|
Post by Iselle on Dec 13, 2008 22:28:24 GMT 1
"Så tager du også bare hans hjerne, øjne og tunge og så ser vi om jeg bliver mæt af det" grinte hun og kyssede ham på næsen. "Jeg er ihvertfald blevet træt af at stå op så kan vi ikke sætte os ned et eller andet sted?" spurte hun og kiggede på ham og følte sig helt fortabt i hans forførende øjne.
|
|
|
Post by Mura on Dec 13, 2008 22:32:16 GMT 1
"jo da selvfølgelig" sagde han forførende og førte hende hen til en sofa han satte sig ned og ventede på hun selv ville tage plads "vis vi er heldige bliver du mæt af alle Rufus' indvolde eller shar vi et problem men problemet er jo vi ikke kan få fat på ham han gemmer sig jo på sit slot" sagde han og grinte igen
|
|
|
Post by Iselle on Dec 13, 2008 22:41:29 GMT 1
"Gavide om dit hjerte ikke kunne være stort nok til at mætte mig?" spurte hun og satte sig ved siden af ham og puttede sig ind til ham. "Han gemte sig da ikke i sit palads da han kidnappede Anna" grinte hun og prikkede ham drillende på næsen. "Eller da han kidnappede hende for anden gang."
|
|
|
Post by Mura on Dec 13, 2008 22:45:20 GMT 1
"mon ikke dit ville nok være et festmåltid" sagde han drilende og begyndte igen at ae hendes hår "Anna er virkelig blevet kidnappet mange gange kan hun ikke passe på sig selv eller et eller andet lære et slås eller noget" sagde han kærligt og kyssede hende hår en gang og smilte til hende han elskede hende ville have tiden her til atvare længere
|
|
|
Post by Iselle on Dec 15, 2008 13:17:11 GMT 1
"Det kan der jo være noget om" grinte hun og sukkede fredfyldt da han aede hende på håret. "Betydningsfulde kvinder burde ikke bare lallerundt uden mindst ti vagter der omgiver sig, altså vi er jo ikke beregnet til at kæmpe, mere til at gå rundt derhjemme og gøre rent og den slags" sagde hun verdensklog.
|
|
|
Post by Mura on Dec 15, 2008 13:25:24 GMT 1
han grinte stille over hvad hun sagde "hvor er dine vagter så" sagde han og girnte let han nød at hun igen var sammen med ham da han faktisk havde savnet hende hele dagen men nu var hun med ham igen "Anna må vel lære at få sig nogle vagter eller også bliver hun bare kidnappet igen" sagde han med et lille smil
|
|
|
Post by Iselle on Dec 15, 2008 13:28:13 GMT 1
"Jeg har kun brug for en lige nu" grinte hun og prikkede ham i panden, den ene soldat hun talte om var selvfølgelig ham da hun vidste at han altid ville passe på hende. "Altså selvom man er vampyr er man altså ikke usårlig" sagde hun og himlede med øjne. "Når, men jeg vil altså ikke blive ved med at bagtale min familie i al evighed" grinte hun og smilte forførende til ham.
|
|
|
Post by Mura on Dec 15, 2008 13:30:58 GMT 1
"og jeg er her altid det ved du" sagde han forførende og nappede blidt efter hendes finger da hun prikkede til ham "nej vampyrer har som os et svagt punkt hos dem er det bare kors og ting der hører til gud" sagde han og grinte let "selvfølgelig ikke vi ville ikke være bedre til at regere selv" sagde han selv forførende og lagde sig lidt tættere på hende
|
|
|
Post by Iselle on Dec 15, 2008 13:34:44 GMT 1
"Det ved jeg, det var jo derfor jeg giftede mig med dig, men kærlighed kan gøre blind" sagde hun og grinte mildt da han nappede efter hendes fingre. "Og sollys skulle jeg mene, jeg fatter stadig ikke at Tazu re en vampyrdæmon engel, det er simpelt hen for mærkeligt at tænke på" sagde hun og kyssede ham på halsen. "Det er derfor at jeg er glad for at jeg kun er hertuginde, for der er ingen der gider at kidnappe mig da jeg ikke har særlig meget magt" grinte hun og hvilede blidt sit hoved imod hans brystkasse.
|
|
|
Post by Mura on Dec 15, 2008 13:38:35 GMT 1
"nej og det mærkelige er at det her har jeg hørt jeg ved ikke om det er sandt men det var Anna der bed ham det er måske lidt mræekligt at tænke på da jeg hørte det troede jeg han ville smide hende ud men åbenbart er hun tilgivet" sagde han og grinte han grinte let da hun kyssede hans hals "du har da magt du kan nok godt få Tazu til at gøre nogle ting altså hvad koster det os lige at bo her" sagde han og grinte let
|
|
|
Post by Iselle on Dec 15, 2008 13:41:29 GMT 1
"Hun er den eneste vampyr der kan komme tæt nok på ham, så det er nok ikke så mærkeligt" sagde hun og tænkte sig om for at få det til at passe sammen. "Altså hvis Tazu gjorde Anna vred nok kunne hun vel godt bide ham i vrede, men jeg er nu ikke så sikker de er jo lykkelige og de har Meria" sagde hun og tænkte på at hun nok også selv enda skulle have børn. "Du har en pointe der, men folk tænker ikke rigtig på mig, jeg er jo bare kongens søster" sagde hun og kyssede ham på panden.
|
|
|
Post by Mura on Dec 15, 2008 13:43:22 GMT 1
"ja sådan er det nok men lad os lægge det igen jeg vil hellere snakke om dig lige nu" sagde han forførende og kiggede hende ind i øjnene "måske er du abre kongens søster men du er min" sagde han og grinte han kyssede hende på munden og nød igen at være sammen med hedne og være tæt på hende
|
|
|
Post by Iselle on Dec 15, 2008 13:45:55 GMT 1
"Nå nå da, du vil endda snakke om mig" drillede hun og kiggede på ham med store barnlige øjne. "Og sjovt nok er jeg glad for det" sagde hun drillende med en let forførende undertone. Hun kyssede ham på munden og lagde armene rundt om hans hals og holdte kysset.
|
|
|
Post by Mura on Dec 15, 2008 13:49:25 GMT 1
"jeg vil altid snakke om dig" sagde han og blinkede engang til hende han skulle lige til at svare hende før hun kyssede ham han følte ingen trang til at bryde kysset for nogle ord så han gengældte bare hendes kys og lagde selv armene om hendes hals han følte glæden ved at hun var så tæt på ham boble op igen
|
|
|
Post by Iselle on Dec 15, 2008 13:52:28 GMT 1
Hun brød kysset og kiggede på ham. "Du er sandelig ved at blive blød du gamle" grinte hun og kyssede ham igen og så ikke ud som om hun ville bryde kysset. Hun kunne mærke at hun fik lidt farve i de ellers ligblege kinder. Hun kunne mærke varmen stige op i sig som en varm fakel.
|
|