|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 21:28:54 GMT 1
"jo mere du vrider jo mere straf får du bare men det er heldigvis ikke mig der skal have alle de piskeslag" hvislede han koldt han msilte ondt til hende han vidste ihvertfald han ville nyde det han stak så roligt sin lem ind i hende med et smil på læben han vidste ikke om hun ville nyde det men det var ligemeget
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 21:34:58 GMT 1
Hun skreg højt da han trængte ind i hende og begyndte at sprælle og vride sig endu mere for at slippe fri. "Gå!" skreg hun og blev ved med at sprælle og vride sig så meget hun kunne for at slippe fri. Det gjorde ondt da han ikke hverken havde tændt hende og det var første gang.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 21:37:40 GMT 1
"det er din egen skyld" hvislede han koldt og kørte roligt ud og så ind igen "du kunne havde været mere villig så var det blevet bedre for dig" hvislede han koldt og kørte ud og ind lidt hurtigere da han ikke rigtigt tænkte ret meget på hende men allermest på sig selv og han var jo også vigtigst hun var jo bare slave
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 21:42:52 GMT 1
Hun overhørte hvad han sagde og blev bare ved med at vride og sprælle sig. "Slip mig" hvæsede hun og begyndte at sprælle vildt med benene for at få ham væk. "Slip mig" skreg hun igen og blev ved med at sprælle vildt med benene for stadig at få ham væk.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 21:51:36 GMT 1
han fortssate dog bare hurtigere jo mere hun vred sig og det måtte vel snart gå op for hende "hør her jo mere du vrider dig jo hårdede bliver det" hvislede han vredt og trak fat i hendes hage så hun kiggede ind i hans øjne "hører du mig" hvislede han igen men lidt mindre vredt faktisk var det sjovt for ikke at sige dejligt for ham
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 21:58:45 GMT 1
Hun kiggede ham i øjne og hendes had til ham voksede, hun blev ved med at sprælle og vride og være helt ligeglad med hvad han sagde. Hun kunne mærke at hun snart var ved at blive træt af hele tiden at sprælle og vride sig. Hun kunne mærke træt heden melde sig, men hun ville ikke give op.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 22:06:56 GMT 1
han gjorde det nbare endnu hårdede og hurtigere da hun stadig sprællede han var ligeglad med at det nok gjorde ondt på hende når hun ikke ville lytte måtte hun føle og han var lige ligeglad vis ikke hun ville var der massere af andre slaver der var meget mere villige og det kunne han godt lied
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 22:09:35 GMT 1
Hun begyndte at skrige så højt hun kunne og sprælle og vride sig vildt. "Slip mig så" skreg hun. Hun mærkede hvordan hun blev trættere og svagere og hvordan hendes sprællen og vriden begyndte at stilne af, selvom hun ikke ville stoppe, hun ville bare ikke give op.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 22:19:08 GMT 1
han blev dog ved bare meget hårdere og hurtigere fordi han ville have hende til at være mere lydig og fordi han ikke brød sig om at hun sprællede så meget det var bare så irreterende kunne hun ikke bare acceptere at hun var hans slave og kun hans og desuden skulle hun kende hednes plads
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 22:23:13 GMT 1
Hun blev ved med at skrige, sprælle og vride sig. Hun ville sikkert intet lære af dette, men det tog hun sig ikke af hun ville bare væk og det skulle være nu. Hun skreg højere og sprællede vildere end før selvom hun var ved at blive godt træt og udmattet af hele tiden at gøre det.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 22:27:19 GMT 1
han gad ikke at hun stadig sprællede han fortsatte sog hårdede end nogensinde før og det ville under alle omstændigheder gøre meget ondt på hende og det var det eneste der betød noget for ham lige nu og eftersom hun var hans slave kunen han jo sådan set gøre det igen og igen og igen så længe han ville
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 22:27:32 GMT 1
Hun begyndte at klynke og pive fordi at det gjorde ondt. Hun stoppede med at sprælle og vride sig, istedent for mærkede hun tårene strømme ned af kinderne. "Slip mig" bad hun og begyndte for alvor at græde, det gjorde for ondt og hun var træt af hele tiden at gøre modstand.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 22:40:48 GMT 1
han gjorde det ikke lige så hårdt men dog stadig hurtigt "se nu lærer du det lig stille og det er hurtigt overstået" hvislede han koldt men fortsatte dog stadig efter noget tid stoppede han og trak sig ud af hende og tog sit tøj på han rejste sig fra hende og gik hen til et klædeskab han kom ud med en helt blå kjole uden noget andet på han kastede den hen til hende "tag den" hvislede han koldt
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 22:43:15 GMT 1
Hun klynkede stadig og blev liggende. Efter et godt stykke tid kom hun op og sidde. Hun så lidt på kjolen og tænkte på hvor lang tid siden det var hun havde haft noget farverigt på. Hun snøvlede lidt med at få den på da hun ikke kunne bruge sine arme eller fingre og det irreterede hende rigtig meget.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 22:54:17 GMT 1
"bare rolig om nogle uger vil de være vokset ud vis ikke du finder på andet så vil der gå måneder forresten som min slave kan du gå frit i grotten du kan jo ikke slippe væk desuden mangler vi at brændemærke dig" hvislede han koldt han gik ud nogle minutter og kom så ind med et glødene jern med deres mærke på
|
|