|
Post by Freja on Dec 11, 2008 18:10:13 GMT 1
"Jeg kan ingen af de tre ting" sagde hun surt og kiggede ondt på ham. "Men det bliver da sjovt at se hvordan tøjet kommer til at se ud her på slottet, eller dig falde om af mad forgiftning eller se hvordan dine soldater brokker sig over de beskidte tallerkner" sagde hun og smilte lumsk.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 11, 2008 18:57:51 GMT 1
"mine soldater ser om det er okay det du laver vis ikke får du piskeslag tilsvarende til hvor godt du har lavet det har du lavet det fårligt mange piskeslag lavet godt ingen piskeslag" sagde han igen venligt men bestemt og slap hende "og du skal vaske op" sagde han roligt og kiggede på hende med et blik der viste stædighed
|
|
|
Post by Freja on Dec 11, 2008 19:01:09 GMT 1
"Ja, så skal du nok se at jeg dør at piskeslagene" hvæsede hun og var lidt ligeglad med hans tonefald og stædighed. "Jeg vælger selv hvad jeg vil lave og jeg har bestemt mig for at tage en svømmetur idag" sagde hun og rejste sig og gik ud af døren, et godt stykke væk fra døren satte hun i gade drenge hop og mærkede hvor meget hun savnede vandet.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 11, 2008 19:07:02 GMT 1
han fulgte efter hende men gik ikke stærkt hans hoveddør var låst og det var nok umuligt for hende at finde vej ud da han havde gået så mange omveje så det ville være svært at finde ud af slottet uden hans hjælp når han fandt hende ville det kræve utroligt meget for ham ikke at slå hende meget hårdt
|
|
|
Post by Freja on Dec 11, 2008 19:09:13 GMT 1
HUn vidste ikke hvor udgangen var, men det var ligemeget hvis hun farede vild mødte hun sikkert en eller anden på et tidspunkt der kunne hjælpe hende selvom hun savnede vandet rigtig meget. Hun begyndte at fløjte meget svagt imens hun satte ned i gågang, hun kiggede ikke rigtig hvor hun gik og drejede bare når hun havde lyst.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 11, 2008 19:11:25 GMT 1
han gik lidt hurtigere og drejeed bestemte steder og var snart nede ved hoveddøren han trak en stol derhen det var umuligt for hende at hun kunne være noget hertil hurtigere end ham eller havd kunne hun havde været heldig men døren var jo låst så det var ligemeget han satte sig igen omvendt på stolen og kiggede frem
|
|
|
Post by Freja on Dec 11, 2008 19:13:32 GMT 1
Da hun havde gået et stykke tid opgav hun at prøve at finde ham, istedent for bestemte hun sig for at kigge på stedet og udforske det, der sad en skarp ting i væggen, hun skar hul på sin ene finger og satte et lille kryds med hendes blod på væggen som ingen ville bemærke, hun gik videre og mærkede andre steder så hun altid ville kunne finde vej inde i dette hule slot.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 11, 2008 19:15:44 GMT 1
efter at have ventet lidt gad han ikke han måtte vvel prøve at finde hende eftersom han kendte slottet ud og ind men hun ville være dvær at finde eftersom det var et stort slot han fjernede stolen og begyndte at gå ind mellem gangene skød genveje for at prøve at finde hende hans sko gav genlyd i slottet
|
|
|
Post by Freja on Dec 11, 2008 19:18:11 GMT 1
Efter et stykke tid havde hun næsten mærkede lidt under halv delen af slottet, men det havde også taget lang tid. Hun kom til en meget velkendt dør og gik ind og opdaget at det var hendes værelse. Hun suttede på fingeren der var 'hul' i og lagde sig på sengen og lidt efter var hun faldet i dyb søvn.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 11, 2008 19:25:40 GMT 1
han fortsatte sin gang på et tidspunkt bemærkede han noget rødt på væggen han mærkede på det det var jo blod han fulgte blodsporet og det ligesom stoppede ved hendes værelse han gjorde denne gang nogle småting han gik ind ad døren og låste den efter sig "du skal altså arbejde" sagde han roligt men bestemt
|
|
|
Post by Freja on Dec 11, 2008 19:27:28 GMT 1
Hun sov og bemærkede ham ikke. Hun vidste ikke at søvnen kunne være så dejlig, det var som om den stoppede alle ens bekymringer og forvandlede dem til små søde kaniner der bare hoppede rundt i cirkler bare for at blive dræbt af den mærkelige jærger der ville spise dem.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 11, 2008 19:31:52 GMT 1
han grinte stille da han så hun sov han gemte nøglen lidt væk han ville drille hende ldit før hun vågnede han gik hen og strøg sin hånd over hendes kind "du skal altså arbejde" hviskede han i hendes øre og rykkede helt tæt ind til hende bare for at provokere hende og han håbede det virkede
|
|
|
Post by Freja on Dec 11, 2008 19:39:43 GMT 1
Hun sov stadig og bemærkede ingenting, hun rørte svagt på sig. Hun sov trygt og roligt og lignede ikke en der ville vågne lige nu. Hun vendte sig om på siden og sov videre. Hun drømte stadig ingenting og havde det skønt, som om det eneste i verden der fandtes var hende og hun havde sin frihed og kunne gøre lige hvad hun ville.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 11, 2008 19:48:30 GMT 1
han lod sin hånd føre ned til hendes side bare for provokation men fjernede den hurtigt igen og gik så væk fra hende igen og satte sig på sengen ved siden af hende han ville vente til hun vågnede så hun kunne komme ud for at arbejde han havde skam tid nok han havde faktisk ikke andet end tid
|
|
|
Post by Freja on Dec 29, 2008 21:58:04 GMT 1
HUn vendte sig lidt, men sov dog stadig. Et godt stykke tid efter åbnede hun svagt øjne, men lukkede dem dog hurtigt da hun så Murlocon sidde på sengen og sov videre. Hun vågnede ikke igen og lignede en der ikke havde sovet i over tusinde år eller der over, og hun kunne godt bruger et bad.
|
|