|
Post by Sara on Nov 22, 2008 22:43:18 GMT 1
at plyndre faldt hende godt ind hun glædede sig til det meget enddag da hun ville slå nogen ihjel igen det var nogen tid siden sidst men hun regnede ikke med at hun måtte komme med hun var jo ny og så kendte de hende ikke eller stolede på hende men sådan måtte det vel være kom hun med kom hun med vis ikke var det synd
|
|
|
Post by Demitria on Nov 22, 2008 22:46:51 GMT 1
Hun skjulte et gab bag håndryggen og snakkede livligt med de andre pirater imens hun kiggede ud over rællingen for at få de sidste smukke syn af havet fra dette smukke skib hun elskede så højt, det havde nærmest været hendes barndoms hjem siden hendes far døde.
|
|
|
Post by Sara on Nov 22, 2008 22:50:31 GMT 1
Sara fulgte med i deres snak og følte sig lidt som det sorte får i flokken men hun havde selv valgt det og hun kunne ikke klare deres grådige blikke som klædte hende af med øjnene hun kunne ikke klare det men sådan måtte det vel være ellers måtte hun finde et andet skib men det ehr var ellers godt
|
|
|
Post by Demitria on Nov 22, 2008 22:53:53 GMT 1
"Kom nu deltag Sara" råbte hun og vinkede smilende til hende. Hun kunne vel lige så godt kalde hende ved fornavn nu. Hun begyndte igen livligt at tale med de andre pirater om alle de ting der var sket, men tanken om Desmon gav hende en dårlig fornemmelse i maven.
|
|
|
Post by Sara on Nov 22, 2008 22:56:55 GMT 1
hun rejste sig op og gik ned til dem "jaja" svarede hun med et smil go satte sig ved siden af Demitria som der blev gjort plads til "hvad hedder i alle sammen eller hvad bliver i så kaldt er nok nemmere at spørge om" spurgte hun livligt og kiggede vurderende rundt på dem alle sammen for at se på dem
|
|
|
Post by Demitria on Nov 23, 2008 9:03:32 GMT 1
"Det der er Kameleon, Spids tand, Kryb, Tandløs, Skibs Bygning og jeg bliver kaldt Demitri" sagde hun, de pirater der stod rundt om den, lignede deres kalde navn. Kameleon havde rødt hår i den ene side og grønt i den anden, han havde et hvidt øje og et blåt. Spidstand var høj bredskuldret og havde en meget meget spids hjørne tand. Kryb så meget skummel ud, han havde sort fedtet hår og var meget spinkel. Tandløs havde kun to tænder tilbage, ellers var han en høj bredskuldret flot ung mand. Skibs bygning lignede allermest bare et stort hus med fødder.
|
|
|
Post by Sara on Nov 23, 2008 9:28:57 GMT 1
"mit navn er Sara men det lader vist til at i hellere vil kalde mig adelsdame" sagde hun og grinte hun puffede lidt til den pirat der sad ved siden ag hende som åbenbart hed kameleon hun syntes det var nogle mærkelige navne men det var vel sådan det var man fik underlige navne på piratskibe hun skulle bare lige vænne sig til det
|
|
|
Post by Demitria on Nov 23, 2008 9:31:57 GMT 1
"Jeg kan fortælle dig at du skal vende dig til det navn, for her bruger vi ikke vores rigtige navne, bortset fra mig, men mit navn er også Demitria og de kalder mig jo Demitri så et bogstav til og de ville kalde mig for mit rigtige navn" grinte hun. "Men man falder hurtigt til her på Es El Diablo" sagde hun og smilte. "Men undgå Desmon hvis du kan, han er ikke rar og han hadder også kvinder."
|
|
|
Post by Sara on Nov 23, 2008 9:36:09 GMT 1
hun kiggede sig en enkelt gang rundt "hvem er Desmon?" men hun kunne hurtigt se at alle piraterne viste det selv demitri og hun følte sig dum at spørge vis det var en del af besætningen så hvorfor var han det vis han hadede kvinder dem og mange andre spørgsmål fløj rundt i hovedet på hende
|
|
|
Post by Demitria on Nov 23, 2008 9:39:51 GMT 1
"Desmon er kongen over piraterne, det var ham vi besøgte her inden vi afleverede de forskellige ting til De Fordømte Riddere" sagde hun sammen bidt og knugede hænderne sammen. "Demitri og Desmon har aldrig været særlig gode venner" hviskede Kamelionen i Saras øre. "Så hold dog mund Kameleon" sagde hun og kiggede surt ud i havet.
|
|
|
Post by Sara on Nov 23, 2008 9:43:08 GMT 1
hun gav kamelion et blik det betød "årrggg derfor" og prøvede at fange hendes blik så hun kunne se hvor demitri så ud henne egentlig havde hun en lille lyst til at se denne Desmon men de sagde jo han hadede kvnder men det kunne jo betyde så mange ting men nået sagde hende at hun ikke skulle sige noget lige nu
|
|
|
Post by Demitria on Nov 23, 2008 9:47:49 GMT 1
"Når lad os tale om noget andet" sagde Demitria muntert som om der intet var sket. De andre pirater begyndte at tale om alt muligt andet. Selvom tanken om Desmon stadig bankede sig grundigt fast i hendes hjerne ville hun ikke tænke på det lige nu, nu skulle de bare hjem og slappe af selvom det smertede hende at se Diablo blive sat ind i et hus for at være der i vinteren.
|
|
|
Post by Sara on Nov 23, 2008 9:51:57 GMT 1
"demitri hvad laver du om vinteren når vi ikke skal sejle og plyndre" spurgte hun venligt og kiggede på de andre pirater de var egentlig meget flinke man skulle bare lige lære dem at kende og det tog ikke engang ret langt tid men når man sejler på et skib så burde man også være venner
|
|
|
Post by Demitria on Nov 23, 2008 10:21:04 GMT 1
"Jeg fjanter sådan set bare rundt" sagde hun og grinte. "Jeg er for det meste ude i ksoven og jage" sagde hun og smilte. "Ellers kan det godt være at jeg er henne på pirat kroen, der kan man jo også leje værelser, så der bor jeg sådan set om vinteren" sagde hun og grinte lidt.
|
|
|
Post by Sara on Nov 23, 2008 10:25:36 GMT 1
"har du hørt om de to lande light og dark der slås det er så sjovt bare at løbe rundt og dræbe deres soldater" sagde hun og grinte hun havde dræbt omkring 100 soldater og hun syntes stadig det var sjovt hun vidste egentlig ikke hvorfor men det var det endnu og hun grinte lidt ad det
|
|