|
Post by murlocon on Dec 29, 2008 22:10:01 GMT 1
han sukkede svagt skulle han nu til at vække hende han gik ud af døren og nogle minutter efter kom han ind igen med en spand meget koldt vand han gik hen til sengen og kastede det ud over hende han lagde spanden væk igen og kiggede på hende "ja nu er du ihvertfald ren" sagde han og et smil krusede hans læber
|
|
|
Post by Freja on Dec 29, 2008 22:12:57 GMT 1
Hun satte sig brat op og spyttede noget vand ud. Hun var stadig meget træt og lagde sig derfor ned i sengen igen, men hun kunne ikke falde i søvn da hendes hår var helt vådt og irriterede hende sammen tid med at der hvor hendes hoved skulle ligge var der også helt vådt så hun vendte sig om så hendes fødder så på det våde sted og lidt efter var hun igen faldet i søvn.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 29, 2008 22:16:16 GMT 1
"typisk" sagde han opgivende igen gik han ud for at hente mere vand han kom ind med noget iskoldt vand efter nogle minutter han kastede det ud over hende "og vis du falder i søvn igen vneter der" sagde han hårdt og stilte spanden væk og kiggede gennemtrængedne på hende med et hårdt blik
|
|
|
Post by Freja on Dec 29, 2008 22:18:52 GMT 1
Hun vågnede igen og spyttede noget vand ud og begyndte at hoste fordi at hun havde fået noget galt i halsen. Da hun havde fået styr på det kiggede hun bare hårdt på ham. "Hvad vil du nu?" spurte hun, hun gad virkelig ikke ham nu, hun ville bare sove og vågne og finde ud af at Murlocon var død og borte.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 30, 2008 13:04:19 GMT 1
"du skal arbejde jeg skal jo bruge dig til et eller andet ikke" sagde han koldt og hev fat i hende "du skal op i sytårnet og sy vis ikke det er gjort godt nok vil mine mænd straffe dig og de er ikke bange for at dræbe dig så bare gør det ordenligt" sagde han koldt og hev hende ud af døren og op mod et tårn de gik forbi adskillige vagter så det var nærmest umuligt at fygte
|
|
|
Post by Freja on Dec 30, 2008 13:33:48 GMT 1
"Så er jeg jo så godt som død da jeg ikke kan sy" hvæsede hun og strittede imod da han trak hende hen imod sytårnet. Hun stoppede ikke med at stritte imod selv om han var ubetydeligt stærkere end hende og vagterne generede hende ikke rigtig hun huskede bare vejen så hun kunne huske hvilken vej der førte ud af det her dumme sten slot.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 30, 2008 13:35:51 GMT 1
med vilje førte han hende på vilveje op til flere gange selvom han lige havde købt hende vidste han godt at slaver altid prøvede at slippe fri "men så er det et held for så kommer du ihvertfald til at lære det de andre slaver skal nok få dig lært det" sagde han koldt han var ligeglad med at hun strittede imod det gjorde det bare sjovere
|
|
|
Post by Freja on Dec 30, 2008 13:41:09 GMT 1
"Ihh ja, du skal nok se at jeg har stukket mig til døde når du kommer og henter mig igen, hvis du overhovedet gør det" hvæsede hun og strittede stadig imod, hun prøvede at huske vejen og gav ikke op overhovedet hun ville finde en vej ud herfra før eller siden og så ville hun være sin ejen herre.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 30, 2008 13:45:54 GMT 1
han stoppede op og kiggede på hende "tro mig mine vagter holder godt øje med dig så du skal passe på hvad du siger ellers skal jeg straffe dig hårdede end jeg indtil nu har gjort" sagde han hårdt og trak hende så med han gik op i tårnet de gik forbi mange vagter som stod der det var næsten umuligt at komme forbi dem han åbnede døren op til rummet og mange bange slaver sad og syede i tøj han nærmest kastede hende ind ad døren og signalerede til en vagt som kom og tog fat i hende
|
|
|
Post by Freja on Dec 30, 2008 13:51:32 GMT 1
"Og hvad så? Jeg er ikke bange for dig" sagde hun roligt, men dog med en masse stædighed. "Du kan lige så godt slippe mig" sagde hun vredt til vagten. "Jeg syer ikke noget som helst så du kan lige så godt bare slippe mig eller straffe mig, jeg er sådan set ligeglad" sagde hun enkelt og lagde armene over kors.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 30, 2008 13:53:56 GMT 1
vagten var sådan set ligeglad med hvad hun sagde han hamrede hende hårdt ind i væggen med en utrolig kraft og smed hende så hen til et bord hvor der sad nogen forskræmte slaver de rakte hende noget stof der skulle sys og noget sytråd "du må hellere komme igang de tøver ikke med at straffe hårdere" hviskede en af dem til hende
|
|
|
Post by Freja on Dec 30, 2008 13:57:30 GMT 1
"Jeg er ligeglad jeg har levet ni år i en slavehandler der er intet som jeg ikke kan klare" hun rejste sig op tog stoffet og nålen og smed det på gulvet hvorefter hun trådte på det så stoffet blev helt beskidt og ødelagt. Nogen af de andre slaver fik mod og gjorde det samme som hende og inden længe havde alle slaverne gjort det samme som hende, selvom der var nogen der var bakket helt ud til væggende da de var bange for efterfølgerne.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 30, 2008 14:00:07 GMT 1
der kom op til flere vagter op til tårnet og de var fuldt bevæbnet med både sværd knive og skjolde nogenm havde enda taget spyd med men de fleste stod med et skjold de gik langsomt afsted mod dem dem de kunne nå blev slået hårdt med skjoldet og da det var af metal gjorde det utroligt ondt der var allerede nogen der havde genoptaget arbejde for at slippe for ballade
|
|
|
Post by Freja on Dec 30, 2008 14:11:21 GMT 1
Freja blev bare stående og lagde armene over kors og gjorde ikke mine for at begynde at sy overhovedet. Hun ville være så besværlig som overhovedet muligt så der ikke var nogen der gad at straffe hende til sidst da hun hele tiden skulle straffes for at være uduelig og irriterende.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 30, 2008 14:13:53 GMT 1
de fleste var allerede tilbage på deres pladser der lå blod ud over gulvet fra dem der var blev ramt af skjoldene de nåede hen til Freja slog de hende hårdt det var hende der havde startet det og det slap man ikke ustraffet fra de trak ehnde hen til en væg mens to andre holdt hende oppe en tredje fandt en pisk frem og begyndte at slå hårdt på hendes ryg med pisken
|
|