|
Post by tarondor on Mar 8, 2009 21:51:06 GMT 1
hans hjerte banged lidt da han så vor tæt på hun endlige var men han smiled sødt til bag han tog hined på skullen for af stå lidt beder men han lag dem blidt hineds øjne spaled sig i hans halv sorte elver øjne
// har jeg også gjort men hved ikke vorfor den ikke kom på ondlidt//
|
|
|
Post by Lilith on Mar 8, 2009 21:59:24 GMT 1
Hun smilte blidt til ham og kiggede ham så for første gang ind i øjnene, hun så lidt væk efterfølgende, da det var ikke var noget som hun var van til. Hun gik lidt tilbage, da hun ikke var van til det hele, hun plejede jo at holde sig på afstand af andre, især mænd. // har du prøvet at sætte [/img] uden om dit link, tror det vil hjælpe ^^
|
|
|
Post by tarondor on Mar 9, 2009 9:34:36 GMT 1
han kunne se der var nådt gladt da hun gik lidt væk " er der nådt gladt " sag han stille til hined og for han hadt ikke føldt sån får han hadt prøvedt det lidt med en kviden der bar kom hen og kyssed ham men forsvandt igen uden af sige sit naven om han så hined igen viste han ikke.
// har jeg gjort men kan da lige prøve igen ? ^^ //
|
|
|
Post by Lilith on Mar 9, 2009 14:30:23 GMT 1
Lilith så ned i jorden og sukkede lidt, skulle hun bare sige det til ham, bare sådan lige? Det var der vel ikke noget galt i, han ville nok ikke bruge det imod hende, man kunne vel heller ikke bruge det imod hende, for det var hende ligemeget, sådan set. Hun vendte blikket op på ham og smilte blidt, hun tog det med ro og tog sig sammen. "Nej... Man kan vel bare sig at jeg ikke er van til at være tæt på drenge og for den sags skyld slet ikke mænd... Jeg er på en måde bange for det, da det ikke er noget jeg har så meget genskab til" sagde hun stille, der var stadig et smil på hendes læbe, men det var hverken overdrevet eller normalt, det var mere underdrevet, hvis der var et ord som overhovedet hed det. Hun smilte dog blidt til ham. "Det har slet ikke noget med Dem at gøre, sådan personligt, føler mig bare ikke så sikker" sagde hun efter lidt tid, da hun ikke ville sige noget ondt om ham, det ønskede hun ikke, for han var jo anderledes end dem hun før hen var stødt på.
//Det virker da nu ^^ Og det var ikke engang tredje gang du prøvede, så det man siger: tredje gang er lykkens gang, passer ikke til dit held xD
|
|
|
Post by tarondor on Mar 9, 2009 15:25:39 GMT 1
han kikked lidt på hined " det er kun naturlidt af vær bange for visse ting og kan da også for stå af de kan vær bange for mænd vi kan vær lidt nær gåned visse punter" sag han stille til hined og smiled lidt slev. han hadt stade håned på hineds skuler og fjerned et lille hår fra hineds panne.han så kodt over på dragen som var faldet i søven af vammen men vente blikke igen mod hined igen hans hår var stade lidt vådt han kunne hører vined syngen m dem. han nød det lidt,
|
|
|
Post by Lilith on Mar 9, 2009 19:12:38 GMT 1
Lilith smilte blidt til ham. "Det er vist meget rigtigt" sagde hun med en blid og sød stemme, hun var nu bare glad for at han ikke var som andre, de fleste kunne irritere hende, det var nok også derfor eller en af grundene til at hun holdt sig fra dem. Hun så lidt ind i hans øjne og trak ikke blikket tilbage som før. "De er nu anderledes" sagde hun fortsat med den blide stemme.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 9, 2009 19:18:40 GMT 1
han så lidt på hined "von det" svadt han hined han viste godt af han var anderleds på udsenede men ellers hviste han det ikke ragtit hans tøj var stade vådt men det var godt af han ikke hadt så langt hjme her fra kun nolge få kilometer her fra sammen med nogle ander .
