on Dec 22, 2008 13:39:53 GMT 1
"bare rolig i får to med og det kan være jeg dukker op i løbet af dagen så vi kan få en familie dag så kan vagterne tage hjem så vi kan være alene bare dig mig og Meria en dejlig eftermiddag" sagde han kærligt og lukkede sine arme omkring hende og vuggede hende langsomt frem og tilbage
|
|
|
Post by Anna on Dec 22, 2008 13:42:25 GMT 1
Hun fik et glad smil på læben "Det ville være skønt med noget tid bare os 3 sammen og ikke andre... Eller det er vel egentligt os 4" sagde hun kærligt og kyssede ham på halsen. Hun ville meget gerne have noget tid sammen med tazu og meria hvor de ikke blev forstyrret og bare kunne være dem selv lidt, som en rigtig familie
|
|
|
Post by tazu on Dec 22, 2008 13:45:54 GMT 1
"vi kan tage ud i skoven og tage en lille skovtur og hygge lidt som en rigtig familie ingen tjenere der vil gøre alt for os ingen vagter der vil have mig på arbejde ingen rådgivere jeg fortæller alle jeg ikke vil forstyrres" sagde han kærligt og kiggede ned på hende han fortsatte dog med at vugge hende frem og tilbage
|
|
|
Post by Anna on Dec 22, 2008 13:55:02 GMT 1
Hun smilede glad "Åh skat det ville være så dejligt, jeg vil så gerne have dig lidt for mig selv, og det samme med meria. Bare at komme lidt væk fra det hele" sagde hun kærligt og kyssede ham blidt på munden. Tanken om at skulle være alene med dem gjorde hende meget glad, det var noget hun meget gerne ville
|
|
|
Post by tazu on Dec 22, 2008 14:03:15 GMT 1
"det er også så langt tid siden vi tre bare har været sammen vis vi da nogensidne har været det men hør her jeg aflyver alle min aftaler imorgen og så kna vi tage afsted der hvad siger du så til det" spurgte han kærligt og trykkede hende helt ind til sig han ville aldrig nogensinde forlade hende igen
|
|
|
Post by Anna on Dec 22, 2008 14:07:04 GMT 1
Hun smilede og trykkede sig glad ind til ham "Det ville være fantastisk. Jeg længtes virkelig efter bare at være sammen med jer." sagde hun kærligt. Hun kunne slet ikke vente med at være sammen med dem uden hele tiden at blive afbrudt, det blev vidunderligt.
|
|
|
Post by tazu on Dec 22, 2008 14:24:30 GMT 1
"det er også længe siden vi var sammen sidst bare os tre vis vi har været det nogensinde jeg kan faktisk ikke huske det men ja det ville blive perfekt jeg for alle mine aftaler aflyst og så må vi se hvor vi går hen og mon ikke Meria også gerne vil" spurgte han kærligt han var glad for de havde lidt tid for sig selv
|
|