|
Post by Celesté on May 5, 2009 13:30:10 GMT 1
Hun smilte stille til ham "Du er bedre end mig.. En hel del bedre end mig." sagde hun med et let smil, betragtede tegningen et stykke tid "Har de ikke andre job?" spurgte hun undrene, forstod ikke hvordan man kunne leve af at tegne folk på gaden, en af grundene til at hun var ganske glad for hendes eget job var at hun aldrig manglede noget.
|
|
|
Post by xara on May 5, 2009 13:33:31 GMT 1
"Jeg har også tegnet i et stykke tid" sagde han med et smil. han lagde blokken og blyanten væk igen. "Jo jeg er også en slags poet som nogen kalder det. Altså jeg skriver digte og historier og sådan. Egentlig et meget godt job. Man tjener lidt. Nogengange har du masser af penge og mad og nogengange omvenddt."
|
|
|
Post by Celesté on May 5, 2009 13:39:10 GMT 1
"Hmm.. Er så glad for mit eget job - Mangler aldrig noget" sagde hhun med et skævt smil, "Det gir lidt stabilitet" sagde hun med et skuldertræk, stabilitet var næsten nødvendigt når det meste af pengene gik til hendes forældre, noget hun havde affundet sig med for længe siden.
|
|
|
Post by xara on May 5, 2009 13:41:17 GMT 1
"Ja der er mange der syntes mit job er lidt farligt. Ikke kun fordi jeg erjser rundt mellem landene. Men også at jeg risikerer at sulte ihjel vis der ingen er der gider købe mine digte og tegninger. MEn altså jeg har affundet mig med det" Sagde han med et smil sådan havde hele hans liv foregået næsten
|
|
|
Post by Celesté on May 5, 2009 13:54:16 GMT 1
Hun nikkede let "Hmm.. Der har jeg så lidt flere muligheder." hun smilte stille forsigtigt, hun lukkede hånden og flammen forsvandt i en lille sort røg sky, der hurtigt steg til himmels "Rejser du meget i mellem landene?" spurgte hun, hadede personligt Dark, frygtede stadig skyggerne selvom hun havde boet der altid.
|
|
|
Post by xara on May 5, 2009 13:58:01 GMT 1
"Det har de nok" sgde han med et smil. Han så på røgen der langsomt steg til vejrs. "Ja jeg rejser rimelig meget. Det er ikke altid det er helt ufarligt. Jeg er engang blevet truet på livet fordi de troede jeg flygtede. Men jeg er ldit ligeglad hader den krig der er igang og jeg rejser som jeg vil."
|
|
|
Post by Celesté on May 5, 2009 14:04:52 GMT 1
Hun nikkede forstående "Krigen er også latterlig." mumlede hun "Ville selv gerne væk herfra, men har brug for mit job, og ved ikke om jeg kan finde et andet" hun trak på skulderne. Hun smilte til ham og rakte ham en hånd "Foresten.. Mit navn er Celesté"
|
|
|
Post by xara on May 5, 2009 14:07:49 GMT 1
"Krigen er som alle andre. Baseret på grådighed. Ikke for at tale ondt om nogen ad de to konger. Dog vil jeg frit sige at de burde finde frem til en fredelig løsning." sagde han med et smil Hun var faktisk god at snakke med og selvom hun arbejdede og levede i Dark var hun ikke tilhænger ad krigen som alle andre. "Mit navn er Xara" sagde han med et smil
|
|
|
Post by Celesté on May 5, 2009 14:30:16 GMT 1
Hun nikkede "Er enig. Drab nytter intet," sagde hun stille med et let smil, han var rar, hun kunne godt lide ham "Glæder mig at møde Dem Xara.. Hvor bor du så hvis jeg må spørge? Altså.. Her i dark, eller bare på kroer og sådan?" spurgte hun og så let op og end af gaden.
|
|
|
Post by xara on May 5, 2009 14:32:41 GMT 1
"vis vi nu siger at en bror bliver dræbt hans bror tager hævn for hans brors drab men ham som broreren hævner har også en bror som så hævner sig igen. Det er den inde cirkel der aldrig stopper" sagde han med et lidt mindre smil. "Glæden er helt på min side Celesté. Jeg bor mest på kroer og sådan"
|
|
|
Post by Celesté on May 5, 2009 14:42:12 GMT 1
Hun nikkede "Heldigvis er ingen i min famillie indblandet i krigen.... Så vidt jeg ved da." sagde hun med et skuldertræk, hun pillede kort ved kæden på hendes halskæde inden hun rettede blikket imod ham igen "Men vi kan ikke rigtigt gøre noget alene for at stoppe krigen.." sagde hun med et let suk
|
|
|
Post by xara on May 5, 2009 14:45:01 GMT 1
"Der er bare desværre nogen som er indblandet på mere end en måde desværre" sagde han med et elt skudlertræk. "Måske kan vi ikke stoppe krigen men er vi imod bare os to så er der da nogen. Så kan kongerne ikke sige at alle var for krigen. Vi er imod den" sagde han med et smil. Han havde oplevet at s¨dan noget var sket før
|
|
|
Post by Celesté on May 5, 2009 14:49:53 GMT 1
"Tjah, det har du vel ret i"sagde hun med et let smil, skævede op imod himlen for at se klokken. Skulle snart være tilbage på slottet igen, og skulle stadig have handlet en del "Tror jeg må til at komme vidre.. Skal ha nået at købe ind til en hvis tid."
|
|
|
Post by xara on May 5, 2009 14:51:45 GMT 1
"Måske vis du vil have det... Kan jeg hjælpe dem. Jeg har jo taget deres tid fra dem. Så kan jeg jo også give dig det igen" sagde han med et smil. Han havde intet imod at hjælpe kvinder især ikke når de var venlige imod ham og ikke snobbede. Der var dog desværre mange der var snobbet overfor folk osm ham
|
|
|
Post by Celesté on May 5, 2009 15:54:16 GMT 1
Hun smilte stille "Hvis du vil er du velkommen.. Men du behøver ikke" hun smilte skævt, og samlede kurvene op igen, skævede til ham "Dit eget valg," sagde hun inden hun begyndte at gå op af gaden, der var ikke så frygteligt meget hun skulle have. Tilgengæld var de steder hun skulle have det temeligt spredt.
|
|