|
Post by Flint on May 30, 2009 20:18:53 GMT 1
flint var tadet ned til stranden for af bade han hadt ikke noget tøj på og vor godet langt ud hans helver ører og lage hør skined kaldt af slo lysted han dykked stille ned for af går sit hår vodt han hadt slet ikke noget tøj på
|
|
|
Post by Sasha on May 30, 2009 20:26:01 GMT 1
Sasha sad ned på det kolde sand, hun kunne ikke være ude i havet uden at få hale og så var måneskinnet nu også dejligst på land. Hendes hår bølgede unaturligt, men smukt i vinden, hendes lilla øjne var lukket og hendes åndedræt var rolige, hun havde sin sædvanelige blå kjole på der gik hende til knæene, hendes føder var bare.
|
|
|
Post by Flint on May 30, 2009 20:36:51 GMT 1
flint kom stille op ikke så ladt fra sasha man kunne hører ham komme op af vandet han hadt ikke set e´henden han gik lags staden og lidt længer hen mod sasha han kendet ikke radt mange her om kig såå det var lidt nyst for ham
|
|
|
Post by Sasha on May 30, 2009 20:38:40 GMT 1
Sasha fik øje på Flint og lagde hovedet lidt på skrå, hun kunne lugte en frisk elver sjæl, men hun havde spist en masse sjæle idag.
|
|
|
Post by Flint on May 30, 2009 20:47:25 GMT 1
flint fik øje på en person han gik lidt i stå han hadt ikke noget tøj på over hovdet han bliv lidt mund lam på pigen
|
|
|
Post by Sasha on May 30, 2009 20:49:52 GMT 1
Hun smilte skævt og holdte sig for øjne for hans skyld så han lige kunne få noget tøj på.
|
|
|
Post by Flint on May 31, 2009 11:51:18 GMT 1
flint gemte sig lidt og to noget tøj på og gik så stille hen til henden med et skævt smil " heyyy" sag han stille og satte sig hved siden af henden om og rødem stille. i hovedt.
|
|
|
Post by Sasha on May 31, 2009 12:04:45 GMT 1
"Heey" sagde hun og smilte og betragtede ham med sine lilla øjne. Hun fugtede sine læber og blev ved med at betragte ham med hovedet på skrå. "Sasha" sagde hun med en varm og blød stemme der kunne få enhver mand til at smelte som varmt smør i hendes hænder.
|
|
|
Post by Flint on May 31, 2009 12:07:52 GMT 1
han nikked stille "flint " sag han og betadet henden lige så han ikke stille til henden og smilede "hmmmm smukt ikke " han nikked ud til vande som stjerne kasted sig ned i
|
|
|
Post by Sasha on May 31, 2009 13:39:37 GMT 1
"Måneskin og vand er altid smukt, men jeg kan finde ting der er smukkere" sagde hun og smilte forførende til ham og kastede lidt med håret, mænd faldt hurtigt for hende, men det var sjældent af ægte kærlighed, somregl bare af hendes udseende, derfor var det svært for hende at forelske sig.
|
|
|
Post by Flint on May 31, 2009 14:06:53 GMT 1
han lage sig lidt ned af sten og kikked op " JA det kan man vel altid " sag han smiled til henden han lage hændetne over sin nakke.
|
|
|
Post by Sasha on May 31, 2009 14:11:51 GMT 1
"Ikke altid" sagd ehun og smilte. "For der findes intet der er smukkere end mig" sagde hun og smilte forførende. "Du har vel ikke noget imod at jeg gør sådan her vel?" spurte hun og lagde sit hoved på hans mave med hænderne omme bag nakken.
|
|
|
Post by Flint on May 31, 2009 14:25:40 GMT 1
han smiled stille og lage hånden over hendens maven på henden " nej slet ikke " sag han stille og selv lidt for for førne til henden han nyssed stille henden mave stille man kunne hører hans hjerte bangen
|
|
|
Post by Sasha on May 31, 2009 14:30:01 GMT 1
"Godt for jeg er lidt træt og sandet er ikke altid liger blødt" sagde hun og smilte. "Hvor gammel er du?" spurte hun og kiggede på ham. "Hvor bor du? Og har du noget familie? Er du i forhold?" spurte hun og kiggede på ham.
|
|
|
Post by Flint on May 31, 2009 15:03:32 GMT 1
hmmmmm jeg tor jeg er 115 og nej jeg bor ikke ragtit nolge stder jeg er rjsene og har heller ikke noget forhol overhovdet " sag han blidt og for satte med af nusse henden mavne " vis du er træt så bar sov " sag han stille og strøg henden over kinden.
|
|