|
Bored.
Mar 8, 2009 12:44:26 GMT 1
Post by Kiyoshi on Mar 8, 2009 12:44:26 GMT 1
"det så bare ud som om der var noget galt men det er da bare godt vis det kun er larmen den kan man jo bare gå fra" sagde han igen venligt med et svagt skuldertræk og kiggede kort ind ad et vindue til kroen larmen var også blevet meget højere men ikke noget et normalt menneske ikke ville kunne holde ud
|
|
|
Bored.
Mar 8, 2009 12:48:35 GMT 1
Post by Estellé on Mar 8, 2009 12:48:35 GMT 1
Hun gned endnu engang kort tindingen og gik roligt et par skridt derfra, det dunkede stadig en smule men det gik da, hun så let over på ham og nikkede "Mit hovede har det ikke godt når det larmer." sagde hun med et svagt skuldertræk og betragtede ham let undersøgende for hvad, hvem, og hvordan han var.
|
|
|
Bored.
Mar 8, 2009 12:52:46 GMT 1
Post by Kiyoshi on Mar 8, 2009 12:52:46 GMT 1
"jeg har hørt om folk med overfølsomme ører men det er ikke så alvorligt som det jeg kan se på dig nu er jeg hverken læge eller healer men det ser altså ikke helt godt ud" sagde han en smule bekymret og gik hen til hende og kiggede vurderende på hende hun lignede en på de 15-17 år men han kunne jo tage fejl
|
|
|
Bored.
Mar 8, 2009 12:57:25 GMT 1
Post by Estellé on Mar 8, 2009 12:57:25 GMT 1
Hun trak ligegyldigt på skulderne "Måske reagere jeg bare lidt voldsomt?" sagde hun og smilte kort til ham, rakte ham en hånd "Estellé Blance" præsenterede hun sig venligt, lukkede kort øjnene da der kom et par råb inde fra kroen af, et par af mændene var tilsyneladene begyndt at slås.
|
|
|
Bored.
Mar 8, 2009 13:01:05 GMT 1
Post by Kiyoshi on Mar 8, 2009 13:01:05 GMT 1
"det er muligt" sagde han venligt tog hendes hånd "Kiyoshi" præsenterede han sig selv og smilte så det var en dejlig nat "hvad laver de egentlig her de ser ikke så gammel ud og det er ikke lige stedet for en ung kvinde som dig" sagde han venligt og smilte så han vendte igen kort blikekt ind mod kroen efter der kom et par råb
|
|
|
Bored.
Mar 8, 2009 13:04:24 GMT 1
Post by Estellé on Mar 8, 2009 13:04:24 GMT 1
"Slapper af.." hun trak svagt på skulderne, smilte kort da han sagde 'ung', eftersom hun ikke selv mente det "Hvad laver de selv herude?" spurgte hun, gik endnu et stykke væk og smilte, nikkede til at han bare kunne følge med hvis han ville.
|
|
|
Bored.
Mar 8, 2009 13:14:21 GMT 1
Post by Kiyoshi on Mar 8, 2009 13:14:21 GMT 1
han fulgte med hende og kiggede ikke engang tilbage "jeg prøver at finde en historie" sagde han roligt og trak kort på skuldrende han var stolt af sit arbejde han havde lagt i den avis og der var mange der hadede avisen men der var ligeså mange der elskede den for han var ærlig med alt han skrev
|
|
|
Bored.
Mar 8, 2009 13:16:37 GMT 1
Post by Estellé on Mar 8, 2009 13:16:37 GMT 1
"Aha? Til hvad dog?" spurgte hun intresseret, forsatte blot med at gå i den dejlig kølige nat. Smilet på hendes læber blev en smule størrer da de var så langt væk fra den at et menneske ikke ville kunne høre støjen. Selv kunne hun stadig høre det tydeligt, men nu var det til at holde ud.
|
|
|
Bored.
