|
Post by Rufus on Mar 5, 2009 13:35:56 GMT 1
Rufus gik igennem skoven. Han havde aldmineligt bonde tøj på og hans hår var kort da Rosalin havde klippet det. Han gik og tænkte en plan grundigt igennem, denne Murlocon var rimelig lusket og han var nød til - meget imod sin vilje - at indgå en aftale med Tazu, hvis han ville have sit land til at overleve.
|
|
|
Post by tazu on Mar 5, 2009 13:39:08 GMT 1
Tazu havde besluttet at tage en gå tur hans vinger var stadig ikke helet endnu så han lignede mere eller mindre end normal mand dog var hans hud stadig meget hvid han var klædt helt i sort der dækkede hele hans krop han kunne ikke have at solen pludselig brød frem det ville ikke være så heldigt
|
|
|
Post by Rufus on Mar 5, 2009 13:42:04 GMT 1
Skyerne dække solen indtil videre og det ville sikkert regne senere på dagen. Han gik i sine egne tanker og bemærkede intet omkring sig. Forskellige små kviste knaste under hans sko og hans mørke øjne var meget tænksomme.
|
|
|
Post by tazu on Mar 5, 2009 13:45:38 GMT 1
han så en mand gå foran sig imod ham han gengkendte ham meget hurtigt som Rufus han havde set ham mange gange idet de passerede hinanden fik han en ide "Rufus det er farlige at gå alene herude man ved aldrig hvem man går forbi" sagde han roligt og smilte inden under kappen som dækkede ham helt han havde forvrænget sin stemme så han nok ikke ville vide det var ham
|
|
|
Post by Rufus on Mar 5, 2009 13:48:08 GMT 1
"Pas bare på Tazu, solen kunne jo let titte frem" sagde han koldt, nu havde han jo chancen for at tale med Tazu. "Men jeg har noget vigtigere at tage mig til, du skulle tilfældigvis ikke have hørt om en hvis 'tredje part' ved navn Murlocon?" spurte han roligt og stoppede og lagde armene over kors.
|
|
|
Post by tazu on Mar 5, 2009 13:52:03 GMT 1
da først Murlocons navn kom frem blev hans øjne mørke af vrede "jo det har jeg" han talte i et normalt toneleje og det lød ikke som om han var vred overhovedet "det er den mand der har tænkt sig at dræbe os begge og tage vores kongeriger men jeg skulle mene det er umuligt for ham at tage mit rige dit er jeg ikke sikker på" sagde han koldt dog med et smil
|
|
|
Post by Rufus on Mar 5, 2009 13:54:35 GMT 1
"Haha, meget sjovt Tazu, jeg glemte næsten at grinte" sagde han og himlede med øjne. "Jeg ved godt vi hader hinanden, men Murlocon plan ville måske lykkedes, for når først vores hære er væk vil han sikket begynde at lave krig imod os, og til sidst vil han fælde os begge, men jeg har tænkt det grundigt igennem og jeg tror hvis vi begynder at samarbejdte ville vi nok godt kunne bekæmpte Murlocon."
|
|
|
Post by tazu on Mar 5, 2009 14:00:19 GMT 1
"Rufus du ved vel godt at vis vi begynder at slås mod Murlocon og han så til sidst bliver nedkæmpet men så vil folk bare tro vi holder fred men jeg ved ikke om du havde det i tankerne desuden aner vi ikke hvor han holder til henne og han har flere spioner her end vi to ahr hos hinanden" sagde han roligt og vendte sig om mod ham
|
|
|
Post by Rufus on Mar 5, 2009 14:03:47 GMT 1
"Og? Hvis vi med tiden kommer til at holde fred, hvad er der så galt med det, jeg vil bare helst ikke se Murlocon på tronerne, og jeg har hørt noget om at der er nogen pirater der er med i Murlocons oprør, hvis vi fanger en af dem vil han eller hun måske spytte op med noget, man ved jo aldrig, man er bare nød til at se det på den lyse side" sagde han roligt.
|
|
|
Post by tazu on Mar 5, 2009 14:06:40 GMT 1
"jeg ahr en spion hos piraterne og han siger at der kommer guld ind dagligt men som ikke gives til deres leder det vil altså sige at Murlocon får lidt guld og juveler og sådan og piraterne er med i oprøret så har vi også piraterne at gøre op med jeg har bare syntes de var irriterende" sagde han "og det med freden kan måske virke men der vil altid være nogen der prøver at tage dette fra os" sagde han så
|
|
|
Post by Rufus on Mar 5, 2009 14:09:06 GMT 1
"Pirater er irriterende, men det ville være sjovt hvis vi kunne få lokket Murlocons oprøre over på vores side lidt efter lidt, selvom det sikkert ikke ville virke, så kunne det være sjovt" sagde han og smilte lumsk. "Tazu det høre med til at være konge, der er altid noget der truer ens plads."
|
|
|
Post by tazu on Mar 5, 2009 14:11:29 GMT 1
"Eller også kunne vi jo ligesom lave vores to hære til en og halvdelen af den skal sendes til piratøerne og lave lidt ravage og den anden beskytte os så må piraterne da indse at de ikke burde være på hans side" sagde han roligt "vi skal have afskåret Murlocon fra alle hans resurser" sagde han med et smil
|
|
|
Post by Rufus on Mar 5, 2009 14:19:48 GMT 1
"Se, nu begynder du at tænke i den rigtige retning" sagde han og nikkede sigende. "Vi må også sørge for at holde øje med alle vores folk så de ikke ligepludselig går over på Murlocons side, og det kunne være godt hvis vi fik sendt en spion ind til ham, måske en kvinde som der kunne rode rundt i hans liv og knuse hans hjerte, hvis han overhovedet har noget" sagde han tænksomt.
|
|
|
Post by tazu on Mar 5, 2009 14:25:54 GMT 1
"jeg tror desværre ikke han ahr et men ja jeg giver dig ret måske burde vi gøre det sådan få en kvinde derind muligvis sirene vis vi kan få fat på en lade hende forføre Murlocon og derefter enten knuse hans hjerte eller dræbe ham jeg er ligeglad" sagde han dog med et smil for når han tænkte over det var det faktisk en ret god plan
|
|
|
Post by Rufus on Mar 5, 2009 14:32:19 GMT 1
"Har du et forslag til en mulig kvinde?" spurte han og lagde armene over kors og lænte sig op af et træ. "For jeg er tom for ideer, og husk du skal kunne stole fuldt ud på hende, ellers er hun fuldstændig ubruelig" sagde han roligt og kiggede nærmere på Tazu. "Hvor er dine vinger blevet af?"
|
|