|
Post by Rosalin on Feb 7, 2009 22:42:33 GMT 1
Hun nikkede stille og fjerne blidt rebene fra hans mund og ansigt med sine bløde og blide hænder. Hun regnede med at han ikke løj for hende så hun turde godt selvom mange af vagterne så bange og nervøse ud, nu havde de jo endelig fanget ham. Hendes blik var stadig skuffet og undrene.
|
|
|
Post by Kirvan on Feb 7, 2009 22:47:59 GMT 1
han åbnede sin mund på vid gab for at føle det var rigtigt det hun gjorde men lukkede igen sin mund igen uden at røre nogen af vagterne dog sendte han dem nogle onde blikke men han rørte dem ikke men så igen han havde kun lovet ikke at røre hende men han tænkte sig om han ville bare blive dræbt
|
|
|
Post by Rosalin on Feb 7, 2009 22:50:34 GMT 1
Hun så på ham "Hvad gør du her? For hvis du bare er her for at dræbe uskyldige mænd der ikke har gjort dig noget, så kan jeg ikke se hvorfor jeg ikke bare smider dig i fængsel lige nu, og så må Rufus bestemme hvad der ellers skal ske med dig, og han er langt fra så bamhjertig som jeg" sagde hun skuffet, men alvorligt.
|
|
|
Post by Kirvan on Feb 7, 2009 22:55:51 GMT 1
han sank en gang "min tidligere ejer fortalte mig at at denne bygning var et ondheds palads og vis jeg sp mit snit til at komme ind skulle jeg dræbe alle jeg så" sagde han med undskyldning og anger i stemmen han vidste nu at det var forkert og hans ejer havde fyldt ham med løgn det var også gode mennesker her
|
|
|
Post by Rosalin on Feb 7, 2009 23:01:43 GMT 1
Hun rynkede øjenbrynene "Ejer. Hvilken ejer. Ingen person skal have en der bestemmer over deres liv. Alle væsner er fri fra deres første åndedrag" sagde hun undrene og tænksomt. Hun havde ikke set nogen som ham før og ante ikke hvad han var "Du skal ikke stole på hvad alle siger. Følg dit hjerte og forstand. det er meget bedre"
|
|
|
Post by Kirvan on Feb 7, 2009 23:06:32 GMT 1
han kiggede på ehnde med anger "min ejer som købte mig jeg har kun været fri i nogle måneder efter min ejer døde" sagde han roligt "jeg er ked af det med dine vagter jeg gjorde bare det min ejer beordrede mig til jeg lovede ham det" sagde han meget undskyldene og lukkede øjnene og ventede på hun enten ville smide ham i fængsel eller dræbe ham
|
|
|
Post by Rosalin on Feb 7, 2009 23:09:38 GMT 1
Hun kiggede alvorligt på ham, og overvejede hvad hun skulle gøre med ham. Hun ville ikke dræbe ham, og hun så helst ikke at han kom i fængsel, hun synes ikke han virkede ond, bare forvildet af løgne. "Lov mig at du ikke skader nogen medmindre de vil skade dig, eller jeg beder dig om det. Hvis du lover mig det så slipper jeg dig fri"
|
|
|
Post by Kirvan on Feb 7, 2009 23:18:12 GMT 1
han sukkede tungt "jeg lover det" sagde han så og kiggede på soldaterne og ventede på de ville slippe og fjerne de snorer der holdte ham need i gulvet mændene kunne han sagtens mide af sig men snorene var noget andet men nu havde han lovet ikke at gøre dem fortræd og det ville han holde
|
|
|
Post by Rosalin on Feb 7, 2009 23:23:29 GMT 1
Hun smilede stille og nikkede til vagterne som modvilligt slap ham fri. Hun vidste ikke at han var bundet af sine ord, hun kendte ikke hans race, men hun regnede med at finde ud af det. Lige nu stolede hun bare på at han ville holde ord. Hun holdt blikket på ham, hun havde jo også bare hjulpet ham, så hun kunne ikke hvorfor han skulle skade hende.
|
|
|
Post by Kirvan on Feb 7, 2009 23:29:47 GMT 1
han rejste sig op i sin fulde højde og kiggede på mændene med blottede tænder de trådte et skridt tilbage alle sammen han gik hen til hende og satte sig på hug ved hendes fødder en smule som tegn på at hun ejede ham eller sådan plejede det at være han satte sig der bare for at vise han intet odnt ville hende
|
|
|
Post by Rosalin on Feb 7, 2009 23:36:18 GMT 1
Hun kiggede lidt undrene på ham med smilede og satte sig selv ned så hun var på øjenhøjde med ham "Du er ikke under mig. Du er din egen herre bare du gør det jeg bad dig om før, så er du fri til at gøre hvad du vil. Jeg ejer dig ikke. Jeg vil bare hjælpe dig" sagde hun mildt og kiggede ham i øjnene
|
|
|
Post by Kirvan on Feb 7, 2009 23:40:53 GMT 1
han kiggede forundret på hende "du reddede mit liv så jeg skylder dig mit liv" sagde han oprigtigt og kiggede så hen på vagterne de kunne sikekrt sagtens dræbe ham vis ikke hun havde været der og det havde de gjort vis nu ham der Rufus havde været der istedet for hendes kvinden som ikke var så slem
|
|
|
Post by Rosalin on Feb 7, 2009 23:47:27 GMT 1
Hun smilede "Måske, men det gør ikke at jeg ejer dig. Jeg regner bare med at du vil gøre det samme for mig hvis det skulle blive nødvændigt" sagde hun mildt. Hun var ret sikker på at Rufus ville have fået ham dræbt, og det ville hun gerne undgå, han var jo ikke ond, det var hun sikker på.
|
|
|
Post by Kirvan on Feb 7, 2009 23:53:56 GMT 1
han smilte "jeg skylder dig mit liv og jeg vil tjene dig til jeg dør vis det er selvfølgelig er okay med dem" sagde han ydmygt og smilte forsigtigt han ignorerede vagterne nu og var ligeglad med hvad de tænkte han skyldte hende sit liv og han ville tjene hende om hun ville det eller ej hun havde sådan set intet valg
|
|
|
Post by Rosalin on Feb 7, 2009 23:56:30 GMT 1
Hun smilede overbærende "Du kan ikke bruge hele dit liv på at tjene mig. Du skal da have dit eget liv. Kan jeg ikke tale dig fra det?" spurte hun håbefuldt. Hun ville ikke holde fast på ham hvis der var andet han ville. Det ville ikke være fair af hende, og hun prøvede altid at gøre det rigtige, sådan var hun.
|
|