|
Post by Damien on Feb 28, 2009 19:21:32 GMT 1
Han grinte da han havde hørt hvad hun sagde og havde næsten lyst til at kidnappe hende og tage hende med hjem, men det var nok ikke så smart når hun var en Francess, men alligevel, det kunne blive sjovt. Han vendte sig om og kiggede tænksomt på hende og kørte en hånd igennem håret.
|
|
|
Post by Janice on Feb 28, 2009 19:27:55 GMT 1
Hun så meget irriteret ud "Hvad kigger du på" sagde hun vredt og vendte sig helt væk fra ham. Hun havde sjælent mødt nogen så irriterende som ham. Han virkede som om han var ligelgad med alt og alle. Men hun kendte ham selfølgelig heller ikke.. Gudskelov for det tænkte hun med sig selv.
|
|
|
Post by Damien on Feb 28, 2009 19:38:29 GMT 1
Han gik hurtigt hen imod hende lagde hendes arme i et stramt greb om på ryggen og lagde en hånd foran hendes mund og begyndte at trække hende hen imod hans hus. Han var lidt ligeglad med om hun så hvor han boede, hvis han ville slippe af med hende igen hyrede han bare en troldmand til at rode lidt med hendes hukommelse eller sådan noget.
|
|
|
Post by Janice on Feb 28, 2009 19:43:21 GMT 1
Hun kunne ikke lyve sig fra at hun blev enormt overrasket, hun havde hele tiden set ham som uhøflig, men ikke ligefrem fjendlig. Hun prøvede at slippe ud af hans greb, men fandt det umuligt da han også var vampyr, og tilmed ældre end hende selv. Hun lagde sine hænder på hans hånd, og prøvede at trække den væk så hun kunne råbe efter hjælp.
|
|
|
Post by Damien on Feb 28, 2009 19:49:58 GMT 1
Han grinte og trak hende hurtigt hen til sit hus og op på hans værelse. Han værelse bestod af en stor himmel seng, et stort skab, væggene var besat med malerier, der var stole, nat bord, stearin lys, vindu med flødefarvet gardiner og meget mere, værelset var meget flødefarvet. Han smed hende ned på sengen og lagde sig oven på hende og holdte hendes arme fast ned imod sengen.
|
|
|
Post by Janice on Feb 28, 2009 19:55:04 GMT 1
Hun prøvede at vride sig væk fra ham. Hun kunne ikke tro det her skete for hende. Det var typisk at når hun endelig mødte en der var fjentlig, så var det en vampyr der var stærkere end hende selv. Hun prøvede at sætte en sætning sammen, men hun kunne ikke styre sin stemme lige nu. Det eneste hun kunne tænke på var at skrive, men det ville nok ikke hjælpe.
|
|
|
Post by Damien on Feb 28, 2009 19:58:42 GMT 1
Han grinte over hendes hjælpeløse forsøg på at komme fri fra ham. "Hør her dukke, enten gør du som jeg siger og er en god lille pige, ellers bliver dit liv meget meget surt" sagde han og lagde tryk på meget meget surt, han ville helst ikke have en tøs der strittede for meget imod, det var irriterene.
|
|
|
Post by Janice on Feb 28, 2009 20:03:30 GMT 1
Hun kiggede på ham med et bange blik. Hun vidste ikke helt hvad han ville, og faktisk ville hun heller ikke vide det. Hun stoppede med at vride sig og lagde i stedet helt stille, hun turde ikke gøre ham sur, det ville hun bare fortryde i sidste ende. Hun vendte hovedet væk fra ham så meget hun kunne, og prøvede at være mere rolig.
|
|
|
Post by Damien on Feb 28, 2009 20:07:24 GMT 1
"Sikke en god pige du kan være" sagde han og grinte lidt. Han ville ikke gøre noget med hende endu ihvertfald, han skulle bare lige have hende til at forstå at det var ham der bestemte. Han rejste sig fra sengen og hev hende op fra sengen i håret og trak hende hen til nogen trapper og gik op af dem til et tårnværelse der lignede hans bare uden malerierne, han smed hende derind og kiggede koldt på hende.
|
|
|
Post by Janice on Feb 28, 2009 20:11:24 GMT 1
Hun havde ikke rigtig andet valg end at følge med ham, ikke når han havde fat i hende på den måde. Hun var lette da han endelig slap hende, men hun ville stadig meget gerne helt væk fra ham, men det kunne ikke lade sig gøre lige nu "Hvad er det du gør, lad mig nu gå.. " sagde hun både irriteret og bedene. Hun ville hjem, og det kunne ikke gå for hurtigt.
|
|
|
Post by Damien on Feb 28, 2009 20:15:19 GMT 1
"Jeg smider dig ind i dit nye hjem hvis du ikke har bemærket det og nej du kommer ikke hjem, så du kan godt stoppe med det" sagde han roligt og spærrede døren med korslagte arme.
|
|
|
Post by Janice on Feb 28, 2009 20:19:49 GMT 1
Hun spærrede øjnene op "Ikke tale om at jeg skal bo her.. Glem det.. Jeg skal hjem, og det kan ikke gå for hurtigt, så nu flytter du dig fra døren og lader mig gå" sagde hun irriteret. Hun ville ikke bo samme sted som ham, ligemeget hvad han gjorde ved hende, så ville hun ikke føje ham denne gang.
|
|
|
Post by Damien on Feb 28, 2009 20:21:20 GMT 1
"Bare drøm videre snuske, men det kommer ikke til at ske, så hyg dig" sagde han og grinte. "Jeg mangler selskab og du passer fint indtil videre, jeg skiller mig måske af med dig senere, det må tiden vise" sagde han roligt og kiggede hånligt på hende.
|
|
|
Post by Janice on Feb 28, 2009 20:28:02 GMT 1
Hendes øjne så mere og mere vrede ud og fik et let rødligt skær "Glem det.. Jeg skal ikke holde dig med selskab.. Det er dig der drømmer. Når først min familie finder ud af jeg er væk, så vil de gøre alt hvad de kan for at finde mig" sagde hun koldt "Så fjern dig og lad mig gå" sagde hun vredt. Hun nægtede at lade ham få sin vilje.
|
|
|
Post by Damien on Feb 28, 2009 20:32:51 GMT 1
"Bare rolig, jeg skal nok sørge for din familie ikke finder dig" sagde han og smilte han rykkede sig lidt så en tjener kunne komme forbi med et lille bærger fyldt med vie vand. Tjeneren hældte hurtigt lidt ud over Janice inden tjeneren forsvandt ud af døren igen og Damien trådte ind foran den.
|
|