|
Post by Estellé on Mar 13, 2009 22:21:00 GMT 1
"Men jeg har ikke lyst.." mumlede hun stille, gøs svagt da han strøg hende ned af siden, så på ham og bed sig svagt i læben og gav sig til at pille ved kanten af underkjolen hun havde på, anede ikke helt hvad hun skulle gøre af sig selv i øjeblikket,.
|
|
|
Post by desmon on Mar 13, 2009 22:24:25 GMT 1
"desværre men da du tog med til det her sted fortalte jeg dig altså hvad der ville ske sådan nogenlunde" sagde han med et smil og kyssede hende hals nogle gange og lod endnu engang sin hånd stryge ned over hendes ryg og begyndte derefter at kærtegne den lige så stille og roligt
|
|
|
Post by Estellé on Mar 13, 2009 22:34:13 GMT 1
"Ved jeg." mumlede hun. Så kort på hende inden hun så ned "Kan du ikke bare bede mig om hvad jeg skal gøre? Tage styringen.." spurgte hun tøvende, var nu ikke meget for det, fortrød en smule hun var taget med ham.
|
|
|
Post by desmon on Mar 13, 2009 22:39:28 GMT 1
"jeg vil ikke sige til dig hvad du skal gøre men prøv at følge dit instinkt hvad du selv syntes du burde gøre" sagde han med et smil og kørte kælent sin hånd rundt på hendes ryg og begyndte at kysse hende shals også en smule kælent det var en smule tydeligt at hun slet ikke var vant til at gøre det
|
|
|
Post by Estellé on Mar 13, 2009 22:42:52 GMT 1
Hun sukkede svagt, puffede ham blidt så han halvt lå nede imens hun let lagde sig halvt om halvt over ham, kyssede ham blidt på halsen og lod den ene hånd glide hen af hans lår. Det længste hun siden var gået var at kæle, og dette kun for fødens skyld.
|
|
|
Post by desmon on Mar 13, 2009 22:49:35 GMT 1
han smilte og lod sig blive puffet ned at ligge da hun lagde sig ned ved siden af ham lagde han armene omkring hende og nussede hende kælent på ryggen han rykkede let på halsen så hun bedre kunne komme til han begyndte at trække hendes underkjole af ligeså stille og roligt han havde massere af tid
|
|