|
Post by erumollien on Mar 20, 2009 22:55:28 GMT 1
du har en rag strølige min egen" sag han stille " jeg kan mærken den heldt her over den gør mig tryk " han lage hånden på hinden igen man kunne godt se nådt af gifte sted var der for lysedt blinked stade lidt men det var ikke lige så slemt som før .
|
|
|
Post by Elvina on Mar 20, 2009 22:59:44 GMT 1
Hun så lidt ned i jorden, da hun var blevet mere genert og mere rød i kinderne af det han sagde, hun vidste slet ikke hvad hun skulle sige til det. Hun smilte bllidt til ham, da hun ingen idé havde om det. Hun var blevet mere rød i kinderne, men hun prøvede at skjule det, da det var begyndt at blive en smule flovt. Hun vidste stadig ikke hvad hun skulle sige. Hun var også lidt genert, da han var begyndt, at sige min egen.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 20, 2009 23:10:16 GMT 1
uden dig var jeg sikker død nu og så ville jeg ikke have møt sån en sød elver kvinde som dig " han nussed hindens hænder og kyssed dem stille selv om der var hansker på " jeg tor jeg elsker dig jeg har den der sjove føles for dem" han kikked lidt selv end i jorden og begynte af rømed lidt.
|
|
|
Post by Elvina on Mar 20, 2009 23:14:47 GMT 1
Hun så op på ham og vidste ikke hvordan hun skulle reagere på det, det var der aldrig nogen som havde sagt til hende. Hun så op på ham med rose farvede kinder. "T...taak" kom det stille fra hende, da hun endelig fik taget sig sammen. "De er også en meget sød elver mand" sagde hun med et blidt smil på læben og kiggede op på ham, selvom han kiggede ned i jorden.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 20, 2009 23:20:12 GMT 1
han så stille på hinden igen og kom stille med hoved mod hinende hans hjerte banged som en en vandfald som man bade i hans øjne smilde vamt til hinden
|
|
|
Post by Elvina on Mar 20, 2009 23:24:45 GMT 1
Hun kiggede op på ham og kyssede ham så blidt på kinden, men efterfølgende trak hun sig tilbage igen og så med rolige øjne på ham. Hendes kinder var stadig røde, men det var ikke så slemt mere, men der var stadig lidt rose i hendes kinder.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 20, 2009 23:33:47 GMT 1
han kyssed hinden stille og holdte lidt det lædt han kørte hånden stille op af hinden og lage armen o hinden han elsked hinden det kunne han mærke men om han slev viste det kunne han ikke svar på i nu
|
|
|
Post by Elvina on Mar 20, 2009 23:37:17 GMT 1
Hun var ikke så sikker, men kyssede ham dog stille og blidt igen. Hun vidste ikke rigtig, hvad hun havde gang i eller for den sags skyld, hvad de havde gang i, men af en eller anden grund havde hun ikke noget imod det. Hun lagde blidt armene omkring hans nak.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 20, 2009 23:49:53 GMT 1
han viste ikke ragtit hvad han skulle går for han hadt ikke prøvedt det før af var sammen med en kivned på den måde men han holdet kyssed det var en dejlige følse for han læber han lage armen ned om kring hindens ryk og nussed den blidt,
|
|
|
Post by Elvina on Mar 20, 2009 23:52:39 GMT 1
Hun kunne faktisk godt lide det han gjorde og hun begyndte at nyde det og især, da han nussede hende på ryggen. Hun kyssede ham blidt igen, og lod nu sin tunge lege lidt med hans, det var en idé som bare lige pludselig kom til hende.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 20, 2009 23:57:50 GMT 1
han mærked en tugne som stille kom ind til hans han begundet selv stille og lage med hindens trædet var så tæt sår der værken kunne kommen lyd eler reng ind han nussed hinden på det de bar stykker hun hadt lavet på sin kjolde han begundte af nude en kvindes krop
|
|
|
Post by Elvina on Mar 21, 2009 0:00:49 GMT 1
Det var lidt underligt, men så igen var det også dejligt. Hun legede drillende med hans tunge, det var også begyndt at blive lidt sjovt samtidig. Hun havde fortsat armene om hans nak. Hun satte sig op ved siden af ham i sengen, så hun ikke længere sad på gulvet og ham i sengen.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 21, 2009 0:14:03 GMT 1
du dejlige" sag han kodt i tunge legen de hadt sammen han begundte af få en sjov for nemlse i manven han han to hånden hen til hindens maven og nussed med sin hånd der han lukked stille sine øjne.
|
|
|
Post by Elvina on Mar 21, 2009 0:15:59 GMT 1
Hun rødmede lidt over det og fik derfor lidt varme kinder. "Det er du også" sagde hun smilende og kyssede ham så drillende på halsen, da hun stille fik brudt kysset, selvom det nu var meget dejligt.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 21, 2009 0:22:05 GMT 1
han lædet sig stille til bag med hinden og nød af hun kysed ham på halsen. hans tøj var stade vodt selv om de hadt vært der efter et stukke tid lysed fra ham bliv skaper og skaper og det lyste helle træet op
|
|