|
|
|
Post by Lilith on Mar 9, 2009 19:22:32 GMT 1
"De er bare anderledes, men nok også fordi jeg ikke har været så heldig med den jeg har mødt" sagde hun roligt og gik lidt tættere på ham, hun vænnede sig roligt til hans nærvær, men helt tæt på ham, kunne hun nu ikke komme. Det var vist heller ikke nødvendigt i dette tilfælde.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 9, 2009 19:33:39 GMT 1
han smiled lidt over af hun kom tætter på. slog en gang med halen heldt og slog den ned igen på sanedt det var dajlidt vamt. men taronodor syntes ny det var hved af blive en smule hal kølidt på hans krop men han bed det i sig" he jeg har kun varet vand til af flyve så har ikke mødt så mange som har sagt det som de gjor" sag han stille i mens hun kom tætter på ham
|
|
|
Post by Lilith on Mar 9, 2009 19:40:36 GMT 1
Hun smilte blidt til ham og stoppde op, hun var nu ikke langt fra ham mere. Hun tænkte roligt over det han sagde, hun havde heller ikke mødt mange, dem hun havde mødt flest af var nok kvinder, for den eneste mand hun var stødt på var Murlocon, og det havde ikke været et roligt møde med ham, så det ville hun helst ikke se ske igen, derfor var hun på en måde også blevet mere forsigtig. "vi er lidt i samme båd med det at møde nye mennesker, selvom jeg arbejde på kroen, så møder jeg ikke mange alligevel" sagde hun roligt og smilte blidt til ham. "Jeg siger bare min mening, som også er sand" sagde hun med en blid stemme og betragtede ham roligt.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 9, 2009 19:53:48 GMT 1
han så lidt på hined og smiled " der var jeg for nogle dage siden " sag han og smiled over af hun hadt et job der hans hæneder sad lidt ned om hans mave for de ikke skulle flade i søven. han kikked mod hineds øjne og smiled igen.
|
|
|
Post by Lilith on Mar 9, 2009 19:57:07 GMT 1
Lilith smilte lidt. "Har slet ikke set Dem, måske var jeg ikke på arbejde der?" sagde hun tænkende og gennemgik sin vagtplan i hovedet. "Der havde jeg fri, skulle vist ud og shoppe lidt" sagde hun så med et lille grin på læben. Hun så ham fortsat ind i øjnene.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 9, 2009 20:07:17 GMT 1
han viled sine øjne på hineds i men han griden lidt "jeg hadt også hæten på hoved så det var nok lidt vært af se om det var mig. jeg kan ikke så godt lide af flok kikker på mige for så kommer de over og spøger om aldt mulidt som jeg ikke aldtid gider" svadt han hinde og for sate med af kikke på . hans hjerte banged på en god møde over af hun var kommed lidt tætter på han beved sig selv lidt mod hinde.
|
|
|
Post by Lilith on Mar 9, 2009 20:15:46 GMT 1
Hun betragtede ham lidt, hun måtte ærlig indrømme, at hun ikke havde set ham, selvom hun nu undersøgte hver og en som kom ind på kroen, for at finde ud af hvilke typer de kunne være. Hun havde dog set flere med hætter på, som hun så bare på en måde havde ignoreret, da det jo var deres sag og hun ikke ville blive uvenner med nogen overhovedet. Selvom det var en smule svært, når der kom flere folk ind som var fulde, og så bad de bare om mere at drikke, men når hun havde givet dem det blev de bare mere irriterende, så hun næsten ikke kunne holde det ud. Hun så lidt på ham, da han gik tættere på, men hun gik dog ikke tilbage, da hun vænnede sig til det. "Så har jeg jo haft svært ved at se Dem" sagde hun med et smil på læben.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 9, 2009 20:23:14 GMT 1
hmhmhm det var jo også mingen af man ikke kunne det" han kendet aldt for godt til af folk bliv for fulde og ikke særlige sjov af snakke med og man skulle slædt ikke disko ter med dem for det tog fliger timer før de hadt sagt det de skulle sige men glemte det. han var glad for af der skulle madt til af gør ham fuld
|
|