|
Post by desmon on Mar 12, 2009 21:31:51 GMT 1
"at du skal uden at gøre mig noget overhovedet tage tilbage med mig til mit skib lade dig blive ført tilbage til mit slot og være min slave igen uden at gøre mig eller nogen noget andet end dem jeg giver dig som føde" sagde han med et smil et meget sadistisk smil der næsten lugtede af ondhed
|
|
|
Post by Estellé on Mar 12, 2009 21:36:52 GMT 1
Hun betragtede ham overvejende, var nu ikke meget for det "og hvordan vil du, og andre behandle mig på denne ø? Jeg vil have frihed til at gå hvorhen jeg vil på den. Uanset hvad." sagde hun blot koldt og betragtede hans smil ligegyldigt.
|
|
|
Post by desmon on Mar 12, 2009 21:39:11 GMT 1
"du skal være i slottet om dagen som er fuldstædigt mørklagt og om natten kan du vandre som du vil dog skal du gøre som jeg siger alle andre kan du være ligeglade med men er du først kommet til den ø kommer du ikke fri før jeg siger det" sagde han med et smil og tænkte over hvordan det egentlig ville være
|
|
|
Post by Estellé on Mar 12, 2009 21:40:41 GMT 1
"Jeg vil ikke være en slave." sagde hun roligt men koldt "Jeg vil ikke betragtes som noget så simpelt.. Hvad skal min opgave der være?" spurgte hun roligt, stadig lige koldt. Men også med en hvis ligegyldighed i stemmen.
|
|
|
Post by desmon on Mar 12, 2009 21:44:38 GMT 1
"ja hvad skal du være du skla ikke være slave du kan gå som alle andre som du vil men tja..du skal være min elsker" sagde han og hans læber formedes i et smil et ondt og en smule gennemtænkt smil egentlig havde hun intet valg og alligevel vis hun afslog skulle han fælde træer vis hun accepterede skulle han tilbage til øen nu
|
|
|
Post by Estellé on Mar 12, 2009 21:47:24 GMT 1
"Elsker.." hun tyggede lidt på orderne "Jeg vil have lov at tage tilbage hertil nogengange." sagde hun roligt, stadig koldt og smilte kort koldt. Var egenligt intresseret - Ku vel være hyggeligt nok.. At have en hel ø, næsten for sig selv da.
|
|
|
Post by desmon on Mar 12, 2009 21:50:47 GMT 1
"du kan komme hertil en gang om måneden ikke mere" sagde han med et smil han var faktisk ved af få hende med tilbage han smilte og gik langsomt hen imod hende ikke med blottede tænder eller noget så faktisk næsten fredelig ud men egentlig var han ikke helt så fredelig egentlig
|
|
|
Post by Estellé on Mar 12, 2009 21:56:45 GMT 1
Hun stod blot stille "Fint." sagde hun kort og så sig kort over skulderen imod skoven. Mumlede noget uhørligt, utydeligt inden hun vendte blikket imod ham igen uden at rører sig ud af flækken. Var lidt ligeglad med hvor hun skulle hen.
|
|
|
Post by desmon on Mar 12, 2009 21:58:36 GMT 1
han gik hen bagved hende og lagde hænderne på hendes skuldre og smilte "det er denne vej" hviskede han ind i hendes øre og begyndte at gå hen imod havnen og kunne ikke lade være med at smile nu havde han fået sig en ny pige og han skulle nok få hende udnyttet meget endda
|
|
|
Post by Estellé on Mar 12, 2009 22:01:48 GMT 1
Hun fjernede hans hænder fra sine skuldre og sendte ham et blik der på ingen tid kunne ha dræbt ham "Jeg kan godt selv gå" sagde hun koldt, og gik blot med ham, ned mod havnen. Ikke var hun specielt søstærk, og hun gik da også tydeligt langsommere da de nærmede sig havnen
|
|
|
Post by desmon on Mar 13, 2009 13:58:18 GMT 1
han gik hen til sit skib der lå længst nede ad kajen og en smule skjult man kunne ikke se der var pirater men da han nærmede sig begyndte nogle fakler at tænde og pirater at dukke op han gik op ad landgangen og ventede på at Estellé også var oppe på skibet før at han ville give nogen ordrer
|
|
|
Post by Estellé on Mar 13, 2009 14:06:07 GMT 1
Hun fulgte mere og mere modvilligt med, uden at tage blikket fra vandet, stirrede blot tomt på det, brød sig ikke om at skulle ud på havet hvor hun ingen chance for at komme tilbage havde hvis der skulle gå noget galt.. Hun kunne ikke svømme, ville gå helt amok ved bare de mindste bølger.
|
|
|
Post by desmon on Mar 13, 2009 14:09:01 GMT 1
han kiggede en smule utålmodigt på hende "Hva....kommer du eller hvad" spurgte han meget utålmodigt mændene begyndte at pifte efter hende Desmon stoppede dem ikke det ville de alligevel gøre når de nåede ud på øen og det var også ldit ligemeget hun måtte lære at sådan var livet
|
|
|
Post by Estellé on Mar 13, 2009 14:24:42 GMT 1
Hun sendte dem på skibet et koldt blik og gik med ham op, lukkede øjnene da hun var oppe og skævede kort nervøst til vandet, så kort over på Desmon og rystede irirreteret på hovedet af ham, simpelthen af irirritation. Men var da på skibet nu.
|
|
|
Post by desmon on Mar 13, 2009 14:33:19 GMT 1
idet hun havde forladt landgangen blev den revet op så hun ikke havde nogen steder at flygte hen "til øen" råbte han kort og skibet satte næste omgående i bevægelse de havde været klar i over et par timer og havde sådan set bare ventet på at han kom tilbage Desmon smilte til hende "denne vej" sagde ahn kort og gik imdo kahytterne
|
|