|
Post by Janice on Feb 28, 2009 20:37:31 GMT 1
Hun kiggede undrene på tjeneren der kom ind i rummet. Hun forstod ikke helt hvad han ville, men forstod så udemærket da hun mærkede den brændene følelse af vievandet på sin hud. Hun kunne ikke holde et lille skrig af smerte inde. Hun bed tænderne sammen og prøvede at tænkte på andet end smerte, det kunne bare ikke lade sig gøre.
|
|
|
Post by Damien on Feb 28, 2009 20:41:06 GMT 1
"Så, nå du ikke er lydig sker der ting som det freksempel" sagde han roligt og kiggede koldt på hende. "Så bliver du lydig for nu af?" spurte han og forventede sådan set bare et nej, men man kunne jo aldrig vide sig helt sikker han gættede bare på det mest oplagte svar han ville få.
|
|
|
Post by Janice on Feb 28, 2009 20:48:56 GMT 1
Hun kiggede koldt på ham "Nej, jeg vil aldrig være lydig overfor dig" sagde hun vredt. Der skulle mere end vievand til at hun ville være lydig overfor ham. Hun bakkede lidt væk fra ham og overvejede hvad hun kunne gøre for at kunne væk fra ham, og det skulle være hurtigt. Hun lod meget sjælent nogen bestemme over sig.
|
|
|
Post by Damien on Feb 28, 2009 20:51:01 GMT 1
"Aha det er jo godt at vide, for vi kommer vist ikke rigtig nogen vegne, så vi må gøre lidt for at skære dit ego ned" sagde han roligt og tog en dolk frem og gik hurtigt over til hendeog tog fat i hendes hår. "Dit hår er for langt, så jeg håber du kan lide det kort" sagde han koldt og var parat til at skære hendes hår af med det samme.
|
|
|
Post by Janice on Feb 28, 2009 20:56:56 GMT 1
Hun spærrede øjnene op og kiggede chokeret på ham. Det var typisk hende, fysisk smerte kunne hun klare, men at miste sit hår, det ville hun ikke "Nej" udbrød hun forskrækket "Nej det må du ikke, jeg skal nok gøre alt hvad du beder mig om.. Ligemeget hvad det er" sagde hun bedene, hun kunne ikke klare tanken om at have kort hår.
|
|