|
Post by tarondor on Mar 7, 2009 23:45:12 GMT 1
naturen er Vidunderlig på alle måder"sag han og lod sine øjne kikke på hun smid vand i ansikted, han lage nu bygen hved sinde af sig det var tungt af gå rundt med helle tiden. men han holdte stade øje med hines bevælser.
|
|
|
Post by Lilith on Mar 7, 2009 23:50:45 GMT 1
Hun nikkede til det han sagde og smilte lidt. Hun fik faktisk lyst til at smide sig i vandet, men holdt lidt igen, men det var ikke længe. "Håber ikke det gør noget, at jeg tager en tur i vandet, kan bare ikke lade vær" kom det faktisk en smule barnligt fra hende, men hendes blik var ikke så barnligt, som stemmen, det kunne måske være lidt forvirrende, men alligevel ikke noget man lå sådan mærke til.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 8, 2009 0:09:14 GMT 1
han nikked til bag til hined "det skal de bar have lov til" han kunne heller ikke lade vær med aselv af nyde vandent han tog selv skone af og gik ud i vandet og lage sig ned så han fåld oven på hans sølv lange hår spradte sig ud han så hen mod hined med et lile grin. på læben
|
|
|
Post by Lilith on Mar 8, 2009 14:34:19 GMT 1
Lilith smed sig glad i vandet og nød det kølige vand, hun var nu glad for at blive kølet lidt ned af vandet. "Det er bare så skønt" sagde hun smilende til sig selv, men også lidt til ham. Det var dejligt vandet, der var ikke noget bedre lige nu. Hun svømmede lidt rundt og nød bare det dejlige vand, som flød gennem hendes hår. Hun rejste sig op, nu gik vandet til hendes hals, men det gjorde hende ikke noget, det var bare dejligt.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 8, 2009 14:41:54 GMT 1
hmm ja det er det jeg kan mærke sand bunden slå fra sig han lod sig flyde hen mod hined men det viste han ikke slev da han slapped af dragen holdte lidt øje med om der kom nogle der ville den nådt onde for det var ikke så tit hun kunne slappe af.
|
|
|
Post by Lilith on Mar 8, 2009 14:47:33 GMT 1
Lilith så lidt op på himlen og fik et lille chok, da hun kunne mærke noget mod sig, hun så ned og kiggede lige ind i hans øjne, hendes var blide og smilende. "Det må De altså undskylde, jeg så Dem ikke" sagde hun stille, men med et smil og svømmede lidt væk, så der var en afstand på cirka en meter, men det var ikke fordi hun var bange for ham, hun skulle bare ikke for tæt på drenge eller mænd for den sags skyld.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 8, 2009 15:03:01 GMT 1
han bliv slev lidt over rasked over af hun stod der men smilde selv igen for ikke af virke nær gånde. han raste sig op og vandet løb ned af ham. "vi har vist ikke brasnterdet hinand min navnedt er taronodor" han bukked sig ned mod vanden med hoved og kikked å¨hined igen
|
|
|
Post by Lilith on Mar 8, 2009 15:06:43 GMT 1
"Det har De vist ret i" sagde hun med et venligt smil på læben. Lilith smilte lidt og lod sine fødder falde ned mod sandbunden, så hun stod bedre. Hun kørte lidt rundt med hænderne i vandet, og slappede bare roligt af. "Mit navn er Lilith" sagde hun med et blidt smil på læben og kiggede roligt på ham.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 8, 2009 15:22:16 GMT 1
"Lilith" gen tog han med et vamt smile til hined" smukt naven" sag han med en rogle stemme til hined hans hænder gik gemen vandet mens han så på hined
|
|
|
Post by Lilith on Mar 8, 2009 15:26:49 GMT 1
"Mange tak, Deres navn er en smule anderledes i forhold til hvilke navne jeg kender, men det er nok fordi De er anderledes" sagde hun med en rolig og blid stemme, hun lavede en skål ved hjælp af sine hænder og tog noget vandet op i ansigtet, hun kunne bare ikke lade vær, det var jo så dejligt.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 8, 2009 15:44:16 GMT 1
han grinde "ja sån er det jo med elver vi giver os skov elver" han dykked oved ned i vaned og kom op igen han fjernedt nådt hår fra hans øjne men det fladt inde igen han begynte af grine lidt af det men fik det til sis det sat sån så han hadt øjne kontakt med hined der var et eller andet ved hined men han kunne ikke sige hvad
|
|
|
Post by Lilith on Mar 8, 2009 15:51:20 GMT 1
Hun smilte venligt til ham. "Så De er elver" sagde hun smilende og tænkte lidt over det, hun havde vist ikke mødt en elver før, men noget havde hun da hørt om dem, de skulle være nogle fredelig typer, så længe man bare ikke ødelagde deres natur, det ville nok bare gøre dem rasende og det var der vist ingen som ønskede, for gode med sværd var det vist også. Hun var ikke sikker, det var lidt af et gæs egentlig, men noget af det havde hun hørt hos andre på kroen.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 8, 2009 16:06:52 GMT 1
ja det er jeg har de da ikke set sån en som mig får " sag han med et grin til hined der var mange elver som ikke hedt var så venlige af snakke med. med minder det var for ders ajen Race. men taronodor hadt ikke vært hjemme længe.
|
|
|
Post by Lilith on Mar 8, 2009 16:11:57 GMT 1
"Nej, kommer heller ikke så tit omkring" svarede hun roligt og svømmede så igen lidt rundt i det dejlige vand, hun elskede følelsen af at have vandet så tæt på sig. Hun kiggede fortsat mod ham, han var nu en venlig type, men hun holdt sig stadig lidt på afstand, han var jo af det modsatte køn.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 8, 2009 16:22:45 GMT 1
han smile lidt da hun smømmed lidt rundt. han tog en dub inde åndning og svømmed lidt ned under vandet hans syn så på de så fisk der svømmed sammen med dem han fandt en musling og øbned den og en klar stor bærle kom ud han svømmed op mod hined igen og hoved dukked for siktit op af vande vor han stod han viste hined den skende pærle.
|
|