|
Post by Rosalin on Jan 28, 2009 18:02:51 GMT 1
Hun kunne ikke holde et lille fnys inde "Som om jeg er i stand til at se grim ud. Jeg er jo ikke Sirene for ingenting. Jeg tvivler på at en maler kunne gøre mig grim selv om han gerne ville.. Jeg er bare nervøs for det faktum at jeg er.. du ved.. tyk" sagde hun med et lille suk "Det er et slag på min stolthed"
|
|
|
Post by Rufus on Jan 28, 2009 18:14:24 GMT 1
"Tyk og tyk, du har jo en ny skabning derinde så, så burde du da være lidt ligeglad med at være tyk" sagde han og grinte. "Men du er jo ikke engang gravid endu, så den tid den ting" sagde han og grinte og tænkte på om de overhovedet ville få børn en dag, de elskede jo ikke ligefrem hinanden endu.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 28, 2009 18:20:09 GMT 1
Hun smilede lidt modvilligt af hans ord, han havde jo ret, det var tyk på en god måde. "Ja, den ting til den tid" sagde hun mildt. Hun var ikke rigtig i tvivl om at de fik børn engang. Hun ville jo gerne have børn det havde hun altid ville. Og borgerne ville nok heller ikke være tilfredse før riget var sikret en arving.
|
|
|
Post by Rufus on Jan 28, 2009 18:27:28 GMT 1
"Hvor gammel er det nu du er?" spurte han og kiggede på hende, han var ikke så god til at huske folks aldre, men det havde han aldrig været god til. "Og du har vel ikke noget imod at skifte efternavn til HeartMade vel?" spurte han, han vidste ikke helt hvor spørgsmålene kom fra, han havde aldrig rigtig brudt sig om andres mening.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 28, 2009 18:32:05 GMT 1
Han pludselige spørgsmål sparkede lidt benene væk under hende "Jeg er 20. Hvorfor spøger du?" hun kom i tanker om at hun vidst nok aldrig havde fortalt ham hvor gammel hun var, men hun var ikke sikker "Det troede jeg at jeg skulle lige meget hvad? Men nej det har jeg ikke noget imod"
|
|
|
Post by Rufus on Jan 28, 2009 18:35:46 GMT 1
Han trak på skuldrene. "Jeg kendte bare ikke din alder" sagde han og smilte varmt. "Okay, skulle bare lige være sikker for ellers ville ringen nok ikke passe så godt hvis du ikke hed Rosalin HeartMade" sagde han og grinte lidt. Han vidste ikke helt hvor denne søde Rufus kom fra sådan havde han aldrig været overfor nogen.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 28, 2009 18:45:08 GMT 1
Hun smilede varmt "Nej det ville den nok ikke." sagde hun mildt. Hun havde altid ville tage sin mands efternavn, det var for hende at se det eneste rigtige, det vidste jo også at man var gift og allerede tilhørte en. Hun kiggede lidt vurderende på ham, hun prøvede at finde ud af hvad han virkelig synes om hende, men hun kunne ikke se det
|
|
|
Post by Rufus on Jan 28, 2009 19:42:59 GMT 1
"Det har du ret i, og jeg tror ikke borgerne ville blive særlig inponeret hvis jeg skiftede navn" sagde han og grinte. "Ellers kender jeg dem ikke godt nok" sagde han og tænkte sig lidt om. "Hvad ville du helst have? En søn, en datter eller tvillinger?" spurte han og kyssede hende på panden.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 28, 2009 19:56:22 GMT 1
"Ja det ville i hvert fald ikke virke særlig maskulint hvis du tager mit navn" sagde hun med et varmt smil. Hans andet spørgsmål overraskede hende lidt "Øhh, det ved jeg ikke. Jeg tror jeg er ret ligeglad, men det er vel også ligemeget hvad vi vil, man kan jo ikke bestemme det alligevel"
|
|
|
Post by Rufus on Jan 28, 2009 20:11:27 GMT 1
"Det kan du have ret i" grinte han og smilte. "Nææ, men man kan jo altid håbe" sagde han og smilte. Han kyssede hende intimt på munden og løftede hende op i sine arme og bar hende ind i deres soveværelse. Han låste døren og lagde hende ned på sengen. Hna lagde sig halvt oven på hende og beyndte at kysse hendes hals.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 28, 2009 20:15:12 GMT 1
Hun gengældte kysset og blev lidt overrasket da han løftede hende op og bar hende ind i soveværelset. Hun mærkede igen nervøsiteten stige i sig, selv om hun var lidt mere tryk ved ham denne gang, det havde hun slet ikke være sidste gang. Hun lukkede øjnene og nød kyssende på hendes hals
|
|
|
Post by Rufus on Jan 28, 2009 20:17:47 GMT 1
Han trak langsomt kjolen af hende og befriede hende for det stramme korset. Han kyssede hendes bryster op til flere gange og vendte derefter tilbage til hendes mund. Han lod sine hænder kærtegne hendes bryster lige så stille. Han blev ved med at kysse hende og kyssede hende lidt efter ned af halsen igen.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 28, 2009 20:29:28 GMT 1
Hun trak lettet vejret da han tog korsettet af hende, det var en meget lettet følelse ikke at være strammet ind på den måde, dog mærkede hun nærvøsiteten stige mere, hun kunne stadig ikke vænne sig til at skulle være afklædt sammen med en mand. Hun gengældte kysset og prøvede at slappe helt af og bare nyde hvad han gjorde.
|
|
|
Post by Rufus on Jan 28, 2009 20:34:31 GMT 1
Han førte sin ene hånd ned til hendes skød og begyndte blidt at kærtegne hendes klit imens hans anden hånd knappede hans skjorte op, dog lidt kejtet. Han kyssede hende begærligt på munden og på halsen. Da hans skjorte var væk begyndte han at tage sine bukser af, og inden længe var han nøgen ligsom hun.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 28, 2009 20:39:55 GMT 1
Hun kunne ikke holde nogen små suk af nydelse inde, hun var meget bedre i stand til at nyde det denne gang, dog var hun stadig nervøs. Hun lagde sine hænder op på hans ryg og nussede ham blidt og kærligt. Hun vidste ikke hvordan det kom til at være, men hun kunne lige så godt få det bedste ud af det.
|
|