|
Post by Elvina on Mar 21, 2009 0:23:49 GMT 1
Hun så lyset. "Kan se at du har fået lyset tilbage" sagde hun smilende og kyssede ham lidt på munden, hun nappede ham i øret, men ikke hårdt, bare for at drille ham lidt. Hun smilte blidt til ham og var glad for at han var ved at få det bedre igen.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 21, 2009 0:33:26 GMT 1
han grinde lidt "ja skat det kan jeg godt og har ikke føldt mig så glad som nu" sag han med et smil og tråj hinden med hånden op af lårt han kyssed hinden igen på munden og strøj hånde i gemmen hindens hår
|
|
|
Post by Elvina on Mar 21, 2009 0:35:57 GMT 1
Hun grinte mildt og lagde hovedet lidt tilbage, det var godt at han havde det bedre, for før havde hun haft lidt dårlig samvittighed over at det måske havde været hendes skyld, men nu var hun glad igen. Hun rettede blikket mod ham og kyssede ham så på kinden igen.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 21, 2009 0:41:46 GMT 1
han kørte hånd over hindens ene balle og holdte sin hånd der lidt han smilde stille til hinden "jeg elker dig virklige højt elvina" han nussed hinden balle stillle
|
|
|
Post by Elvina on Mar 21, 2009 0:44:35 GMT 1
Hendes kinder blussede lidt op igen og hun så lige ind i hans øjne. "Jeg har det på samme måde, men det tog mig lidt tid at finde ud af" sagde hun med den stille og forsigtige stemme. Hun lod sin hånd glide ned på hans hånd, som var ved hendes balle.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 21, 2009 0:50:14 GMT 1
han tog om hindens hånnd og smilde blidt til hinden " sikke en måd af ståde inde i hinanden var" gride han lidt og av hinden et kys på kinden
|
|
|
Post by Elvina on Mar 21, 2009 0:52:55 GMT 1
"Ja, det havde jeg nu ikke lige regnet med, at det ville ske" sagde hun med et blidt smil på læben og kiggede ind i hans øjne. Hun kyssede ham på munden og lukkede sine øjne.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 21, 2009 0:57:43 GMT 1
han smilde stille og lage sin tuge in til hindens han var kun glad for hinden han gårte sin ån op af hinden indender lår stille han nåd det det var nyt for ham men nåd det
|
|
|
Post by Elvina on Mar 21, 2009 1:02:17 GMT 1
Hun holdt kysset og gjorde det dybere og mere intimt. Hun smilte for sig selv og nød ham fuldt ud, hun nød det, da det ikke vare noget hun hvade prøvet før, vidste hun jo ikke hvordan det ville blive eller hvordan det kunne komme til at blive, hun nød bare øjeblikket.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 21, 2009 1:08:13 GMT 1
han kårte stlle længer op og stille under hindens kjolde han gjor det der faldt ham ind der virked radt på hinden han strøj stille sin hønd over de to baller inde under kjolen men uden på undertrøjte vis hun da hadt det på
|
|
|
Post by Elvina on Mar 21, 2009 1:12:34 GMT 1
Et nydende suk undslap hendes læber, det overraskede hende en smule, så hun var lidt stille til at starte med, men det var også lidt svært, da han strøg hende over ballerne. Hun var iført undertøj, men det var nogle små trusser, som egentlig passede meget fint til hendes tøj. Det var også kun fordi, at hun selv havde lavet det også, hun lavede jo stort set alt sit tøj selv. Hun kørte en hånd igennem hans hår og smilte blidt til ham.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 21, 2009 12:48:14 GMT 1
han smilde lidt kyssed da han mærked hindens trusser han tog stille en findener og strøg den inde melmne ballern det var en sjov for nemlse af mærke en kvindes hud han beved hovdet stille i kyssed så den fik nådt bevælges han sukked lidt selv det kom bar ud af ham han lage den anden hånd på hindens kind
|
|
|
Post by Elvina on Mar 21, 2009 16:49:49 GMT 1
Endnu et nydende suk undslap hendes blide læber, hun tog sig nu ikke af det, men alligevel tænkte hun på noget. Var det smart dette? Var de ikke for hurtige eller var det bare sådan hver gang? skulle det bare væse sådan? Der var mange spørgsmål omkring det hele, men hun nød det og behøvede egentlig ikke at få svar på dem, svarene skulle nok komme af sig selv på et tidspunkt, når det var meningen. Hun smilet blidt til ham og kyssede ham på kinden igen.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 21, 2009 16:56:38 GMT 1
han strøj sin finger over hindens leme stille uden på trusserne han ksedde kodt på halsen han tænte også lidt på det sammen men det var som om hans mandlige følse to lidt over ham men han prøved af styger det han gjor ikke andet en af køre sin finger ober hindens leme.
|
|
|
Post by Elvina on Mar 21, 2009 17:04:31 GMT 1
Da han strøg hende over sit underliv, følte hun noget inde i sig og det var virkelig dejligt. Hun så ind i hans øjne, hun blev en smule tændt af den berøring, som det kom ikke så meget bagpå hende, da hun kyssede ham hedt på munden og kørte hænderne gennem hans hår. Hun nød det virkelig også selvom hun ikke rigtig havde prøvet det før, var det som om at der var noget inde i hende, som vidste hvad man skulle gøre.
|
|