|
Post by tazu on Dec 22, 2008 2:01:16 GMT 1
"ja men uden dig ville der ikke være noget barn skal du lige huske på og der ville heller ikke være nogen Meria og nok heller ikke noget Dark mere og heller ikke noget Tazu"sagde han med et smil det var faktisk sandt vis ikke hun havde været der ville intet af de ting være hos hende og sådan var det
|
|
|
Post by Anna on Dec 22, 2008 2:04:18 GMT 1
Hun smilede kærligt "Der ville da heller ikke være noget barn uden dig.. Det er lidt svært at blive gravid alene" sagde hun med et varmt smil "Og hvis jeg ikke var blevet gift med dig så havde jeg ikke været ude ved barrakkerne den dag og så havde der ikke været nogen meria, og uden dig havde der helt sikker ikke været noget dark, og jeg tror ikke jeg ville have været i live hvis det ikke var for dig, min familie er trods alt ret jagtet"
|
|
|
Post by tazu on Dec 22, 2008 2:08:27 GMT 1
han smilte da hun snakkede "vi er begge med til skabelsen af nyt liv bliver det en pige må vi jo bare prøve en gang til" sagde han drilsk "ikke der er noget galt med en pige men du siger selv vi skal have en dreng til tronen" sagde han og smilte stort ruset af at få at vide at de skulle have børn var der stadig
|
|
|
Post by Anna on Dec 22, 2008 2:11:45 GMT 1
Hun smilede kærligt "Vi skal skam nok få en dreng, hvis ikke denne her gang så næste gang, jeg havde alligevel ikke regnet med at vi kun skal have 2 børn" sagde hun med et skævt smil "Befolkningen bliver nok heller ikke glade hvis vi ikke får en dreng der kan arve tronen engang, det er jo nødvændigt"
|
|
|
Post by tazu on Dec 22, 2008 2:16:06 GMT 1
"nej en dreng er nødvendig for at tronen skal bevares her i Dark vores børn skal slutte krigen her og en af dem skal hen rette Rufus når han bliver gammel og hans børn også så vi kan få afsluttet det her så ikke flere liv skla spildes alt for amnge er alelrede blevet spildt på sådan nogle nyttesløse ting
|
|
|
Post by Anna on Dec 22, 2008 10:16:48 GMT 1
Hun smilede og nikkede "Nu må vi se om det bliver en dreng denne gang, ellers må vi jo bare blive ved til vi får en dreng" sagde hun kærligt og kyssede ham på kinden. Hun havde altid gerne ville have mange børn, så det at de blev nød til at få en dreng på et tidspunkt, det generede hende ikke
|
|
|
Post by tazu on Dec 22, 2008 12:05:19 GMT 1
"vi må jo bare prøve så mange gange du nu kan klare" sagde han drillende og kiggede på hende "vis du altså tror du kan klare det" sagde han igen drillende og nussede hende let på ryggen han vidste ikke helt om hun var klar til det endnu men ellers måtte hun sige til desuden var de jo altså gidt
|
|
|
Post by Anna on Dec 22, 2008 12:14:01 GMT 1
Hun smilede skævt "Jeg kan klare mange ting, det skal du slet ikke spekulere på.. Spørgsmålet er nærmere om du vil kunne klare at have småbørn rendene om benene på dig hele tiden" sagde hun og blinkede drilsk til ham "Jeg ved jeg kan klare det, men hvad med dig? Det er jo et stort arbejde at have børn, specielt når de er helt små"
|
|
|
Post by tazu on Dec 22, 2008 12:18:21 GMT 1
han kiggede drillende på hende "bare rolig de kan altid sendes ned til moderen ikke" sagde hand drillende "desuden tror du så ikke de bliver blandede altså vamåpyr og dødsengel men de bliver jo fuldblods vampyrer ikke" spurgte han en smule forvirret han var aldrig kommet ind i det med vampyrernes rang
|
|
|
Post by Anna on Dec 22, 2008 12:29:05 GMT 1
Hun grinede kærligt "Ja det er nemt var, bare sende dem hen til mig hvis de bliver irriterende. Det er da ikke helt fair, bare fordi jeg er deres mor" sagde hun overbærende "Men pas på, jeg sender dem måske bare tilbage igen, de skal jo have noget kvalitetstid med deres far" hun smilede skævt og blinkede drilsk til ham "Jo de bliver fuldblods, men det samme begge deres forældre er vampyre så bliver de fuldblods.. Og jo, jeg er rimlig sikker på de bliver en blanding"
|
|
|
Post by tazu on Dec 22, 2008 12:35:50 GMT 1
"så længe de ikke er irreterende kongen skal jo også arbejde en gang i mellem dog er det ikke tit det sker når du og Meria er her men når vi får flere børn tror jeg ihvertfald ikke jeg får meget arbejde gjort men det er ligemeget det er der nogen der gør for mig" sagde han drillende og grinte igen
|
|
|
Post by Anna on Dec 22, 2008 12:39:09 GMT 1
Hun grinede mildt "Det er små børn skat, de skal være irriterende en gang imellem. Men hvis det bliver for meget så må jeg jo komme og redde dig ikke? Hvis du ikke kan klare nogen små børn" sagde hun drilsk "Du skal jo have tid til at arbejde en gang imellem" sagde hun kærligt og kyssede ham blidt på munden
|
|
|
Post by tazu on Dec 22, 2008 12:41:58 GMT 1
"det er jo så rigtigt du kan jo altid komme og redde mig" sagde han kærligt "jo jeg elsker da små børn men de kan som sagt blive meget irreterende men lad os tage det me tiden ikke" sagde han kærligt og gengældte hendes kys han lagde forsigtigt armene omkirng hendes hals og trak hende ind til sig
|
|
|
Post by Anna on Dec 22, 2008 12:51:38 GMT 1
Hun nikkede "Ja lad os det, jeg er sikker på det hele nok skal blive perfekt, der er ikke noget jeg hellere vil end at have børn med den mand jeg elsker og vil bruge hele mit liv med" sagde hun kærligt og puttede sig ind til ham "Nu har jeg også endelig fået gjort det en dronning skal bortset fra at se pænt ud, nemlig at få arvinger"
|
|
|
Post by tazu on Dec 22, 2008 12:57:19 GMT 1
"og jeg skla have børn med den kvinde jeg vil dele reste af mit liv med og elsker højere end noget andet" sagde han kærligt "måske for folket skal du bare se køn ud men for mig skal du være så meget andet den kvinde jeg skal dele reste af mit liv med den kvinde som jeg vil gå igennem alting for" sagde han kærligt
|
|