|
Post by xara on May 5, 2009 16:15:34 GMT 1
han smilte stort til hende. "Jamen jeg vil gerne. Jeg har jo også taget noget tid fra dem" sagde han med et smil. Han fulgte efter hende og nåede hurtigt op på siden ad hende igen. Han kiggede sig let omkring. Han var ikke så tit i byen og heller ikke så tit i Dark. Han ville hellere være i Light der var meget hyggeligere
|
|
|
Post by Celesté on May 10, 2009 19:40:11 GMT 1
"Gør nu ikke noget.." hun smilte stille, fik købt det sidste og satte sig på en bænk efter et stykke tid, talte hurtigt at det hele var der og betragtede himlen, havde stadig lidt tid. Hun strøg let et par fingre igennem håret, havde gået i tavshed indtil vidre og skævede nu over til ham.
|
|
|
Post by xara on May 10, 2009 19:45:30 GMT 1
Xara havde fulgt med hende og havde selv været meget tavst havde gået og betragtet hende let da hun satte sig på en bænk og skævede over på ham mødtes derres blik ikke så forfærdeligt længe da Xara vendte blikket væk ret hurtigt han stirrede normalt ikke på kvinder så det var noget nyt det her
|
|
|
Post by Celesté on May 10, 2009 19:52:24 GMT 1
Hun smilte af ham og så op, gav sig til at pille ved sit smykke, lod det glide igennem sine fingre. Gned let en af fingrene over mønstret af liljen inden hun så over for ham "Har du ikke noget du skal have ordnet? Noget du skal nå"? spurgte hun med et svagt smil, ikke for at slippe for ham. Men ville ikke forsinke ham eller noget.
|
|
|
Post by xara on May 10, 2009 19:57:08 GMT 1
han så på hende i et stykke tid vidste ikke helt om hun ville have han skulle gå eller han skulle blive eller hvad hun ville "altså egentlig har jeg ikke noget jeg skal nå men vis du vil være fri for mig skal jeg da nok gå" sagde han hurtigt let såret rejste sig dog op og begyndte at gå ned ad vejen igen som han kom fra
|
|
|
Post by Celesté on May 10, 2009 20:00:35 GMT 1
"Vent.. Vil ikke slippe for dig - Vil bare ikke forsinke dig eller noget." hun smilte undskyldene, bed sig i læben. Det var jo sandt nok, hun syntes han var rar nok. Et af de få rare mennesker i Dark, som hun havde mødt. Kun få af tjenestefolkene på slottet var ikke underlige, kriselskende idioter.
|
|
|
Post by xara on May 10, 2009 20:04:19 GMT 1
han vendte rundt måske en smule forivrigt han var egentlig bare glad for at hun ikke syntes han var en byrde de fleste i Dark syntes han var det med alle hans spørgsmål og skriverier og det med at han ikke brød sig om krig osv. men i det mindste kunne hun ikke lide krig og ville hellere have fred måske burde hun smugles til Light
|
|
|
Post by Celesté on May 10, 2009 20:13:25 GMT 1
Hun smilte lidt til ham "Undskyld. Ville ikke give dig det indtryk at du var en byrde." sagde hun stille undskyldene, gned sig kort i hænderne med et svagt smil, gav sig til at pille ved en lok hår igen, brød sig ikke om at gøre andre kede af det, gjorde hun aldrig
|
|
|
Post by xara on May 10, 2009 20:15:33 GMT 1
han gik hurtigt tilbage til hende igen "der er desværre bare mande der syntes jeg er det fordi at jeg hader krigen og hvordan Tazu styrer landet og faktisk og Rufus de tænker ikke på marker men på krigere selvføgelig skal man kunne forsvare sig men ingen ved hvem der startede krigen mere de slås bare"
|
|
|
Post by Celesté on May 10, 2009 20:23:10 GMT 1
Hun smilte let til ham "Alle syntes bare jeg er underlig, blir helst holdt på afstand af de andre.. Arbejder mest i køkkenet, der er det praktisk at være ild dæmon" Sagde hun med et skævt smil strøg håret om på ryggen igen, efter at have løst fletningen.
|
|
|
Post by xara on May 11, 2009 10:52:17 GMT 1
"Jeg kender det desværre godt. Men i det mindste ved jeg nu at jeg i det mindste ikke er den eneste der ikke syntes om krig i det her land. Jeg var ellers lige ved at aldrig at vende tilbage til landet her da jeg ikke troede der var nogen som mig" sagde han med et smil. Det var godt han ikke havde gjort det
|
|