|
Post by Mura on Dec 13, 2008 21:18:21 GMT 1
Mura sad inde i biblioteket det var meget koldt og det havde snet hele dagen hans tjenere havde fyret mere op så det ikke var koldt inde men ude han sad næsten og ventede på Isene han sad og læste en bog om Darks historie og om kongerne han havde sit normale grønne tøj på men havde ladet sine 'albuebeskyttere' blive åp¨å sit værelse men havde dog stadig sine handsker på
|
|
|
Post by Iselle on Dec 13, 2008 21:26:07 GMT 1
Iselle gik rundt i palæet. Hun var iført en tynd hvid kjole og frøs lidt, men hun var dog glad for at tjenerne havde fyret op i ilden. Hun gik ind i bibleoteket og så Mura. Hun gik om bag ham og lagde hænderne foran hans øjne. "Gæt hvem det er" hviskede hun blidt i hans øre og grinte lidt.
|
|
|
Post by Mura on Dec 13, 2008 21:27:57 GMT 1
han blev en smule overrasket over men han vidste godt hvem det var da hun snakkede "godaften min lille Iselle" sagde han forførende og lukkede bogen sammen han tog sine hænder op til hendes og fjernede dem blidt han rejste sig op og lagde bogen tilbage i hylden og gik så hen til hende igen
|
|
|
Post by Iselle on Dec 13, 2008 21:38:04 GMT 1
"Hvordan har din dag så været?" spurte hun blidt og prikkede ham på drillende på næsen. Hun trådte lidt tættere på ham og smilede kærligt til ham. "Var det dig beordrede tjenerne til at fyre op i ilden?" spurte hun og så på ham med nogen forførende isblå øjne der lyste af nysgerrighed.
|
|
|
Post by Mura on Dec 13, 2008 21:41:31 GMT 1
"den var fin men meget bedre da du kom" sagde han forførende og lagde sine arme omkring hende "ja selvfølgelig var det mig der beordrede dem det de gør det jo ikke selv vel" sagde han drillende han kyssede hende en gang på kinden og lagde så sit hoved så tæt på hendes at han kunne mærke hendes varme ånde
|
|
|
Post by Iselle on Dec 13, 2008 21:43:51 GMT 1
"Det siger du altid" sagde hun og smilte varmt. "Nej, de er jo så dumme som man overhovedt kan tillade sig" grinte hun og lagde armene om hans hals. Hun smilte et smil der nåede helt op til øjne. "Har du bare siddet hele dagen og læst? For det ligner ellers ikke dig at læse en hel dag" grinte hun og kyssede ham på næsen.
|
|
|
Post by Mura on Dec 13, 2008 21:47:52 GMT 1
"jeg siger det jo fordi det passer min søde" sagde han forførende og smilte selv meget over hendes nærvær "nej jeg har sådan set bare gået rundt lidt hele dagen i hele Dark faktisk er så næsten lige kommet tilbage og har læst lidt så nej jeg har ikke læst hele dagen" sagde han igen forførende hans øjne mødte hendes og han lod sine øjne blive meget foførende
|
|
|
Post by Iselle on Dec 13, 2008 21:50:02 GMT 1
"Det siger du også altid" sagde hun og prikkede ham drillende på næsen. "Har du mødt nogen spændene personer?" spurte hun og blev helt fortabt i hans forførende øjne. Hun havde altid haft en svaghed for Muras smukke forførende øjne, hun var et let bytte for ham og det var ingen hemmelighed.
|
|
|
Post by Mura on Dec 13, 2008 21:53:29 GMT 1
"nej jeg overvejede faktisk at besøge Tazu men jeg tænkte på han nok havde for meget arbejde som altid så jeg lod være nu vi snakker om Tazu hvordan har han det egentlig" spurgte han igen forførende og lod en hånd føre op til hendes kind i forhold til hans varme hånd var hendes kind meget kold
|
|
|
Post by Iselle on Dec 13, 2008 21:55:58 GMT 1
Hun sukkede opgivende. "Tazu har altid for meget arbejde" klagede hun og grinte lidt. "Han er stadig noget så vred over at Anna er blevet kidnappet to gange vist nok, og så er Meria vist også blevet et svagt punkt for ham, da han vist er ved at få faderlige føelser for hende eller noget i den stil" sagde hun og grinte. Hun var sådan set altid kold, men det var der ikke noget at gøre ved.
|
|
|
Post by Mura on Dec 13, 2008 21:59:29 GMT 1
"det lyder vist som din Tazu og du er vist heller ingen engel vel" sagde han drillende og grinte lidt han old sin hånd falde ned omkring hendes nakke han trak hende helt ind til sig så de stod meget tæt sammen han nød hendes selvskab og han mistede tit tidsfornemmelsen når han var sammen med hende
|
|
|
Post by Iselle on Dec 13, 2008 22:02:22 GMT 1
"Selvfølgelig ikke, jeg er jo en dæmonengel" grinte hun og viftede drillende med de små sorte vinger der sad omme på hendes ryg. Hun hvilede tungt sit hoved imod hans bryst kasse og nussede stille hans nakke. "Hvad skal vi have at spise?" spurte hun og lukkede stille øjne.
|
|
|
Post by Mura on Dec 13, 2008 22:06:15 GMT 1
"det ved jeg faktisk ikke hvad har du lyst til" spurgte han kærligt og aede stille hendes hår med sin hånd "jeg elsker dig" sagde han igen kærligt og smilte for sig selv han håbede på at de kunne være sammen længere tid før de skulle spise bare i 20 minutter til det var alt han behøvede og han var heller ikke sulten lige nu
|
|
|
Post by Iselle on Dec 13, 2008 22:08:54 GMT 1
"Rufus hjerte" mumlede hun og grinte lidt. "Hvis han overhovedt har noget" sagde hun og kiggede op på ham. "Det ved jeg, det er derfor vi er gift dit fjollehoved" grinte hun og kyssede ham på munden. Hun gabte svagt, men skjulte det bag håndryggen. "Noget du har lyst til at lave?" spurte hun og kiggede glad på ham.
|
|
|
Post by Mura on Dec 13, 2008 22:11:48 GMT 1
"det ved jeg ikke om jeg kan skaffe til dig og vis jeg kunne ville du ikke blive mæt af det" sagde han og grinte han gengældte hendes kys "bare være sammen med dig er det eneste jeg har lyst til lige nu du kan jo altid bare vælge noget vi kan lave ikke min skat" sagde han forførende og kiggede på hende
|
|