|
Post by murlocon on Dec 11, 2008 17:11:47 GMT 1
"det skal du tids nok få at vide men lige nu skal du spise" sagde han igen roligt og rakte sin arm ud hvor i hans hånd han holdte noget af hendes mad "spis bare rolig der sker ikke noget men du burde nok gøre det" sagde han igen roligt han havde det stadig som om han snakkede til en 8-årig
|
|
|
Post by Freja on Dec 11, 2008 17:18:02 GMT 1
Hun så mistroisk på ham og tog maden han holdte i sin hånd. Hun satte sig op og spiste det langsomt, hun så stadig mistroisk på ham, men glemte det hurtigt da hun var for sulten til at tænke på andet end at spise maden lige nu. Da hun var færdig med det mad han havde givet hende så hun igen mistroisk på ham.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 11, 2008 17:20:56 GMT 1
han rejste sig igen fra sengen "se det var ikke så slemt var det vel" sagde ahn roligt men lidt drillende det var svært for ham at holde masken og virke sød men han blev nød til det han gjorde hvad han kunne for ikke at ligne sit sædvanlige onde jeg men mere et venligt menneske som han jo ikke var
|
|
|
Post by Freja on Dec 11, 2008 17:25:54 GMT 1
Hun kiggede stadig meget mistroisk på ham. "Hvad vil du så have mig til i dag? Det kan umuligt været slemmere end igår" sagde hun og begyndte at blive vred, han spillede sikkert bare venlig, men det tog hun sig ikke af lige nu, det kunne faktisk være lidt ligemeget om han spillede sød eller ej.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 11, 2008 17:28:10 GMT 1
han grinte stille "nej men det får du af vide senere" sagde han lidt ligegyldigt men faktisk var det sandheden at han ikke kunne finde på noget som helst hun kunne lave hun kunne vel arbejde i køkkenet men så igen ikke hun kunne forhåbentlig sy men det var ligemeget vis ikke hun kunne ville hun lære det
|
|
|
Post by Freja on Dec 11, 2008 17:30:39 GMT 1
"Sig det nu" sagde hun vredt, hun havde ingen ide om hvad han ville have hende til, men hun prøvede at gætte sig frem til, hun kunne ikke syg det var ihvertfald sikkert, hun var ikke god til at vaske op eller lave mad, men han ville sikkert sætte hende til en af de ting med mindre han ville have hende til at gå i seng med ham eller et eller andet dumt hun ikke gad.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 11, 2008 17:33:49 GMT 1
"nej du får det at vide" sagde han lidt mere drilsk han havde stadig ingen ide kvinder kunne ikke arbejde i smedjen eller nogle andre mandesteder det ville være upassende for en pige med hendes status hvad kunne hun dog lave hun kunne lave mad eller vaske op eller sy det var lige de eneste han kunne komme på
|
|
|
Post by Freja on Dec 11, 2008 17:40:39 GMT 1
Hun lagde sig ned igen og tog tæpperne over hoved hun gad virkelig ikke hans dumme drillerier lige nu. "Gå" mumlede hun og sukkede lydløst. Hvorfor skulle han hele tiden irretere hende? Han kunne jo lige så godt torture hende hele dagen, det var i det mindste mindre irreterene end det her.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 11, 2008 17:44:44 GMT 1
han sagde ikke mere han var i en dyb diskusion om hvorvidt hun skulle vaske op sy eller lave mad til sidst besluttede han sig endelig for noget "op med dig su skal arbejde" sagde han drillende og gik hen til hende og kiggede ned på hende hun ville hade det her og det morede ham utroligt meget
|
|
|
Post by Freja on Dec 11, 2008 17:48:37 GMT 1
"Aldrig" skreg hun og blev ved med at ligge under tæppet som om det var et skjold. Hun ville aldrig nogensinde gøre noget frivilligt for ham. Aldrig nogensinde, men på et tidspunkt var hun nok nød til der med mindre hun ville dø og det var hun ihvertfald ikke parat til endu.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 11, 2008 17:50:24 GMT 1
han smilte lumskt når hun ville nok lege han fandt ud af hvor hun cirka lå henne og lagde så sin hånd over hendes arme og holdt dem fast og lagde så sin kropsvægt oveni og holdte hende fast "men du skal altså arbejde det burde du vide ellers kan jeg ikke bruge dig og må henrette sig" sagde han drillened
|
|
|
Post by Freja on Dec 11, 2008 17:54:43 GMT 1
"Slip mig" skreg hun og hendes hoved kom til syne for de to tæpper. "Jeg skal aldrig arbejde for dig" skreg hun igen og begyndte at vride sig, han kunne lige vove på at brække nogen af hendes knogler igen, alt havde været helt fint indtil han kom og ødelagde det hele for hende.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 11, 2008 17:58:51 GMT 1
"jo du skal og det komemr du til vis ikke du vil eskorteres af mig sender jeg gladeligt nogle riddere op der ikke tøver med at skade dig vis du prøver på noget" sagde han lidt venligt men også bestemt og hans stemme lød som om han mente det for alvor og det jgorde han også han truede ikke engang han mente det
|
|
|
Post by Freja on Dec 11, 2008 18:02:44 GMT 1
"Hvad er det du vil have mig til?" spurte hun mistroisk og kiggede på ham, hun vidste godt hvornår hun skulle vride sig og hvornår hun ikke skulle. Hun var dårlig til næsten alt undtagen at svømme, hun elskede vandet højere end noget andet og der var intet der kunne holde hende væk fra det.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 11, 2008 18:04:47 GMT 1
"du skal lave mad nede i køkkenet sammen med nogle af de andre slaver vis ikke du vil det kan du også sy eller vaske op du er meget heldig du kan vælge" sagde han roligt men bestemt men holdt hende stadig stramt "er det forstået lille frøken" spurgte han igen venligt men bestemt hun skulle ikke tro det skulle være nemt
|
|