|
Post by Elvina on Mar 18, 2009 21:53:20 GMT 1
Hun sad fint med benene under sig, hun så roligt ned på ham og aede ham kort over håret, hun var bare glad for at han var begyndt at få det bedre. Hun så mod lyset og smilte lidt, det var et godt tegn. Hendes kinder var ikke så røde mere, hun så med blide øjne på ham, og kunne mærke hans varme mod sit lår. Det var dejligt, at se ham få det bedre, det var sådan set det eneste hun lige ønskede nu her. "Jeg ville gøre alt for at nå det, du kan være glad for at mændene ikke hørte mig" sagde hun med en ganske rolig stemme og så med de blide og søde øjne ned på ham.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 18, 2009 22:03:32 GMT 1
han mærked Elvinas hånd mod hans hår han kune mærke af han var hved af komme til krafter han kyssed hinden igen på ¨årt og gik længer op mod hindens mod igen da han kunne mærker af han sån lidt kunne stå " jeg ville ikke have der sker dig nådt" svad han stille til hinden og så inde i hindens øjne med hans blå han kørte Elvinas hår og omfanged hinden regen pisksked ned over dem og de var blive madt våde af det " v burte gå i ly et sted"
|
|
|
Post by Elvina on Mar 19, 2009 15:14:28 GMT 1
Hun så roligt ned på ham og rødmede lidt, da han kyssede hende igen på låret, første gang havde hun ikke sådan lige taget mærke af det, men nu hvor han gjorde det igen, kunne hun ikke lade vær med at rødme. "Det samme ønsker jeg heller ikke, at der sker med dig" sagde hun med en ganske blid og sød stemme, hun så lidt op i regnen, hendes hår var allerede begyndt at klaske mod hendes ansigt, men det gjorde hende ikke det store. Hun så ned på ham og nikkede lidt. "Det ville nok være en god idé" sagde hun smilende og kiggede lidt ud over søen, hvor dråberne bare ramte vandoverfladen, så den fine overflade blev brudt.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 19, 2009 18:17:17 GMT 1
erumollien reste sig stillle han smilde stille til hinden han kikked på et sted vor der var ly han to kappen over hinden så hun ikke skulle blive merer våd "der er vis ly der over" han øjne gik hen mod et træ vor kranen var hulle og det så lidt ud so om det var en hulle.
|
|
|
Post by Elvina on Mar 19, 2009 18:25:43 GMT 1
Elvina rejste sig roligt op og så mod træet og lagde en arm om ham, for at støtte ham lidt, så han ikke ville vælte, han kunne jo umuligt allerede være helt på toppen igen allerede nu. Hun gik så med rolige skridt på træet. "Det er da en meget god mulighed for at komme i ly" sagde hun med den blide stemme og kiggede lidt op på ham.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 19, 2009 21:26:58 GMT 1
erumollien mærked hånd der tog fat om ham for af ståtte ham han kyssed gådt elvina på kinden da hun gjor det. han to hånden ned om livedt på hinden så han kunne hole sig oppe han kunne begynde af se af de om nærmer trædet helde vis bliv elvina ikke våd da han lage kappen om hinden man kunn se det gjor ondt på erumollien men han bed det lidt i sig daa han ikke vile går hinden bekymredt .
|
|
|
Post by Elvina on Mar 19, 2009 21:36:16 GMT 1
Hun støttede ham fortsat og smilte lidt, da de kom tættere på træet, men hun smilte blidt til ham og var skam glad for at have fået kappen, men måske skulle han selv have den, for han var jo nok den som mest havde brug for den. Hun så lidt op i regnen, som ikke så ud til at ville stoppe lige med det samme, men sådan kunne det jo gå.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 19, 2009 21:53:06 GMT 1
de kom tæter på træde og da de var kommed heldt hen til den stopped han op " vent lidt min egen" sag han stille til hinden og kravldt ind i træ hulden han lage stille en hånd på jorden så der kom en stor bloms op og fammed sig som en seng som de kunne lægge på og gjor det tæt" kom bar inde der er tørt her inde " svadt han hinden stille-
|
|
|
Post by Elvina on Mar 19, 2009 21:58:45 GMT 1
Hun gik roligt ind i træet og så lidt på blomsten, hun smilte over det og kiggede med de søde øjne på ham. "Dejligt, at være i tørvejr" sagde hun smilende og rødmede lidt, men hun vidste egentlig ikke hvorfor hun gjorde det, det skete hvis bare, men hun tog sig ikke af det og gik hen til ham. "Klare du den egentlig?" spurgte hun med en rolig og blid stemme, hun skulle jo lige være sikker på at han var okay.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 19, 2009 22:05:28 GMT 1
han kyssed hinden stille på halsen " det skal nok gå har det bar lidt mærklidt jeg hved ikke om jeg er levne eller død" sag han stillle og lage hoved på hindens skuller man kunne mærke af han var lidt kold i hunde stade og var lidt vide han fødte sig tryk hos hinden.
|
|
|
Post by Elvina on Mar 20, 2009 21:50:30 GMT 1
Hun lagde en hånd på hans pande, men trak sig lidt tilbage, da han kyssede hende på halsen, hun så på ham med røde kinder, de kunne slet ikke falde til ro. "du bliver nød til at ligge dig lidt ned" sagde hun med en rolig og blid stemme, som også var sød.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 20, 2009 22:02:31 GMT 1
han lage sig stille ned og så op på hinden hans tøj var driv vådt men det tog han sig ikke så madt af han blik bliv helle tinde med af se på hinden han kunne slet ikke få dem væk han hårte vandet trilde der ude hved søen han sukked lidt og en lille tår gled ned af ham
|
|
|
Post by Elvina on Mar 20, 2009 22:08:55 GMT 1
Hun så roligt på ham, men hun var stadig en smule bekymret for ham, for det virkede stadig ikke som om han havde det for godt. Hun lod sin hånd ligger sig på hans kind og fjernede hans tåre. Hun kiggede ind i hans øjne. "Du skal nok få det bedre, bare hvil dig lidt, jeg bliver lige ved siden af dig til du har det godt igen" sagde hun med en blid stemme og satte sig ned på jorden. Hendes blik hvilede roligt på ham. "Men hvorfor græder du?" spurgte hun efter lidt tid.
|
|
|
Post by erumollien on Mar 20, 2009 22:27:23 GMT 1
han tog stille sin ajen hånd mod hindens kind "jeg hved det ikke jeg har ikke føldt sån før som jeg går for dem" han var ikkke træt som får men han kunne mærke af de hadt brugt madt enagi i dag "jeg hvilder mig skam også "
|
|
|
Post by Elvina on Mar 20, 2009 22:32:13 GMT 1
Hun rødmede lidt, men hun forstod heller ikke helt hvad han mente omkring det hele. Hun så med milde øjne på ham og kiggede lidt på sengen, som han havde lavet af en blomst, det var da meget godt lavet, hun smilte lidt. "Det er godt" sagde hun, da hun nu vidste, at han hvilede sig. Hun lyttede lidt til regnen udenfor.
|
|