|
Post by Mura on Dec 15, 2008 13:59:33 GMT 1
han brød hurtigt kysset "blød siger du ikke det var da ikek mig der begyndte var det" spurgte han drilsk men ventede ikke på svar før hun kunne nå at svare kyssede han hende nemlig igen han mærkede igen varmen som steg op i ham når han mærkede hendes læber på hans den varme var det bedste han vidste
|
|
|
Post by Iselle on Dec 15, 2008 14:03:34 GMT 1
Hun brød kysset igen. "Det var ikke mig der er formskifter og gemmer mit udseende for andre" sagde hun og grinte. Hun kyssede ham igen og brød kysset lidt efter. "Jeg tror at jeg går i bad og tager en anden kjole på" sagde hun og grinte. "Hvad er klokken?" spurte hun og kiggede på ham.
|
|
|
Post by Mura on Dec 15, 2008 14:10:08 GMT 1
"det er altså ret godt at kunne selvom jeg ikke bruger det ret tit" sagde han go grinte "ej kom nu kan du ikke blive bare ldit endnu" spurgte han forførende og kiggede hende ind i øjnene "bare ldit tid endnu lad os nu vente ldit til tjenerne selv siger der er mad snart" sagde han forførende igen men holdt sit blik
|
|
|
Post by Iselle on Dec 15, 2008 14:12:29 GMT 1
"Er du nu sikker på det? Man ved jo aldrig med jer formskiftere" grinte hun og prikkede ham på næsen. "Nej, jeg har bestilt en bestemt kjole jeg skal have på, så jeg er nød til at gøre mig parat nu og så ses vi til aftensmaden" sagde hun og rejste sig op og kiggede på ham med et varmt smil.
|
|
|
Post by Mura on Dec 15, 2008 14:25:50 GMT 1
"nej vi er meget lumske" sagde han med et forførende smil "ej vil du ikke blive bare 5 minutter mere min skat" sagde han forførende og rejste sig selv op han ville egentlig bare have lidt længere tid sammen med hende men vis hun sagde nej måtte han vel respektere et nej sådan var det han måtte leve med det
|
|
|
Post by Iselle on Dec 15, 2008 14:28:52 GMT 1
"Ja og meget forførende" grinte hun og kyssede ham en enkelt gang til maden. "Jeg er altså nød til at vaske mig, vil du da gerne have en beskidt kvinde til at sidde ved bordet?" spurte hun drillende og så på ham. Hun gik ud af bibleoteket og vinkede drillende til ham. Hun gik ind i soveværelset og direkte ud på badeværelset. Nogen tjeneste piger havde allerede varmet vand og et varmt karbad stod inde i badeværelset.
|
|
|
Post by Mura on Dec 15, 2008 14:36:28 GMT 1
"ja meget" sagde han igen forførende og grinte lidt "nej men så beskidt er du da heller ikke" sagde han grinende han vinkede igen til hende da hun gik han skulle nok selv også lige få noget andet tøj på han gik ind i et andet værelse for at finde noget pænt at have på og bad en tjener om noget vand så han lige kunne skylle hovedet
|
|
|
Post by Iselle on Dec 15, 2008 14:40:05 GMT 1
Hun steg ned i vandet og lod sig synke helt ned i det. Hun elskede bare et varmt karbad det var noget af det bedste man kunne få. Lidt efter steg hun op fra badet og tørrede sig hurtigt. Nogen tjeneste piger satte hendes hår op i en knold og fik hende ned i en smuk blå kjole med påfugle fjer bag på. Normalt var hun ikke vild med at få håret sat op, men lidt forandring skade jo ikke og det ville sikke overraske Mura lidt at hun kom i sådan en smuk kjole når de kun skulle spise aftensmad.
|
|
|
Post by Mura on Dec 15, 2008 14:42:44 GMT 1
han fandt en stor 'jakke' som var grøn somhans normale tøj han kiggede ldit på den men trak den så på han trak sine handsker af og trak en ildrød kappe på de passede måske ikek sammen man han syntes selv det så ret godt ud han skyllede hurtogt hoveedt i noget koldt vand tjenerene havde bragt til ham og trak så i nogle matchene grønmne bukser han gik derefter ned mod spisesalen
|
|
|
Post by Iselle on Dec 15, 2008 14:47:08 GMT 1
Da hun havde beundret sig selv i spejlet i et godt stykke tid gik hun hen imod spisesalen. HUn håbede på at Mura allerede var dernede. Hun gik lidt langsomt for at give Mura en chance for at komme først da hun havde oplevet at mænd helst vil komme først til bordet.
|
|
|
Post by Mura on Dec 15, 2008 14:50:16 GMT 1
Mura nåede forholdsvist hurtigt ned i spisesalen og satte sig ved bordet og ventede på Iselle han glædede sig til at se hendes da hun havde snakket om en ny kjole og når hun havde købt en kjole var den altid rigtigt flot og det var hun som altid også han var også ret sulten mærkede han nu så han håbede på hun kom hurtigt
|
|
|
Post by Iselle on Dec 15, 2008 14:54:03 GMT 1
Hun åbnede døren til spise salen og trådte ind. Tjenerne havde ikke serveret mad og hun kunne hurtigt se på Mura at han var ved at ære sulten. "Godaften" sagde hun høfligt og nejede, hun vidste ikke hvorfor hun gjorde det, men af en eller anden grund havde hun altid gjort det.
|
|
|
Post by Mura on Dec 15, 2008 15:00:47 GMT 1
da hun kom ind i rummet rejste han sig op og bukkede selv lidt "godaften min smukke" sagde han og gik hen til hende "du ser godt ud skat" sagde han kærligt og lagde en arm omkring hende "hvad skal vis pise jeg er udhungret" sagde han og grinte han førte hende langsomt hen mod bordet
|
|
|
Post by Iselle on Dec 15, 2008 15:07:28 GMT 1
"Det ved jeg da, det var derfor jeg tog denne kjole på" grinte hun og smilte kærligt til ham. "Du er da den tykkeste af os to lille mand" sagde hun kækt og smilte drilsk til ham. "Har du fundet på noget vi kan lave bag efter vi har spist?" spurte hun og smilte varmt til ham.
|
|
|
Post by Mura on Dec 15, 2008 15:13:55 GMT 1
"hov hov lille ven pas nu på" sagde han og grinte stille "nej jeg håbede da på din hjerne kom lidt igang" sagde han go grinte kærligt "men lad os få noget mad jeg er altså sulten" sagde han da de nåede bordet han satte sig på sin plads og tjenere kom ind med en hel masse gryder og alt muligt de startede med at give dem en meget enkel suppe en tomatsuppe
|
|