|
Post by murlocon on Dec 2, 2008 18:25:55 GMT 1
"husk på Murlocon har set dig og før du ved at de vil 'de fordømte riddere' allesammen prøve at finde dig og dræbe dig" sagde han koldt og isnende han sagde det på en måde der fik selv de stærkeste mænd til at krympe sig eller få kuldegysninger men han sgade det ikke bestemt men man vidste han ikke spøgte han kiggede dog stadig efter hende for at få et glimt af hende
|
|
|
Post by Lilith on Dec 2, 2008 18:31:55 GMT 1
"set mig, jeg må le" sagde hun og fniste barnligt, hvorfor vidste hun ikke, men hun blandede nok hendes personligheder lidt. "Du finder mig aldrig igen, jeg ved noget du ikke gør, ingen har nogensinde fundet mig igen" sagde hun og kom ned fra træerne. Hun så mod ham med rolige øjne, hvis hun ikke havde været formskifter havde hun nok været bange lige nu, men det var hun jo heldigvis og derfor ville han ikke kunne finde hende igen, det var hun faktisk meget glad for. Hun så lidt rudt i skoven og var bare glad for at der ikke var andre og så kiggede hun efter en mulig flugt vej væk fra ham.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 2, 2008 18:34:30 GMT 1
"tro mig før eller siden vil du blive fundet af en af mine riddere" sagde han med den samme isnende stemme han omtalte dem som hans egen private egendom "jeg har spioner overalt selv i Dark og Light i barene overalt" sagde han igen isnende han kiggede ned på den flænsede kappe og kiggede så op igen men kolde isnende øjne
|
|
|
Post by Lilith on Dec 2, 2008 18:43:42 GMT 1
"har kun at sige held og lykke med det" sagde hun med et roligt smil på læben, hun ignorerede hans stemme. Hun vendte sig om, men kiggede så tilbage på ham og ned på sin ødelagte kappe. "Har De ikke tænkt Dem at betale for den der" sagde hun og rettede igen blikket ned mod kappe. Hun drejede sig så om mod ham igen, men det var nu ikke fordi hun helt regnede med at han vile give hende pengene overhovedet, men det var jo altid et forsøg værd. Hun så op mellem træerne, himlen var stadig klar og måne lyset kom ned mod dem, hun stod lige i lyset, men gik hen til en af skyggerne, han skulle heller ikke se for meget af hende, man vidste jo heller ikke om hun kom til at bruge samme udseende igen.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 2, 2008 18:46:47 GMT 1
"kappen var allerede ubruelig inden jeg kom så nej jeg betaler ikke for den og det havde du jo heller ikke regnet med vel" spurgte han isnende som havde han læst hendes tanker han kiggede fraværende på hende og satte såp sværdene væk han gik han til forskellige steder og fandt sine knive "vi ses tidligere end du tror" sagde han isnende og trak sin kappe på sig igen
|
|
|
Post by Lilith on Dec 2, 2008 18:53:41 GMT 1
"Nej sikkert ikke" sagde hunlidt irriteret, hun gik hen til kappen og så ed på resterne af den, hun sukkede lidt, den var jo helt ny. Hun satte sig ned på hug og rodede lidt rundt i støvlerne. "Vil du allerede gå og jeg som troede jeg ville få varmen" sagde hun roligt og så lidt rundt efter ham, da han samlede knivene sammen. "Måske tog jeg bare fejl, der var alligevel ikke noget spændende i skoven idag" sagde hun og rejste sig op, hun holdt noget i hånden, men gemte det bagved sin ryg bare for en sikkerhedsskyld. Hun så lidt på ham, var det nu også virkelig ham der var sat en dusør på.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 2, 2008 18:57:24 GMT 1
"du er ikke værdig til mine sværd du er ikke andet end en lille forkæler skole pige disse sværd har dræbt konger ledere og meget andet rakkerpap der bare var i vejen jeg kunne også dræbe dig for du står i vejen for mig" sagde han mere isnende end nogensinde hans kiggede igen på hende inde fra hætten "gå nu lille skolepige hjem til din mor" sagde han igen isnende
|
|
|
Post by Lilith on Dec 2, 2008 19:04:50 GMT 1
