|
Post by Anna on Dec 22, 2008 14:27:42 GMT 1
Hun smilede "Det er alt for længe siden" sagde hun kærligt "Jeg er sikker på meria vil elske det lige så meget som os. Det bliver dejligt at få noget tid med hende" sagde hun med et smil i det hun tænke på meria, hun elskede virkelig den pige højt, og så hende som sin egen datter
|
|
|
Post by tazu on Dec 22, 2008 14:31:42 GMT 1
"du har helt ret i det min skat" sagde han kærligt "vi må snakke med hende snart men ikke lige nu" sagde han kærligt "nu skal vi to have lidt kvalitetstid sammen" sagde han drilende med et smil på læben han elskede Meria lige så meget som han ville elske det barn de skulle have sammen det vidste han
|
|
|
Post by Anna on Dec 22, 2008 14:35:42 GMT 1
Hun smilede skævt "Hvilken slags kvalitetstid tænker du på?" spurte hun drilsk og kyssede ham på munden. Hun var virkelig glad for at de var venner igen, hun kunne slet ikke klare tanken om ikke at være sammen med ham, hun elskede ham for meget og ønskede ikke andet end at være sammen med ham
|
|
|
Post by tazu on Dec 22, 2008 14:38:44 GMT 1
"hvad gætter du på" spurgte han drillende og gengædte hendes kys han lod en hånd løbe igennem hendes hår det var dejligt de var sammen igen og det var dejligt at mærke hende igen mærke hendes hår og hendes læber igen det var noget der virkelig kunne redde hans dag når han var sammen med Anna
|
|
|
Post by Anna on Dec 22, 2008 14:41:20 GMT 1
Hun smilede skævt "Det ved jeg virkelig ikke, du må jo vise mig hvad du mener så" sagde hun drilsk og trykkede sig ind til ham. Hun kunne slet ikke få nok af at mærke ham så tæt på sig, det var det bedste hun vidste, det fik hende til at føle sig så tæt på ham. Hun nussede ham blidt på ryggen og kiggede ham stadig i øjnene
|
|
|
Post by tazu on Dec 22, 2008 14:46:58 GMT 1
han grinte let "så viser jeg det da bare" sagde han drillende og kyssede hende på munden han begyndte blidt at lægge hende ned på gulvet han var alt for træt af at stå op han smilte drillene til hende men slap ikke kysset han ville ikke slippe hende lige nu arbejde kunne vente det kunne altid vente
|
|
|
Post by Anna on Dec 22, 2008 14:53:38 GMT 1
Hun lod ham gøre hvad han ville mens hun holdt kysset, det ville hun for alt i verden ikke slippe. Hun tænke lidt over hvad han havde tænkt sig, hun havde regnet med at de ville gå overpå, og ikke bare lægge sig midt på gulvet, men hun havde ikke noget imod det, på nogen måde
|
|
|
Post by tazu on Dec 22, 2008 14:59:57 GMT 1
de de begge lå ned lagde han sig oven på hende og brød blidt kysset "vil du hellere ind på vores værelse eller er det her okay?" spurgte han kærligt og kiggede forførende til hende hans vinger havde foldet sig ud så de skærmede for udsynet for alle andre ligesom små vægge det holdt alt andet ude og dem inde
|
|
|
Post by Anna on Dec 22, 2008 15:08:05 GMT 1
Hun smilede skævt og forførende "Det her er fint" sagde hun kærligt og kyssede ham, hun havde ikke noget imod at det blev her, andre kunne jo ikke se dem alligevel "Men så bliver jeg jo nød til at være stille, det bliver ikke nemt" sagde hun drilsk og strøg ham ned at brystkassen
|
|
|
Post by tazu on Dec 22, 2008 15:13:43 GMT 1
"når okay" sgde han drillende "haha dig stille det tror jeg ikek vil ske lige foreløbig" sagde han drillende til hened han snoede noget af hends hår rundt om hans finger han ebgyndte langsomt at trække ned i hendes kjole han ahvde lyst til hende lige nu og det var ligemeget med at det her var en gang
|
|
|
Post by Anna on Dec 22, 2008 15:22:35 GMT 1
Hun smilede skævt "Det er kun fordi du er så god at jeg ikke kan tie stille" sagde hun forførende og hev op i hans trøje og nussede ham på bystkassen med blide og pirrende strøj. Hun var fuldstændig ligeglad med at de var her, hun ville bare gerne være sammen med ham, så var det ligemeget hvor
|
|
|
Post by tazu on Dec 22, 2008 15:25:51 GMT 1
"husk nu på min skat det er jo ikke kun mig der gør det hele vel du er jo med til det ikke sandt" sagde han forførende han trak nu helt op i hendes kjole og tog den langsomt og blidt af hende han ville have hende nu og her han kastede hende kjole lidt væk så ikek den ville komme i vejen og begyndte at kærtegne hendes mave
|
|
|
Post by Anna on Dec 22, 2008 15:30:03 GMT 1
Hun smilede "Ja det er jeg da, ellers ville det være lidt mærkeligt" sagde hun med et skævt smil. Hun kiggede på ham med et kærligt og forførende blik og kyssede ham lidenskabligt på munden, hun havde savnet at være sammen med ham på den måde, det var noget hun havde længtes meget efter. Hun løftede mere op i hans trøje og hev den til sidst helt af
|
|
|
Post by tazu on Dec 22, 2008 15:32:42 GMT 1
han gengældte ehnde skys meget lidenskabeligt det var meget ydeligt han gerne ville have hende lige nu og her han varsådan set lidt ligeglad med at de lå på en gang vis der kom nogen forbi ville de se vingerne og vide at de bare skulle gå igen der ville nok ikke engang gå rygter om det alle vidste det nemlig godt
|
|
|
Post by Anna on Dec 22, 2008 15:37:12 GMT 1
Hun åbnede langsomt hans bukser og trak dem og hans boxershorts ned og begyndte så at kærtegnede han lem med blide bevægelser. Hun ville have ham, og det skulle helst være hurtigt. Hun var ligeglad med at tjenerne kunne komme forbi, de vidste nok godt at de bare skulle forsvinde igen
|
|