Mar 8, 2009 13:24:55 GMT 1
Post by Kiyoshi on Mar 8, 2009 13:24:55 GMT 1
"til min avis" sagde han med et smil og kunne ikke helt lade være med at smile hun var egentlig meget venlig og meget god at snakke med og det var altid dejligt at kunne snakke med nogen når man kedede sig og så var det jo dejligt med lidt selvskab så han ikke behøvede at kede sig så meget
|
|
|
Bored.
Mar 8, 2009 14:41:04 GMT 1
Post by Estellé on Mar 8, 2009 14:41:04 GMT 1
"Journalist?" spurgte hun roligt, lod let et par fingre løbe over medaljonen. Arbejdede ikke selv, og havde aldrig gjort det.. Når hun tog en rigmand havde han som regl masser af kostbarheder på sig. Hvilket hun nød aldeles godt af! Kort lod hun fingrene igen løbe igennem det sorte hår og smilte blot til ham, med det mystiske smil hun altid havde.
|
|
|
Bored.
Mar 8, 2009 14:46:55 GMT 1
Post by Kiyoshi on Mar 8, 2009 14:46:55 GMT 1
"ja det er jeg jeg ejer den avis der skriver om det der sker i krigen og alt det andet men altså ja jeg er journalist hvad med dig selv hvad går du og bruger dagen på" spurgte han med et smil hun var egentlig meget sød i hvert fald venligere end alle dem inde i kroen de ville bare slås og drikke ikke andet
|
|
|
Bored.
Mar 8, 2009 14:51:23 GMT 1
Post by Estellé on Mar 8, 2009 14:51:23 GMT 1
"Arh.. Forretnings herre altså" hun smilte let "Journalist.. Hm. Lyder da intressant" sagde hun roligt, læste selv aldrig og trak på skulderne "Jeg bruger dagen på at sove eller gemme mig.. Det beskriver vidst min dag meget godt" sagde hun med et let skævt smil, så let op på månen og stjernerne. Det passede jo udemærket på det, det var om natten hun var vågen "Jeg er en af nattens sommerfugle." sagde hun kort roligt, det var hvad hun beskev sig selv som. Eller det hun betragtede sig selv og andre kvindelige vampyrer som.
|
|
|
Bored.
Mar 8, 2009 14:55:59 GMT 1
Post by Kiyoshi on Mar 8, 2009 14:55:59 GMT 1
han vidste med det samme hvad hun mente egentlig var han en smule bange men vis hun ville dræbe ham havde hun allerede gjort det "aha" sagde han bare uden rigtigt at lægge noget i det han var en smule fraværende da han begyndte at tænke sig om det var derfor hendes ører var overfølsomme
|
|
|
Bored.
Mar 8, 2009 14:59:14 GMT 1
Post by Estellé on Mar 8, 2009 14:59:14 GMT 1
Hun smilte stille "Hvad er de egenligt selv hr.?" spurgte hun roligt. Dem der kendte til hvad hun havde udrettet i tidens løb, og til hendes mere sadistiske side havde lært at frygte hende.. Andre der ikke anede det plejede at forsvinde når de vidste hun var vampyr. Men dræbte hun, dræbte hun med det samme. Og hvis ikke, så fik man en god behandling.. Ofte bedøvede hun ofre, små børn hvis ikke hun ville drikke med det samme. De fleste anede end ikke uråd før de var døde.
|
|
|
Bored.
Mar 8, 2009 15:05:27 GMT 1
Post by Kiyoshi on Mar 8, 2009 15:05:27 GMT 1
"hvad mener de med det" spurgte han med en undren hans frygt var der ikke mere han vidste godt at vis vampyrer ville dræbe/drikke så gjorde de det meget hurtigt og ventede ikke på noget så åbenbart var hun ikke sulten og det var jo bare hans held at der ikke skete ham noget eller han troede ikke der skete ham noget
|
|