Hun knurrede hænderne sammen. "hvor er du bare irriterende" sagde hun og kiggede irriteret på ham, det var bare for meget det hele. Hun kom frem med hænderne i hånden havde hun et langt sværd, som pegede lige på ham. Hun var blevet sur, men plejede ellers at være meget tålmodig. "Så vis hvad du kan" sagde hun en smule sur og ventede på hans træk. Hun så lidt rundt, der var stadig ingen, hun skulle være blevet på kroen for hvad var det nu hun var ved at rode sig ind i. Men man skulle bare ikke tale om hendes mor sådan, også selvom hun havde forladt hende og hendes far. Hun pegede fortsat med sværdet på hende.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 2, 2008 19:06:13 GMT 1
han trak sit eget og trak langsomt kappen af igen og smilte isnende han smed den væk fra sig for at den ikke skulle komme i vejen han slog en gang til hendes sværd med en utrolig kraft for at se hvor meget kraft hun havde i armene og for at se om hun var værdig til at dø for hans hånd "en sidste advarsel" sagde han isnende "gå hjem og du overlever"
|
|
|
Post by Lilith on Dec 2, 2008 19:12:56 GMT 1
Hun holdt fast i sværdet. Hendes far havde jo trænet hende og det var rimelig længe, hun var klar og ville ikke flygte. "Kun tøsedrenge flygter" sagde hun ligeglad og kiggede op på ham. Måske skulle hun stikke af og skifte udseende, så han ikke ville kunne kende hende. Men det var ikke en god ide nu, hvor hun havde gjort sig opmærksom på sig selv. Hun sukkede lidt og så på ham. Hun så hen på kappen, måske skulle hun gøre det samme ved den som han havde gjort ved hende.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 2, 2008 19:13:55 GMT 1
"tænk ikke på det" snerrede han sinende som igen havde han læst hendes tanker han slog igen på hendes sværd og smilte isnende det var langt tid siden han havde ahft en duel de fleste tog ridderne sig af og så dræbte Murlocon dem bare og det var ikek så sjovt som at kæmpe selv han huggede hurtigt ud efter hende
|
|
|
Post by Lilith on Dec 2, 2008 19:20:23 GMT 1
Hun dukkede sig for at undgå hans slag, hun holdt fast i sværdet og gik lidt tilbage for ikke at blive rmt af sværdet, hun ville helst ikke blive skadet nu her. Hun gik roligt tilbage, men holdt sværdet op, hun slog ikke til endnu, hun ville lige vente til det rigtige øjelik. "tænke på hvad?" spurgte hun med et roligt smil på læben. Hun så sig kort tilbage og fik øje på et træ, hun smilte så roligt, men blev stående et stykke fra træet og så på ham. Gad vide hvad der ville ske, hvis... nej det kunne nu vente til et andet tidspunkt, det ville også passe bedre når det ikke rigtig gjaldt om noget.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 2, 2008 19:23:53 GMT 1
han svarede ikke men holdt sit kolde isnende blik og gik hurtigt han mod ham han begyndte voldsomt at slå mange hurtige men meget hårde slag han havde trænet siden han var tre år gammel så han vidste hvordan man læste kropssprog og kunne kæmpe på et ekstremt hurtigt nieveu
|
|
|
Post by Lilith on Dec 2, 2008 19:41:52 GMT 1
Hun blev ramt i siden og ømmede sig meget, det var et hårdt slag, hun fik der. Hun løb op af træstammen, men det var nyt for hende, så helt fejlfrit var det ikke, men hun kom op på en gren alligevel. Hun så ned på ham med et roligt smil på læben, men hun tog sig lidt i siden for det gjorde en smule ondt. Hun så på sit sværd, hun havde egentlig ikke tænkt sig at bruge det, men det kunne se ud som om at hun kunne blive nød til det alligevel.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 2, 2008 19:45:16 GMT 1
"var det mere end den lille skolepige kunne klare løb nu bare hjem til din mor ikke også" sagde han isnende han vendte sig væk fra hende tog sin kappe og kiggede så mod hende igen "afsted" sagde han isnende "NU" der var ingen varme eller følelse i hans stemme men kulde og bitterhed og meget kommanderende
|
|