|
Post by Estellé on Mar 12, 2009 19:43:13 GMT 1
"Så find en tøjte, tag en båd, eller lav noget andet end at genere mig" fnøs hun kort og himlede svagt med øjnene, betragtede ham koldt, parat til at undvige hvis han skulle finde på noget. Blottede de syle spidse tænder, ikke i et grin eller smil. Blot i en ondskabsfuld grimasse.
|
|
|
Post by desmon on Mar 12, 2009 19:45:33 GMT 1
"nåt man er pirat så laver man som regel de ting du lige har remset op til daglig brtset fra at genere dig det er lige noget jeg har lyst til lige nu som jeg føler er sjovt" sagde han og blottede selv tænderne i den ondsabsfulde grimasse hun skulle ikke komme her og tro hun var noget overhovedet
|
|
|
Post by Estellé on Mar 12, 2009 19:53:36 GMT 1
Hun fnøs kort, spyttede for hans fødder "Fint. Så gå ud og drik dig fuld eller find på noget andet end at ødelægge mit liv!" Hvæsede hun kort, stadig med blottede tænder. Betragtede ham rasende, tog ikke blikket fra ham.
|
|
|
Post by desmon on Mar 12, 2009 19:57:12 GMT 1
"nej jeg tror jeg springer over spiritus og sådan har ikke haft en samme virkning på mig den smager ikke ad det samme og så er det meget sjovere at ødelægge din nat for dig" sagde han med et smil og trådte et skridt hen imod ham med blottede tænder i et grusomt smil der gemte på noget...
|
|
|
Post by Estellé on Mar 12, 2009 19:59:41 GMT 1
Hun trådte et skridt tilbage da han nærmede sig og fnøs "Helt ærligt? Skrid nu bare! Jeg er ligeglad med hvad du laver bare det ikke indebærer mig" hvæsede hun vredt "Hvorfor er det så intressant at irirretere mig?!"
|
|
|
Post by desmon on Mar 12, 2009 20:06:06 GMT 1
han gik endnu et skridt imod hende da hun trådte tilbage "ser du det er det sjove ved det du har egentlig ikke gjort andet end at give mig evigt liv og det er det sjove ved det jeg tænker over at takke dig men du vil åbenbart ikke have jeg takker dig" sagde han med et smil og grinte let før han blottede tlnderne
|
|
|
Post by Estellé on Mar 12, 2009 20:14:43 GMT 1
"Så tak mig ved at lade mig være" fnøs hun kort og trådte bagud i takt med at han gik imod hende. Betragtede ham skeptisk, troede ikke et ord af hvad han sagde til hende. Ikke efter deres siddste møde. Kort bed hun sig i læben, havde en smule ondt i ryggen fra da han kastede hende ind i træet
|
|
|
Post by desmon on Mar 12, 2009 20:18:52 GMT 1
"sådan takker jeg ikke putte jeg takker på en helt anden måde" sagde han med et stort smil og grinte han blottede igen tænderne og hvæsede lidt ad hende og trådte lidt hurtigere hen imod hende han havde skam hele natten til at svare han skulle slet ike noget så han havde masser af tid
|
|
|
Post by Estellé on Mar 12, 2009 20:35:07 GMT 1
Hun hævede et øjenbryn "Og på hvilken måde er det om man må spørge?" spurgte hun lettere udfordrene, uden at forandre den kolde tone i hendes stemme. I samme tempo som han nærmede sig rykkede uhn sig blot bagud, rykkede sig kort da hun var ved at gå ind i et træ.
|
|
|
Post by desmon on Mar 12, 2009 20:37:27 GMT 1
"det kan du kune finde ud af på en måde" sagde han og grinte han mente selvføgelig det han havde prøvet på at få hende til da de mødtes første gang men det sagde han dog ikke for han skulle jo ikke skræmme hende væk men måske skulle man sige det bare for at få hende til at overveje det
|
|
|
Post by Estellé on Mar 12, 2009 21:08:23 GMT 1
Hun rystede på hovedet "Har jeg egenligt ikke lyst til" sagde hun roligt, havde regnet ud hvad han mente, vendte sig roligt for at forsvinde i natten "Bare skrid adhelvede til.. Eller hellere op til himmels. Så mødes vi højst sandsynligt ikke igen"
|
|
|
Post by desmon on Mar 12, 2009 21:12:08 GMT 1
idet hun vendte ryggen til greb han fat i hende og hamrede hende ind i et træ igen og smilte ondt og blottede igen sine tænder i et ondskabsfuldt smil han grinte stort og trådte langt væk fra hende så hun ikke ville kunne få fat på ham alt for hurtigt han kunne ikke lade være med at grine stort
|
|
|
Post by Estellé on Mar 12, 2009 21:13:47 GMT 1
Hun ømmede sig, tog sig til skulderen og så på ham med et irirreteret blik, slog let ud med armene "Lader du mig være i fred hvis jeg gør som du vil have?" spurgte hun koldt, var utroligt træt af ham på nuværende tidspunkt og ville egenligt bare af med ham.
|
|
|
Post by desmon on Mar 12, 2009 21:20:33 GMT 1
"nej det tror jeg ikke for hvad jeg vil have vil nok gøre du ikke kommer til at gøre hvad du har lyst til resten af dit udødelige liv" sagde han med et smil han tænkte over at tage hende med tibage til piratøen og lade hende blive hans slave så han kan bruge hende vis nu han keder sig
|
|
|
Post by Estellé on Mar 12, 2009 21:24:39 GMT 1
Hun betragtede ham koldt "Sig dit krav" forlangte hun roligt, blev blot stående og betragtede ham koldt uden den mindste antydning af føelser i hendes udtryk. Hun trippede kort på de spidse sko og lagde armene over kors, ikke så meget som blinkede.
|
|