|
Post by murlocon on Dec 2, 2008 21:26:34 GMT 1
"marko maurice kom med" hvislede han isnende to mænd rejste sig op den ene havde fuldskæg og helt rødt tøj på den anden som var hans bror havde ikke fulædskæg og havde sort tøj på "battenderen er ikke den hun giver sig ud for hun er en fidusmager og hun angreb mig i skoven det er måske hende men vi skal være sikre i lukker bare bulen her dræber alt der ikke er vore jeg tager mig af vores lille ven" hvislede han koldt og isnende mændene begyndte at vælte borde og stoel og hugge ud efter folk Murlocon trak sine sværd og gik op hvor hun var forsvundet
|
|
|
Post by Lilith on Dec 2, 2008 21:35:51 GMT 1
Hun hørte straks balladen nede i kroen og nogle skridt på trappen. Hun tog sig til hovedet, sikke noget rod hun havde lavet. Hun låste døren og skiftede udseende til den hun havde været før, hun fandt en sort paryk frem og lagde den på bordet, hun gemte tøjet væk i sit eget rum, som ingen ville kunne finde. Så satte hun så på sengen og så mod døren, hun låste den så op og gik ud, hvorefter hun låste døren og gemte nøglen under den lille bluse. Nu havde un fået fat i en ny kappe og trak den over hovedet. Hvorefter hun gik ind i et andet værelse og ud gennem vinduerne for at komme ud af et andet værelse, bare for at forvirre Murlocon. Hun hoppede så ned i kroen over gelændert og kom ned i stuen, hun så rundt. "det er bare løgn, det kommer han til at forstyrre" sagde hun og så rundt på mændene som var godt igang med at smadre stedet.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 3, 2008 20:23:11 GMT 1
han begyndte vildt at sparke dørene op "hvor er hun" snerrede han isnende mændene stod vagt ved dørene og andre udgange hun havde ikke en chance for at komme ud "forsegl det hele hun slipper ikke ud herfra i live uden jeg har talt med hende" snerrede han koldt til mændene som stadig raserede nedenunder
|
|
|
Post by Lilith on Dec 3, 2008 20:30:50 GMT 1
"lad dog kroen være" sagde hun med en høj og irriteret stemme, hun sagde det sådan at alle ville kunne høre det, men hun vidste udmærket godt at hun var i mindretal og alle de andre som havde været i kroen var for længst flygtet. Hun så lidt rundt på mændene og kiggede op ad trappen. "hernede din idiot" sagde hun op mod Murlocon, hun holdt hænderne om bagved sin ryg, men hun havde ikke noget i dem. Hun stod mit i det hele og så bare kroen blive smadret, det var nu ikk noget dejligt syn.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 3, 2008 20:35:56 GMT 1
han grinte lidt ved hendes stemme "dumt lille frøken du prøvede ellers godt forsøg men her stopper det" hvislede han koldt og gik ned mod hende med sværdet rettet mod hende "nu" hvislede han koldt og hans mænd dannede en cirkel omkring hende der var kommet flere til end før nu var de cirka 10
|
|
|
Post by Lilith on Dec 3, 2008 20:47:35 GMT 1
Hun så rundt på dem og så så mod Murlocon. "hvad vil De?" spurgte hun en smule ligeglad og lagde armene over kors. Hun så rundt på ridderne med et roligt blik og koldt blik i øjnene. Hun ville bare videre. "sig frem, så jeg kan komme videre" sagde hun roligt og kiggede op mod ham, hun var lidt ligeglad med hans sværd, hun skulle bare væk inden han fandt på noget. Hun håbede bare ikke at han vidste for meget. "man kan ikke få bare lidt fred eller var det mig som gjorde dig opmærksom på mig" sagde hun med en helt rolig stemme.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 3, 2008 20:55:42 GMT 1
"jeg vil have a du finder ud af det ikke er godt at trodse dig jeg ville fkatisk brænde det ehr hul ned men mine mænd behøver det" snerrede han koldt han gik helt hen til hende og trak en lille kniv han skar et lille M i hendes hals så hun nu kunne huske hans lille besøg "hvad skal jeg dog gøre med hende" spurgte han koldt til en af hans mænd
|
|
|
Post by Lilith on Dec 3, 2008 21:00:12 GMT 1
