|
Post by tazu on Mar 5, 2009 14:40:44 GMT 1
"altså kvinder er ikke lige nogen jeg ser mest og dem jeg kender vil jeg ikke sende ud har du ikke selv nogle kvinder eller nogen du virkelig stoler på" sagde han roligt dog falmede hans smil helt da han nævnte hans vinger han mumlede noget med at Murlocon overraskede ham men det var dog ikke særlig højt måske var det højt nok til at han kunne høre det
|
|
|
Post by Rufus on Mar 5, 2009 14:43:22 GMT 1
"Min forlovede vil jeg aldrig sende ud, jeg stoler ikke nok på mine slaver, jeg har ikke rigtig nogen, var der ikke også noget med en sirene der kidnappede Anna? Hvad med hende? Eller hvad med din Hekse Mester? Eller måske en masse morder?" spurte han og tænkte sig om.
|
|
|
Post by tazu on Mar 5, 2009 14:45:37 GMT 1
"jeg ahr brug for minheksemester desværre men hun kunne nu godt have blevet brugt men ikke vis vi står overfor en mulig krig vil jeg ikke have at hun er hos Murlocon vis hun nu bliver opdaget og hende sirenen ved jeg ikke om lever men jeg er ligeglad for dræber Murlocon hende ikke gør jeg hun dræbte min bedste ven så hun skal håbe på ikke at se mig igen" sagde han roligt
|
|
|
Post by Rufus on Mar 5, 2009 16:08:42 GMT 1
"Jeg tror ikke der kommer til at være åben krig forløbelig, Murlocon tror at vi to slår hinanden ned i krig nemlig" sagde han og kiggede på Tazu. "Det kan godt være, men du må se og komme over det, hun kunne måske være nyttig, hvis vi skal have bragt Murlocon til fald."
|
|