|
Post by Kirvan on Feb 8, 2009 0:03:13 GMT 1
"vis ikke jeg tjener dig vil jeg komme til at tjene en anden sikkert og han vil være værre og straffe mig og du kan ikke holde en Vren fra at tjene en anden slet ikke mig ejer" sagde han roligt og han mente hvert et ord en Vren var til for at tjene dog blev han mest brugt til mord men han var ligeglad sådan set
|
|
|
Post by Rosalin on Feb 8, 2009 0:16:52 GMT 1
Hun sukkede stille, hun ønskede ikke en tjener på den måde, han skulle tænke selv, ikke vente på odre fra hende, men det var vel ikke noget at gøre ved det "Som du vil. men jeg vil have du siger det til mig hvis der er noget du vil, og jeg vil også have at du siger din mening om de ting jeg gør.. Aftale?"
|
|
|
Post by Kirvan on Feb 8, 2009 0:21:56 GMT 1
han tænkte sig om og tænkte over hvor klogt det mon var men huskede så at han jo skyldte hende sit liv "ja ejer" sagde han bagefter og gik hen til hende igen stadig siddende på hug ved hende han vidste ikke hvad hun mente med at han måtte have en mening om nogle ting men det fandt han vel ud af
|
|
|
Post by Rosalin on Feb 8, 2009 0:24:20 GMT 1
Hun kiggede på ham "Og så vil jeg meget gerne have at du kalder mig Rosalin, ikke ejer.. Ellers kan det godt være jeg blive vanvittig" sagde hun med et skævt smil. En ting var hele tiden at blive kaldt Deres højhed og så videre selv om hun ikke var dronning endnu, men ejer, det ville hun ikke kaldes.
|
|
|
Post by Kirvan on Feb 8, 2009 0:27:55 GMT 1
"ja ej...Rosalin" sagde han roligt og med et lille smil hun vidste åbenbart ikke hvad han var og hvad han kunen bruges til fuldt ud men ham der Rufus vidste det nok godt det kunne han ligesom fornemme at der var noget med ham "Rosalin hvem er denne Rufus" spurgte han ydmygt og sænkede blikket
|
|
|
Post by Rosalin on Feb 8, 2009 0:31:03 GMT 1
Hun kiggede overrasket på ham og kunne ikke lade være med at grine "Jamen det er da kongen af Light.. Vidste du ikke det? Rufus HeathMade.. Jeg er hans forlovede Rosalin Swan" sagde hun med et smil, hun troede alle var klar over hvem Rufus var, men man kunne altid blive overrasket
|
|
|
Post by Kirvan on Feb 8, 2009 0:35:37 GMT 1
han stirrede på hende "ko...kon....kongen" stammede han og vendte hovedet væk han troede bare de var nogle højtstående folk men kongefamilien han var brudt ind hos kongefamilien han kiggede på vagterne der stadig var sure på ham "undskyld jeg dræbte jeres folk" sagde han roligt og kigegde igen på Rosalin
|
|
|
Post by Rosalin on Feb 8, 2009 0:38:03 GMT 1
Hun kiggede vurderende på ham "Hvad ellers ? Det er det eneste slot af den størrelse der er i landet. Hvem skulle ellers bo her hvis ikke kongen" sagde hun mildt, hun vidste ikke hvordan han kunne undgå at vide hvem der boede her, hun havde aldrig mødt nogen før der ikke vidste det.
|
|
|
Post by Kirvan on Feb 8, 2009 0:41:46 GMT 1
"jeg....har nok bare levet for længe ude i det fri uden nogen form for kontakt" sagde han med et meget forsigtigt smil han vidste ikke hvad han skulle gøre kongen ville dræbe ham selv om hun sagde nej til det han var kongen og han havde dræbt nogle af hans soldater eller også ville han bare straffe ham hvilekt han kunne klare
|
|
|
Post by Rosalin on Feb 8, 2009 0:44:50 GMT 1
Hun nikkede "Det er forståligt nok. Det er også ligemeget. Du ved det nu" sagde hun med et smil. Hun regnede med at kunne overtale Rufus til at lade ham være, hun var jo ikke Sirene for ingenting, hun havde af den grund altid haft nemt ved at overtale mænd til forskellige ting, så hun var ikke nervøs for hvad han ville gøre "Hvad hedder du?"
|
|
|
Post by Kirvan on Feb 8, 2009 0:50:56 GMT 1
han stirrede på hende i et stykke tid før de gik op for ham hvad hun spurgte om "Kirvan" svarede han så og et lille smil tonede hans læber i et stykke tid han kiggede ud af et vindue solen stod stadig højt på himmelen han vidste ikke hvor han skulle sove endnu eller det gjorde han han skulle sove ved Rosalins seng eller i hvert fald i hendse værelse
|
|
|
Post by Rosalin on Feb 8, 2009 0:54:01 GMT 1
Hun smilede "Godt, nu ved jeg hvad jeg skal kalde dig" sagde hun mildt og nikkede til soldaterne som modvilligt forlod rummet "Nå skal vi finde et værelse til dig et sted, du skal jo have et sted at sove ikke" sagde hun med et smil og kiggede på ham med et roligt blik. Nu hvor han havde lovet ikke at skade nogen, så var hun tryk nok ved at være alene med ham.
|
|
|
Post by Kirvan on Feb 8, 2009 0:57:59 GMT 1
han smilte "ej...Rosalin jeg sover inde ved dig så jeg kan beskytte dig" sagde han roligt men bestemt som noget der ikke skulle diskuteres sådan havde det altid været at Vrener beskyttede menneskerne og ikke at de sov hver for sig men vhad mon Rufus ville sige eller havde han mon så meget ats ige til det?`
|
|
|
Post by Rosalin on Feb 8, 2009 1:00:48 GMT 1
Hun kiggede overrasket på ham "Det tror jeg virkelig ikke er en god ide. Jeg er ret sikker på at Rufus ikke vil tillade det, ham og jeg sover jo sammen, og jeg tror virkelig ikke han vil bryde sig om det. Jeg er sikker nok sammen med ham, bare rolig" sagde hun med et smil. Hun brød sig desuden ikke om at der var nogen i rummet når hun sov, det havde taget lang tid inden hun havde vendt sig til at rufus var der.
|
|
|
Post by Kirvan on Feb 8, 2009 1:05:04 GMT 1
"du vil ikke opdage jeg er der bare rolig" sagde han roligt "jeg vil passe på dig og vis ikke din såkaldte mand ikke bryder sig om det burde han ikke være sammen med dig han burde kunne acceptere det" sagde han roligt men bøjede så hovedet "undskyld min uforskammethed Rosalin" sagde han så med bøjet hovede
|
|