Hun tog sig til halsen, så der kom blod på hendes hånd, hvorefter hun stak ham en lussing, den var hård og det sang i kroen. Hun var sur, hun slikkede roligt blodet af hendes hånd og lod halsen bløde. Lilith så rundt på mændene, hendes øjne var blevet helt kolde og det var hendes kropsprog også. Det mærke han havde lavet, ville hun nok få problemer med, når hun skiftede udseende for det ville måske ikke forsvinde og bare afsløre hendes race. Hun tog hånden ind under kappen og trak tog kniven frem, hvor efter hun kastede dem mod ridderne, det kom lige mod deres halse. "Jeg gør noget med dig i steden for" sagde hun koldt og isende.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 3, 2008 21:06:45 GMT 1
mændene undvigede knivene som om det var det letteste i verden han greb fat i hendes arm "pas på hvad du gør eller det bliver det sidste du nogensinde gør man kan selvfølgelig altid bruge flere slaver" sagde han koldt og de andre mænd grinte han var altid ond mod sine slaver og det vidste de godt
|
|
|
Post by Lilith on Dec 3, 2008 21:12:48 GMT 1
Hun så ned på sin arm. "det sker ikke" sagde hun kort og koldt, hun rev armen til sig og mærkede lidt på bogstavet, hun var en smule irriteret. Hun så så op på trappen, og hoppede ud af ringen og op på trappen, hun så lidt rundt og løb så langs gangen, hun løb hen til vinduet og sprang ud af det. Hun holdt en hånd på bogstavet, sikke noget møg, hvad skulle hun gøre med det. Hun så lidt rundt på gaden og gik så videre, hvad skulle hun gøre hun blev i nærheden af kroen for at se hvad der skete, men udseende skiftede hun ikke igen.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 3, 2008 21:18:46 GMT 1
han blev overrasket over hendes reaktion "fang hende jeg skal have mig en ny slave" hvislede han højt og en latter brød ud de skyndte sig alle at løbe efter hende til sidst var alle værelser hoppede de ud af vinduet og løb efter gennemsøgte alt de vidste hvordan han blev vis ikke han fik det han ville
|
|
|
Post by Lilith on Dec 3, 2008 21:25:39 GMT 1
Hun ville ikke være slave om det så gjaldt hendes liv, ville hun ikke være hans slave. Hun så på alle mændene som kom ud af vinduerne, hvad havde hun nu rodet sig ind i. Hun så lidt rundt, godt der var mange mennesker, men de ville nok snart flygte, når de først fandt ud af hvad der skete. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre flygte kunne hun jo ikke for evigt. "hvad gør jeg?" sagde hun stille for sig selv og så rundt. Hun kunne skifte udseende, nej det ville bare gøre det værre. Hun satte sig ned på jorden og så ind i muren, hun havde gemt sig, men var stadig i nærheden af kroen bare for en sikkerhedsskyld.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 3, 2008 21:27:16 GMT 1
"få nu de folk væk" snerrede han koldt "MURLOCON VIL HAVE JER VÆK FORLAD GADEN NU ELLER FIND EN PIGE TIL MIG BARTENDEREN I KROEN OG BYEN VIL OVERLEVE" rungede hans stemem koldt alle i byen prøvede at finde hende for at de ville overleve de fleste vidste jo næsten hvordan hun så ud
|
|
|
Post by Lilith on Dec 3, 2008 21:38:19 GMT 1
Lilith hørte hvad der skete, hun tog sig til hovedet, hun blev nød til det nu. Hun forandrede sig lydløst og lignede nu en gammel dame, hun gik med foroverbøjet hovede med en gren i hånden, hun ledte efter bartenderen selvom hun var hende. Hun skjulte mærket ved at gå foroverbøjet. Hun ville ikke være slave og det skulle hun heller ikke blive. Hun gik rundt og ledte med de andre folk fra byen, tænk at de forrådte hende. Hun kunne ikke tro det, men ledte videre sammen med en folk ældre mennesker, de gik ikke så hurtigt, så det gjorde hun heller ikke. Hun skulle væk på en eller anden måde, men hvordan vidste hun endnu ikke. Måske hun skulle få fat i nogle soldater, de kunne måske hjælpe hende ud af det.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 4, 2008 14:16:34 GMT 1
"hjælp til hun kan forklæde sig kig på alles halse den der har mit M er min slave" hvilsede han koldt til sine mænd de grinte højt og begyndte nu at trække hætterne ned på folk og undersøge deres halse men ingen gjorde modstand det turde de ikke for vis de gjorde det ville de nemlig alle blive slagtet og det hele ville blive brændt ned
|
|