|
Post by Sasha on May 31, 2009 15:06:09 GMT 1
"Jeg er så kun 18" sagde hun og grinte lidt. "Hvis du ingen steder har at bo kan du da bo hos mig og min familie" sagde hun og smilte og så på ham. "Nah, jeg har ikke lige lyst til at sove lige nu, måske senere, er du træt?" spurte hun nysgerrigt.
|
|
|
Post by Flint on May 31, 2009 15:29:28 GMT 1
hmhmhm tak .. nejjj jeg er ike træt ikke lige nu vor bor din famille " sag han blidt og smilled til henden han så henden ind i hendens øjne og smille han for satte sine blide kætgaet på hendens mave han så stille op .
|
|
|
Post by Sasha on Jun 2, 2009 14:45:34 GMT 1
"Tjaa, jeg kan jo vise dig det, men så skal du heller ikek stritte imod" sagde hun og fandt en slags stor ring frem og satte den rundt om hans hals, det gjorde så han kunne ånde under vand, hun brugte den normalt til hendes slaver, men når de have besøgende fra overfladen var den også brugbar. Hun rejste sig op og tog hans hånd og smilte til ham.
|
|
|
Post by Flint on Jun 2, 2009 14:50:08 GMT 1
hmm vad skal jeg med den her " sag han stille og støj henden stille op af rykken og så ned ei vandet han viste ikke hvad hun var ude på. han så lidt på hals bådet det var ikke lige ham da det føltes som om han var en slave med den på.
|
|
|
Post by Sasha on Jun 2, 2009 14:57:30 GMT 1
"Den skal hjælpe dig med at trække verjet" grinte hun og trak ham og stå. Hun tog hans hånd og løb hurtigt ned til vandet og ud i vandet, som sædvaneligt fik hun sin hale efter 10 sekunder. Hun holdte godt fast i hans hånd og begyndte at svømme ud på det meget dybe vand.
|
|
|
Post by Flint on Jun 2, 2009 15:03:37 GMT 1
flint kalmert stille op af henden da han ikke kunne holle fast så godt han så stile på henden og smiled " du er en hav fryge " sag han stille og støg henden over kinde han hadt ikke set så nolge i lag tid han kikked sig lidt om krig .
|
|
|
Post by Sasha on Jun 2, 2009 15:05:55 GMT 1
"Sirene, faktisk, havfruer kan ikke være oppe på land særlig længe, det kan jeg, så længe jeg får sjæle" sagde hun og smilte. Hun svømmede hurtigere og svømmede op af en sand bakke og stoppede på toppen af den da man kunne se et storslået palads der nærmest funklede. Hun lagde sig på sandbakken og kiggede på sit hjem.
|
|
|
Post by Flint on Jun 2, 2009 15:11:11 GMT 1
han lade stille over henden og så på henden índ han vente bliked mod det sted vor han todet hun bode han vente så blikked mod henden igen han var ikke bage for af hun skulle tage hans sjæl " her er smuk " sag han lidt visken og lage sit hoved på hendens mave.
|
|
|
Post by Sasha on Jun 2, 2009 15:12:49 GMT 1
"Selvfølgelig, jeg bor her jo" sagde hun drillende og smilede til ham. "Er du stadig sikker på at du vil bo her? For måske vil en af mine søstre forveksle mig med dig på grund af dit lange hår" drillede hun og hev lidt ud i hans lange sorte hår.
|
|
|
Post by Flint on Jun 2, 2009 15:19:54 GMT 1
hehe det er oki man skal jo prøve noget nyt vær dag " grinden han lidt han sukked stille for de det var dliget af hun nussed han hår lidt han støj stille selv en finger over henden mave" vis det er oki for dig "
|
|
|
Post by Sasha on Jun 2, 2009 15:26:14 GMT 1
"Vi har plads nok" sagde hun og trak maven lidt ind da det kildede lidt. "Stop med det" grinte hun og tog hans hånd væk. "Men jeg skal nok også lige finde et sted du kan sove" sagde hun og tænkte sig lidt om.
|
|
|
Post by Flint on Jun 2, 2009 15:30:37 GMT 1
han lukked øjne stille det af vær under vandet helle tide og så ligge med henden var en dlige følse han grinden slv stille da hun ´hans lage hår lår lige op da det bevædt sig lidt i vandet han lage hage på hendens mave og så op på hende.
|
|
|
Post by Sasha on Jun 2, 2009 19:57:49 GMT 1
"Jeg kan altså godt finde et bedre sted at gøre dette end her" drillede hun og tog hans hånd og svømmede ind i paladset og ændrede straks til menneskeform da der var tørt inde i paladset. Hun trak ham med op i et værelse der var meget fredfyldt, der var en hyggelig sof*gruppe. Hun kiggede lidt på ham og smilte.
|
|
|
Post by Flint on Jun 2, 2009 20:07:41 GMT 1
han så stille med står øjne om gring sig han hadt ikke set noget lige side hans far død han kikked sig lidt om kring ind han vente blikked mod henden igen og svømmed over til henden " her er smuk " sag han med et smil.
|
|
|
Post by Sasha on Jun 2, 2009 20:09:29 GMT 1
"Taak, men det er dog ikke mig der har indrettet, og de behøver ikke at svømme her er intet vand" sagde hun og grinte, for ellers ville hun blive til en havfrue, og det var nogengange lidt irriterende. Hun gik hen og satte sig på en sofa.
|
|