|
Post by Demitria on Nov 22, 2008 20:15:33 GMT 1
Næste Morgen "Vågn op hvis du vil have morgen mad" råbte Demitria ind igennem døren til Sara's værelse. Hun gik selv op på dækket og begyndte at spise morgenmaden. Det ene fad blev tømt efter det andet og erstattet med et nyt fad fyldt med endu lækre morgenmad.
|
|
|
Post by Sara on Nov 22, 2008 20:18:38 GMT 1
hun havde været vågen længe men vidste ikke hvornår hun kunne komme til morgenmad hun var allerede ved at lære hvornår der var mad og hvornår der ikke var hun skyndte sig ud havde det samme tøj på som igår men det var dog rent da hun godt kunne holde det rent hun skyndte sig ind i mængden og begyndte selv at spise
|
|
|
Post by Demitria on Nov 22, 2008 20:23:13 GMT 1
"Kordinaterne er ændret, vi skal hen og aflevere nogen ting til kongen så sørg for at have rent tøj på i aften" råbte hun ud over forsamlingen. Efter noget tid da folk var færdige med at spise pakkede de igen bordene ind igen. Da det var gjort begyndte hun straks at give folk ordre.
|
|
|
Post by Sara on Nov 22, 2008 20:24:58 GMT 1
hun gik hurtigt ned i lastrummet igen og vaskede videre på sejlet dette var det slemmeste og hun vidste det fra starten så hun havde gemt det til sidst men alligevel ville det ikke tage hele dagen vaskningen var forholdsvis hurtig og hun gik igang med at sy sejlet sammne igen mange stader var det gået i stykker så det ville tage lidt tid
|
|
|
Post by Demitria on Nov 22, 2008 20:28:37 GMT 1
Demitria blev ved me dat give folk mange flere ordre end dagen før. Hun havde det lidt mærkeligt over at de lige pludselig skulle hen til kongen og ændre deres planer, men han var kongen og han havde sikkert en god grund til det. Lidt før 3 tiden var de allerede i havn. Demitria gav piraterne besked på at hente nogen af de kostbare ting op fra last rummet. Resten af piraterne gav hun strenge ordre på at blive på skibet mens hun selv gik op til slottet. Da de var helt oppe ved slottet bankede hun på døren og ventede på at kongen ville sige 'kom ind' eller noget i den stil, men inden hun gjorde det rettede hun lige på sit tøj så det ikke så, så beskidt ud.
|
|
|
Post by desmon on Nov 22, 2008 20:30:37 GMT 1
Desmon kom gående hen mod døren hans dag havde været stressende og nogle skibe manglede endag også at aflevere kostbarheder til ham deriblandt Diablo som han ellers troede han kunne regne med og som altid kom til tiden men det havde idag været en halv dag forsinket "det har bare af at være vigtigt" snerrede han let igennem døren og svang den op
|
|
|
Post by Demitria on Nov 22, 2008 20:34:45 GMT 1
Demitria bukkede dybt da døren svang op. "Es El Diablo kommer med de kostbarheder de har bedt om" sagde hun mere roligt end hun egnteligt var. Piraterne kom gående ind og satte kisterne med alle skattene foran ham så han kunne se om det var godt nok.
|
|
|
Post by desmon on Nov 22, 2008 20:39:43 GMT 1
han trak sin pistol og skød låsen op på en af kisterne og lagde den så væk i skjul igen det skete på under et par sekunder hans atte sig ned og lod gulvmønterne løbe igennem fingrene "ja det er jo fint men ser du i komemr en halv dag for sent hvad skyldte det" spurgte han ikke venligt det burde være godt ellers ville han opkræve en bøde for det
|
|
|
Post by Demitria on Nov 22, 2008 20:41:21 GMT 1
Hun trak på skuldrene. "Jeg fik først dit brev igår aftes så vi sejlede så hurtigt vi kunne herhen" sagde hun og kiggede ned i jorden, godt nok var hun pirat, men hun vidste stadig godt hvordan man talte til en konge og især når det var en pirat konge. "Vi undskylder meget" sagde hun og bukkede dybt igen.
|
|
|
Post by desmon on Nov 22, 2008 20:43:30 GMT 1
"jeg gav dit brev til en af dine mænd og sagde at han skulle give dig det personligt og meget hurtigt du har åbenbart ikke den respekt fra dine mænd som du tror pas på myteri" sagde han næsten ligegyldigt han knipsede hurtigt med fingrene af piraterne "bær det op til skattekammeret nu" beordrede han og de skyndte sig igang
|
|
|
Post by Demitria on Nov 22, 2008 20:46:08 GMT 1
"Den pirat de bedte det om lagde det på min seng, og jeg har ikke fået meget søvn på det sidste" sagde hun sammenbidt og kiggede ned i jorden. Hun hadde virkelig når mænd nedgjorde hende bare fordi at hun var en kvinde, og hun vidste godt at Desmon ikke brød sig særlig meget om kvinder og hun var sikkert ingen undtagelse.
|
|
|
Post by desmon on Nov 22, 2008 20:47:47 GMT 1
"tror du ikke at jeg bad ham om at give dig det personligt" sagde han og lagde tryk på personligt "så jeg advarer dig dine mænd kan måske ikke lide dig så meget som du går og tror" sagde han go smilte ondt "til skattekammeret" snerrede han ad mændene som hurtigt skiftede retning mod skattekammeret
|
|
|
Post by Demitria on Nov 22, 2008 20:50:25 GMT 1
Hun knyttede hænderne sammen for ikke bare at springe på ham. "Mine pirater kan ikke engang nå at tænke sådan en tanke, jeg køre dem hårdt så de for et godt, men kort liv og de for rigeligt med mad" sagde hun sammenbidt og kiggede modstræbende ned i jorden.
|
|
|
Post by desmon on Nov 22, 2008 20:51:55 GMT 1
han grinte ondt og vendte blikket mod hende "ja tro bare på det men kom ikke her når dit skib er væk og du er døden nær" sagde han og gik grinende efter piraterne for at vise dem det nøjagtige plads han havde ladet døren stå åben så hun jo kunne følge med vis hun gad eller bare gå igen
|
|
|
Post by Demitria on Nov 22, 2008 20:57:39 GMT 1
"Diablo er mit skib og jeg kan forsvare sig selv, mine pirater er mig tro og ville aldrig prøve på mytteri ellers havde de gjort det for længst" sagde hun hårdt, men fortrød det med det samme. Han var jo kongen hun var nød til at adlyde ham hvis hun stadig ville være pirat.
|
|